poniedziałek, 2 marca 2020

Malowanie po mojemu ;)

Maluje bo lubię, nie mam żadnego kursu czy szkoły. Raz wyjdzie lepiej a raz nie ale to po prostu mnie uspokaja i odpręża.
Fajnie mieć coś swojego, takie oderwanie od rzeczywistości i codziennej szarości.
Najlepsze jest to że na co dzień mój makijaż jest bardzo minimalistyczny czy nawet wcale go nie mam. Tutaj mogę stać się kimś innym,  wiem robienie zdjęć nie idzie mi za dobrze ale w końcu każdy kiedyś zaczynał;).
Chcecie zobaczyć moje prace??
Powiedzcie podoba Wam się któraś??












15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne makijaże, w oko wpadł mi szczególnie ten pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, każdy makijaż wygląda pięknie bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod mega duzym wrazeniem twoich makijazy. Wierze ze kiedys mnie tak slicznie pomalujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne makijaże :) Masz talent do ich wykonywania, podziwiam Cię :) Najbardziej podoba mi się ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje makijaże są naprawdę artystyczne, podobaja mi sie, chciałbym kiedyś zostać tak wymalowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi, piąty i szósty makijaż bardzo mi się spodobał :D
    Przepięknie się prezentują :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te makijaże. Idealne do sesji zdjęciowych :)Ja niestety jestem antytaleciem jesli chodzi o malowanie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie malujesz. Mas talent, ja nie umiem się tak malować .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na samouka to przyznam ci że masz talent, chciałabym chociaż w połowie tak malować jak ty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że lubisz kolorowe i odważne makijaże. Pasują Ci takie i trzymam kciuki za rozwój talentu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pasują Ci takie kolorowe makijaże, świetne wykonanie. Szczególnie podoba mi się drugi! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. woooow! jestem pod mega wrażeniem! cudowne makijaże <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne makijaże, świetnie Ci to wszystko idzie!
    Może na jakiś kurs wizażu warto się wybrać? Wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...