wtorek, 13 listopada 2018

Być NATUU- ralna .

Ziołowe kosmetyki od NATUU

Cześć długi weekend minął szybciutko. I pora wrócić do codzienności. Chcę Wam przedstawić firmę z Podlasia która produkuje ziołowe kosmetyki. NATUU bo to o nią chodzi stawia na zioła w odróżnieniu od środków syntetycznych działają na organizm kompleksowo. Zwalczają dolegliwości i przywracają równowagę.Kosmetyki stworzone są na bazie szałwii czerwonej - wykorzystywana w chińskiej medycynie posiada szerokie zastosowanie. Zapobiega uszkodzeniom skóry  poprawia koloryt i działa przeciwzmarszczkowo.Kosmetyki przeznaczone są dla skóry normalnej,suchej bardzo suchej. Nie zawierają silikonów i PEG'ów, nie testowane na zwierzętach . Dla Was mam dziś płyn micelarny , serum na noc i krem na dzień.


Płyn micelarny z ekstraktem z szałwii-  to kosmetyk w 90% pochodzenia naturalnego. Buteleczka zawiera 150ml , kosz to 31.90 zł można go zakupić w bioorganika.pl. Jego działanie to:
  • oczyszcza skórę,
  • sprawia, że skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku,
  • poprawia elastyczność skóry. 
W buteleczce znajdziemy cudnie pachnący ziołami płyn koloru lekko zielonego. Świetnie oczyszcza i nawilża buzie. Posiada dozownik więc aplikacja nie jest uciążliwa. Jest to obecnie mój nr 1 jeśli chodzi o płyny micelarne. Skóra jest miękka , delikatna i jeszcze ten piękny zapach - nie da się go opisać ziołowo-kwiatowy .



   

Serum  na noc z ekstraktem z szałwii - 50ml kosztuje 48.90 zł na bioorganika.pl. Piękny szklany słoiczek zabezpieczony jeszcze wkładką pod wieczkiem aby nic się nie brudziło. Jego działanie to :

  • intensywnie nawilża skórę,
  • spłyca i zmniejsza widoczność zmarszczek,
  • wpływa na wyrównanie kolorytu skóry,
  • poprawia elastyczność i sprężystość skóry.        
Serum ma konsystencję gęstego kremu bardzo szybko się wchłania i nie robi klejącej buzi. Jego zapach jest bardziej intensywny niż płynu i kremu na noc. Pachnie kwiatowo-ziołowo ale nie drażni nosa i utrzymuje się dość długo . Nakładając serum wieczorem- rankiem buzia jest świetnie nawilżona i odżywiona.





Krem na dzień - intensywnie nawilżający i przeciwzmarszczkowy . 50 ml kosztuje 45,90 . Można go kupić tam gdzie pozostałe kosmetyki tej firmy.
Działanie potwierdzone badaniami:
  • intensywnie nawilża skórę,
  • spłyca i zmniejsza widoczność zmarszczek,
  • wpływa na wyrównanie kolorytu skóry,
  • poprawia elastyczność i sprężystość skóry.
Krem jest lekki i pachnie delikatnie. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Sprawia że skóra staję si.ę miękka i przyjemna w dotyku.Krem jest bardzo wydajny . Bardzo dobry krem godny polecenia.


Cały ten zestaw zapakowany był w śliczny i naturalny jutowy worek. Myślę że mógłby to być świetny prezent na nadchodzące mikołajki. Jeśli jesteście chętni przetestować taki zestaw na moim profilu na instagramie @kinga___strzalka obecnie trwa konkurs gdzie taki możecie zdobyć. Zapraszam. 

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię ziolowe kosmetyki i te na pewno prztpadlyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn miceralny i krem na noc chętnie bym poznała. Naturalne kosmetyki są fajne jednak lubią uczulać

    OdpowiedzUsuń
  3. Podlasie mi się kojarzy z dobrej jakości herbatami ziołowymi. Do tej pory tej marki nie znałam ale wygląda kusząco

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic z tej marki. Ale muszę przyznać, że bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...