poniedziałek, 2 marca 2020

PEONY - perfumy Nou


   Cześć, nie było mnie tutaj sporo czasu, jakoś obowiązki domowe i rodzicielskie wygrały z tymi bardziej hobbistycznymi.
Jestem, postanawiam publikować coś więcej i mam nadzieję że mi się uda.
Tym razem tematem będą perfumy Nou o zapachu Peoni --->http://noupoland.pl/kwiatowa-woda-perfumowana-dla-kobiet-nou-peony/ .  Zapach dość specyficzny i myślę że lepiej będą w nich się czuły starze panie- nasze mamy i babcie. W końcu zaraz dzień kobiet więc to będzie odpowiedni prezent który  wywoła  uśmiech na twarzy.





  NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: poranna rosa, płatki róż, czarny pieprz
Nuta serca: róża, piwonia
Nuta bazy: piżmo, drzewo cedrowe, paczula

Buteleczka jest wykonana ze szkła,  bardzo prosta i minimalistyczna z delikatną naklejką z motywem kwiatowym oraz nazwą tych perfum. 
Zapachy Nou dostępne są w drogeriach Rossmann a ich cena to około 70zł.




Perfumy są dość mocne, dla mnie aż za bardzo, chociaż moja teściowa jest nimi oczarowana. Utrzymują się na skórze około 4 godzin i z czasem zapach jest o wiele lżejszy i wtedy mi bardziej odpowiada.
Jeśli chodzi o same peonie to uwielbiam te kwiaty, zachwycają nie tylko swoim pięknem ale ich woń jest naprawdę cudowna. Sama z siebie jestem średnią ogrodniczką, teściowa za to ma rękę do kwiatów i to ona dba o nasz ogród. 
Lubicie kwiatowe zapachy? Czy stawiacie na inne nuty zapachowe?

6 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką kwiatowych nut zapachowych, zdecydowanie bardziej wolę owocowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten zapach, głównie z powodów nut zapachowych. Brzmią intrygująco

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zwolenniczna perfum o zapachu owocow. Mysle,ze ten zapach ktory prezentujesz moglby mi sie nie spodobac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kwiatowe nuty zapachowe, moja mama też :) Ale niestety kupiłam jej już prezent na Dzień Kobiet :D Także nad tymi perfumami zastanowię się jako prezent na jej urodziny w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten zapach, byłam z niego bardzo zadowolona. Tak jak z tego, który mam i używam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię perfumy z kwiatowym aromatem, najczęściej po takie sięgam. Mój zbiór perfum to ok 20 flakonów

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...