środa, 10 lipca 2019

Perfekcyjne brwi dzieki Deborah Milano

 


  Makijaż to czynność która wielu z nas nie wychodzi najlepiej. Czasem przez dobór nieodpowiednich odcieni czy kosmetyków zamiast poprawić i podkreślić swoją urodę wychodzi nam na odwrót.
Czasem mniej znaczy więcej, więc wystarczy tylko wytuszowanie oka i podkreślenie brwi- to one są kluczowe i służą nam jako całą oprawa oka.
  Deborah Milano przychodzi nam tutaj z pomocą i dzięki swoim nowością możemy znaleźć kosmetyk do stylizacji brwi który będzie nam odpowiadał w każdym aspekcie. Firma pomyślała o różnych potrzebach swoich klientek i stworzyła różne opcje kosmetyków do brwi.
Naturalne piękno to to na co stawia ta Marka, ukształtowane i gęste brwi na pewno dodadzą nam uroku i kobiecości. Należy pamiętać  że brwi powinny być  zawsze o jeden ton ciemniejsze niż nasze włosy, aby skupić na nich uwagę, a także nadać twarzy odpowiedni charakter i podkreślić łuki kości policzkowych.
  Deborah Milano oferuję nam:




- 24 Ore Mikrokredka do brwi, precyzyjnie wypełnia i podkreśla. Bardzo trwała i mocno napigmentowana kredka z jednej strony zakończona szczoteczką, a z drugiej cieniutką wysuwaną kredką o średnicy 1,6mm. Pomaga bardzo precyzyjnie nadać odpowiedni kształt brwiom. Dostępna jest w dwóch odcieniach 03 Dark Brown i 04 Brunette. Cena tego ołówka to ok. 36zł. Produkty Deborach Milano dostępne są w wybranych drogeriach Rossmann.



- 24 Ore  Marker do brwi, wypełnia i nadaję kolor. Producent pisze że gwarantuję taki sam trwały efekt i kolor jak mikroblanding, ale bez użycia igieł. Jest to marker zakończony trójzębną końcówką, która czeszę brwi i nadaję im wybrany kształt. Muszę przyznać że trzeba czasu by nauczyć się nią rysować. Efekt który możemy uzyskać zależy od naszych chęci, od lekkiego podkreślenia brwi do bardzo wyraźnych i gęstych krzaczków.  Marker dostępny jest w 3 kolorach: 02 Light Brown, 03 Dark Brown i 04 Brunette. Cena tego produktu to ok.44zł.



- 24 Ore Maskara do brwi, wypełnia i rozczesuję. Kiedyś miałam już podobne cudo ale innej marki. Ten tusz jednak biję go na głowę dzięki malutkiej szczoteczce, którą łatwo wymalować nawet bardzo cienkie rzęsy. Konsystencja żelu nadaję się do stopniowego budowania pożądanego koloru.
Jedynym problemem( o ile w ogóle można to uznać za problem) jest duża ilość produktu na szczoteczce podczas pierwszego użycia. Mimo to jest to jeden z moich ulubieńców. Aplikacja jest bajecznie łatwa i bardzo szybka. Maskara dostępna jest w 2 odcieniach: 01 Blonde i 02 Brunette. Cena produktu to ok. 44zł.



- 24 Ore Puder do brwi, naturalne wypełnienie i naturalny efekt. To drugi produkt od Deborah Milano który podbił moje serce od pierwszego użycia. Nigdy wcześniej nie słyszałam o pudrze do brwi, więc to była dla mnie zupełna nowość. Jedwabista konsystencja, poręczny aplikator z gąbeczką pozwala szybko poprawić wygląd brwi. Całość jest malutka i bez problemu możemy schować go w małej kosmetyczce czy torebce. Puder w żadnym wypadku się nie osypuję na twarz a jego trwałość jest wystarczająca na cały dzień. Myślę, że chyba to właśnie puder do brwi to to co mogę Wam najbardziej polecić z tego zestawu.
Dostępny jest w 2 odcieniach: 01 Light Brown o 02 Dark Brown, cena to ok. 39zł.





Muszę się Wam przyznać że kilka z tych wariantów miałam możliwość stosowania pierwszy raz. Tak jak od zawsze słyszałam o kredkach do brwi czy różnych pomadach , tak puder mnie zaskoczył.
Jeśli masz problem z nadaniem kształtu swoim brwiom, polecam wybrać się na regulację do kosmetyczki, potem wypełnienie ich będzie bardzo proste.
Wiedziałyście o wszystkich wariantach kosmetyków do brwi?? Który Was zaskoczył?? Czym Wy na co-dzień je malujecie?

24 komentarze:

  1. Ja najchętniej używam kredek do stylizacji brwi, ale tej marki jeszcze nie testowałam - właśnie kończę swojego ulubieńca wiec może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sprawdzić te produkty, może to one będą idealne do mojej stylizacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swoje ładne brwi jednak podkreślam cieniem do brwi wibo 💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio regularnie wykonuje hennę, więc czasami tylko sięgam po kredkę do brwi z Wibo aby wypełnić braki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle kosmetyków do wyboru, że każdy znajdzie cos dla siebie :) ja używam najczesciej pomady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie puki co najlepsze są kredki. Mpje brwi ciężko podkreślić nie lubię tego robić :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne produkty ja przeważnie używam tylko kredki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie skusilam się na taki marker do brwii. Bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam kilka produktów tej marki, ale akurat do brwi niczego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie stosowałam takich kosmetyków do brwii wolę te w kamieniu i z pędzelkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą kredkę to bardzo chętnie bym sobie przetestowała, jestem jej niesamowicie ciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, ja z tej marki lubię podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś z tej firmy błyszczyk i byłam z niego bardzo zadowolona. Taka kredka również by mi się przydała!

    OdpowiedzUsuń
  14. W ogóle nie używam kosmetyków do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brwi nie robię, ponieważ nie umiem. Naturalne poza tym mam fajne dość :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Marker do brwi? Brzmi mega, więc w takim razie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej firmy mam tylko kredki do oczu. Do brwi jeszcze nic niestety nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uzywam tylko zel do brwi, z kolorem :) Jestem leniwa i nie chce mi sie wiecej tego uzywac! haha

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie szukam czegoś innego do brwi niż paletka, więc chętnie przetestuje to cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ten marker do brwi, nigdy nie miałam okazji takiego używać, ale mam wielką ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cenie sobie ich kosmetyki za trwałość i piekno w makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja brwi rzadko maluje i takich produktów mam mało

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja moje brwi tylko podkreślam bezbarwnym żelem do stylizacji brwi. Czasami zdarza mi się jednak użyć kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Coraz więcej słyszę o tej marce, a wstyd się przyznać, że nie miałam z niej nic 😅

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...