poniedziałek, 22 lutego 2021

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam się z Wami podzielić tym jaki postęp w makijażu poczyniłam przez ten rok. 

 

 

 Powiem Wam krótko nie dajcie sobie wmówić że nie umiecie się malować czy nie macie do tego ręki.To jest trening, trening i jeszcze raz trening. I to nie prawda że jest się za starym by zacząć  się malować. w grudniu skończyłam 30 lat, tak wiem już poważny wiek;) Makijaż jest dla każdego, jedni chcą całkowicie zmienić rysy twarzy( przez konturowanie można naprawdę zdziałać cuda w tym temacie) ale można też ukryć niedoskonałości i to chyba na tym większość kobiet i mężczyzn się skupia. 


Palety na których pracuję są różne, jeśli zaczynasz przygodę z makijażem moja rada jest taka- nie kupuj najdroższych palet- nie wiesz czy będzie Ci się to podobało i szkoda żeby palety po kilkaset złotych leżały i się kurzyły ale też nie łap pierwszej lepszej palety za kilka zł - niestety takie cienie mogą mieć problem z pigmentacją, przyczepnością i po prostu na "dzień dobry" się zniechęcisz. Teraz w drogeriach jest tyle kosmetyków w przystępnych cenach że spokojnie znajdziesz coś dla siebie.

AAAAA o jeszcze pędzle, ja mam kilka kompletów Jessup i dają rade, możesz je kupić np na Ali expres za około 30zł. Dobra tyle moich wywodów teraz pokaże Wam swoje prace. A jeśli chcecie zobaczyć moje początki zapraszam na mój IG https:\\www.instagram.com\kinga_strzalka

 

                                    

                                Bardzo lubię do makijażu dodawać wszelkiego rodzaju perełki i kamienie  



                                                  

                                                         Warianty romantyczne, walentynkowe





                                                   

                                                               Bardziej artystyczne



 
 
 
Podoba się Wam taki wpis? Chcecie ich więcej?
 
 
 
 
 

 

1 komentarz:

  1. Świetnie to wygląda :D Chciałabym tak umieć się malować, ale ja naprawdę mam dwie lewe ręce do takich prac ;)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...