wtorek, 13 sierpnia 2019

Revers Cosmetics - tanio a czy dobrze??




Wiele osób krytykuję Revers Cosmetics ponieważ ich kosmetyki podobno ( ja tego nie zauważyłam) można kupić w tzw. Chińczykach. Mnie jakoś nie obchodzi gdzie można je kupić, czasem robię zakupy w takich sklepach, może nie kosmetyczne ale wcale się tego nie wstydzę i myślę że osób takich jak ja jest o wiele więcej.
Pokaże Wam przykładowy zestaw, to co pisze to moje spostrzeżenia i jestem wobec Was szczera, wiem ile fałszywych pochwał można wyczytać w sieci i po zakupie różnych produktów można się zawieść. Chociaż pamiętajcie też że wszystko zależy od naszej cery i preferencji, jedni wolą maty a inni błysk. Dobra koniec na tym chyba już rozumiecie o co mi chodzi.


Zestaw to:
- Matowy błyszczyk SHOW MATTE nr 16
- Matujący podkład FIXMAT nr 30
- Puder matujący FIXMAT w kamieniu  nr 02
- Paletka do konturowania twarzy HD BEAUTY nr 02
- Paletka rozświetlaczy LUMI STROBING nr 01






Zacznę może od produktu który spisał się u mnie najgorzej, jest to pomadka, mimo pięknego koloru i fajnego pigmentu jej trwałość jest dość słaba w porównaniu z innymi pomadkami które mam. To już drugi kolor tej serii i mam podobne odczucia co do obydwu tych pomadek. Jeśli ktoś lubi takie zapachy to ona pachnie gumą balonową. Na stronie sklepu jest dość duży wybór koloru tych pomadek. Co do samego nr 16 jest śliczny to taki zgaszony brudny róż. Szkoda że nie wypadł lepiej, myślę że na 5 stopniową skalę ocena należy mu się 2.







Teraz już dużo bardziej optymistyczne oceny, więc jednak niska cena nie oznacza że wszystko jest słabej jakości, jeśli śledzicie moje konto na Instagramie wiecie że jestem fanką rozświetlaczy od Revers Cosmetics.  W przypadku tej paletki również to jest najwyższa ocena, znajdziemy w niej trzy kolory :
- pierwszy daję nam lekką niebieską poświatę, to taki efekt jednorożca, bardzo ładny i delikatny kolor
- drugi to taki perłowy kolor o delikatnie złotym wykonczeniu,
- trzeci to mój ulubieniec, delikatny beżyk, tworzy idealna taflę i świetnie podkreśla opaleniznę

Dzięki trzem kolorom możemy robić całkowicie inne makijaże w zależności od sytuacji. Rozświetlacze się nie osypują i nakładają się równo a blask jaki dają jest wprost magiczny. Każda sroka nie powstydziłaby się tej paletki w swojej kosmetyczce. Ich zapach jest kremowy i bardzo delikatny.







Dla kogoś kto chce uczyć się konturować twarz paletka HD BEAUTY jest w sam raz. Sama dopiero raczkuję w tym temacie i zawsze dobór różu czy bronzera to nie lada wyzwanie, a tutaj mamy wszystko w jednej palecie. Bardzo pomocną jest instrukcja jaki produkt gdzie nakładamy z tyłu opakowania tej paletki. NR 02 to  rozświetlacz o złocistym kolorze, róż koloru zgaszonej brzoskwini i bronzer o bardzo delikatnym kolorze dzięki czemu nawet początkujące osoby nie zrobią sobie wielkiej krzywdy i plam na buzi.




Zostaję nam na koniec matujący puder o wysokim poziomie krycia i puder matujący w kamieniu. Ten pierwszy rzeczywiście matuje ale z racji tego że jest dość ciężki proponuję go używać raczej w okresie jesienno- zimowym lub gdy mamy taką potrzebę. Ja mam o tyle szczęścia że nie mam żadnych blizna a wypryski które muszę maskować pojawiają się bardzo sporadycznie.
Puder w kamieniu bardzo lubię i kończę nim prawie każdy makijaż. Podczas takich upałów jakie dopadły nas tego lata spokojnie wytrzymuję kilka godzin, myślę że to naprawdę dobry wynik.
Wszystkie kosmetyki znajdziecie na
https://sklep.reverscosmetics.pl/

Sami widzicie ile ludzi tyle opinii, myślę że warto czasami dać szansę kosmetykom bo naprawdę potrafią zaskoczyć. Pod-sumując cały zestaw na 5 kosmetyków tylko jeden nie spełnia moich oczekiwań.
A Wy jakie macie ostanie największe buble kosmetyczne? jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi.


15 komentarzy:

  1. Mi niestety ten fluid zważył się na twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. szata graficzna przypomina mi maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka do konturowania wydaje się ciekawa. Ma takie kolory które chyba by mi odpowiadały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie miałam okazji testować tych produktów :) ale sporo już czytałam opinii o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam kosmetyków tej marki, ale muszę przyznać że mam niechęć jak widzę skopiowane niemal 1 do 1 szaty graficzne z innych marek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam pierwszy ich kosmetyk właśnie w chińczyku. No i co z tego jak sprawuje mi sie o wiele lepiej niż drogeryjne podkłady :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam przekonana do tych produktów, tym bardziej, że widziałam je w sklepach wszystko po 2.99, ale w końcu wypróbowałam i powiem Ci, że mam od nich jeden z ulubionych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu musze kupić ich kosmetyki bo słyszę cały czas Dobra opinie na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja szczerze mówiąc nie mam przekonania do tych produtów, ale super, że u Ciebie się sprawdzają 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubie testowac nowosci! Tej marki jeszcze nie testowalam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę dopiero testować produkty tej marki, jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłyby się u mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Różne są opinie o kosmetykach tej firmy ja je uwielbiam i zawsze się u mnie sprawdzają .

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy! Jestem bardzo ciekawa jak u mnie by się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw do konturowania bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...