środa, 31 października 2018

Paczuszka z kosmetykami z Azjatyckimi

   Paczuszka z kosmetykami z Azjatyckimi 

 

Lubicie robić sobie Domowe SpaWczoraj otrzymałam świetną przesyłkę ze sklepu Asiacare . W środku znajdowały się maseczki w płachcie firmy A'pieu i próbki kremików. Korzystacie z Azjatyckiej pielęgnacji? Ja nie wytrzymałam i dziś przetestowałam jedna z nich . 
A'pieu ICING SWEET BAR SHEET MASK - Maska Arbuzowa to nawilżająca maska na bazie wody morskiej i ekstraktu z arbuza. Kosztuje ok. 5zł.




Wygląda cukierkowo i kolorowo. Opakowanie zachęca by po nią sięgnąć.Kształt loda jest bardzo zabawny i kojarzy się przyjemnie z wakacjami i relaksem . Maseczka ma bardzo nasączoną płachtę . Pachnie bardziej gumą balonową niż arbuzem - moim zdaniem. Przyjemny nie ostry zapach który nie przeszkadza podczas noszenia na twarzy. Esencja jest kleista i bezbarwna . Płachta ma odpowiedni rozmiar i po nałożeniu nie zsuwa się z twarzy . To wielki plus ponieważ możemy wykonywać codzienne zadania i nie myśleć o niej.

Maseczkę stosujemy na oczyszczoną oraz stonizowaną skórę . Pozostawiamy ja na skórze 10-20 minut.po tym czasie ja ściągamy i wklepujemy esencje. Produkt jest jednorazowego użytku. Skóra jest fajnie nawilżona i odżywiona. W dotyku staję się miękka i sprężysta.

To pierwsza maseczka z tego zestawu. I jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona działaniem . Robi to co powinna . Jest tak nasączona że spokojnie starczyła by na jeszcze jedną aplikację. Nie uczula i podrażnia .Jedynie do czego mogę się przyczepić to przez pewną chwilę buzia zostaję trochę klejąca ale można to wybaczyć . Świetnie sprawdzi się w nocy przed snem jako zastrzyk Energi dla naszej skóry .


skład:

  



Już nie mogę się doczekać gdy znajdę chwilkę czasu aby przetestować resztę z zestawu .Jest ich kilka;). Szykuję się dłuższy weekend to może być fajna okazja do poeksperymentowania . Najbardziej jestem ciekawa czekoladowego kartonika. A Wy? Która Was najbardziej interesuje?

2 komentarze:

  1. Ja maseczek używam praktycznie codziennie ;) Ta zielona w kartoniku jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie używałam maseczek w płachcie. Czas to zmienić, bo są ostatnio mega popularne. :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...