środa, 21 listopada 2018

Powiększenie ust bez pomocy chirurga?



 Cześć czy myślałyście kiedyś żeby mieć bardziej pełniejsze usta lecz bałaś się strzykawek i bólu? Dzięki Ofeminin miałam możliwość przetestować cudny kosmetyk.
Firma Pharmatheiss cosmetics postanowiła pomóc takim kobietom i stworzyła LIPS UP Hyaluron Volume Lip Booster serum powiększające usta 7ml które możemy kupić w aptece za cenę ok.28zł .
Delikatna i wrażliwa okolica ust staje się bardziej wrażliwa z czasem. Mogą pojawić się pierwsze oznaki starzenia i zmarszczki wokół ust. LIPS UP Hyaluron Volume Lip Booster sprawia, że usta stają stają się pełne i zmysłowe. Kombinacja kwasu hialuronowego i lipidów pielęgnuje usta zwiększając ich objętość. Nadaje ustom połysk i delikatny kolor- Marsala.



Serum do ust zamknięte jest w małej, ładnej i poręcznej tubce.Zmieści się w każdej torebce czy kieszeni spodni . Wygląda bardzo elegancko.Posiada świetny aplikator - miękką gąbeczkę na cienkiej końcówce ,doskonale rozprowadza się na ustach . Zapach jest bardzo delikatny lekko miętowy. Po aplikacji usta lekko mrowią , po chwili to jednak ustaję . Kolor jest piękny  nie nachalny i nadaję cudowny połysk. Dosyć długo się utrzymuje .



Wiadomo na efekt trzeba poczekać nie spodziewajmy się go po pierwszym użyciu . Serum należy stosować 2raz w ciągu dnia. Usta są lekko powiększone  , miękkie i wyglądają zdrowo i naturalnie . Jesli chcesz uzyskać efekt Wow to jednak radzę spotkać się z dobrym chirurgiem . Efekt uzyskany jest lekko widoczny . Ja jestem zadowolona że kobieta teraz ma taką możliwość by w domowym zaciszu lekko udoskonalić to czym obdarowała nas matka natura.




skład:

Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Polyisobutene, Caprylic / Capric Triglyceride, Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone, Ethylene / Propylene / Styrene Copolymer, Aqua, Butylene / Ethylene / Styrene Copolymer, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Ethylhexanoate, Menthol, Glycine Soja Seed Extract, Cylindrotheca Fusiformis Extract, Portulaca pilosa Extract, Polyglyceryl-4 Diisostearate / Polyhydroxystearate / Sebacate, Sodium hyaluronate Crosspolymer, Sodium Isostearate, Benzyl Nicotinate, Sorbitan Isostearate, Sucrose Cocoate, Ethylhexylglycerin, Palmitoyl Tripeptide-38, BHT, Mica, Iron oxides, Titanium Dioxide.


























5 komentarzy:

  1. Moje usta są małe i wąskie, ale takie specyfiki mnie nie kuszą aby zmienić ich wygląd

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno fajnie działa, ale mnie te produkty nie przekonują właśnie przez chwilowe działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może sięgne po to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki tego typu niestety dają tylko chwilowy efekt. Ja musiałąm pomóc naturze i zdecydowalam sie na delikatne powiekszenie ust kwasem hialuronowym, aby wyrównać asymetrię i nadać kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze omijałam wszelkie specyfiki powiększające usta. :P Uważam, że moje są dość duże. xD

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...