poniedziałek, 17 grudnia 2018

Avon 2w1




Lubicie produkty 2w1 ? Ja czasami korzystam z tej opcji zazwyczaj w przypadku szamponów do włosów czy płynów do demakijażu . Z perfumami 2w1 spotkałam się po raz pierwszy i bardzo to rozwiązanie przypadło mi do gustu. Chodzi mi tutaj o zapach EvE duet jest to Zapach Radosny. Jego opis producenta:
1 Kategoria: owocowo-kwiatowa
Nuty zapachowe: klementynka, jaśmin (absolut), lilia wodna
Zapach Zmysłowy
2 Kategoria: kwiatowo-drzewna
Nuty zapachowe: różowy pieprz, nocny jaśmin, paczula
Pojemność: 2 x 25 ml.
Poznaj pierwszy duet zapachów, które możesz ze sobą mieszać.
Inspiracją do stworzenia Eve Duet była zmienność nastrojów – nieodzowny, czarujący element kobiecej natury. Czasem subtelna i radosna, czasem zmysłowa i uwodzicielska – nie sposób wyrazić tego w jednym zapachu. Dlatego też stworzyliśmy dwie kompozycje, które harmonijnie się ze sobą łączą, tworząc intrygujący duet.
Mój nastrój zmienia się z każdą chwilą. Chcę, aby moje perfumy nadążały za mną. .








Dla kogo ?
Avon Eve Duet to dwa zapachy, które pozwolą Ci wyrazić Twoje różne oblicza. Powstały w pełnej harmonii, dzięki czemu możesz wybrać jeden lub połączyć je ze sobą. Radosny (złoty) podkreśli Twoją radość i subtelność, zaś zmysłowy (fioletowy) uwydatni Twoją zmysłowość i moc uwodzenia. Gdy je złączysz, powstanie niepowtarzalny aromat.
Avon Eve Duet Radosny otwiera się świeżą, owocową wonią klementynki, z przyjemnym akcentem kwiatu jabłoni. W sercu zapachu pulsuje kwiatowy aromat jaśminu, otulony ciepłymi nutami wodnej lilii. Całość subtelnie podkreśla niemal nieuchwytny zapach jasnego drewna i piżma.
Avon Eve Duet Zmysłowy już od pierwszych chwil urzeknie Cię intrygującym aromatem różowego pieprzu, który łagodnie łączy się z uwodzicielskim sercem zapachu, z dominującymi nutami nocnego jaśminu. Na koniec dotrze do Ciebie otulająca kompozycję woń paczuli i pralin.
Kosztował mnie jakieś 60zł . I nie żałuje tego zamówienia w zależności od humoru mogę użyć złotej lub fioletowej opcji czy nawet połączyć je razem . Świetne rozwiązanie dla kobiet które mają naprawdę mało miejsca na kosmetyki. Zapach dosyć długo się utrzymuje na skórze i pięknie rozwija przez cały dzień . Idealny na prezent świąteczny dla bliskiej osoby.

11 komentarzy:

  1. Ale fajny zestaw, przyznam, że nigdy nie używałam perfum avon. Kiedyś moja siostra miała jakieś próbki, chyba Little Black Dress😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu, ale myślę że opcja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o perfumach 2w1 jeszcze nie słyszałam! to bardzo interesująca opcja! dobrze wiedzieć, że istnieje coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :) ja mam z Avon tylko Cherish ale bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa opcja. 2 w 1... Czego to ludzie nie wymyślą. Ale podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami tej marki. Wolę naturalne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy z Avon kojarzą mi się ze szkolnymi czasami kiedy koleżanki biegały z katalogiem i zamawiałam czasem ich kosmetyki 😃 pamiętam mój smutek gdy wycofali mój ukochany wtedy zapach 🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Też pierwszy raz się z tym spotykam, ale taka idea, żeby w zależności od potrzeby i nastroju łączyć zapachy, które do siebie pasują, jest moim zdaniem bardzo pomysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie uniwersalne produkty . Fajnie że zapachy można łączyć lub stosować oddzielnie . Niestety jeszcze nie miałam przyjemności poznać tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedzialam że istnieje coś takiego jak perfumy 2w1 jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dziewczyn chwali sobie te perfumy. Jest to ciekawa opcja, ja jednak nie lubię kolekcjonować perfum i dopóki nie skończę jednych, nie zdecyduję się na zakup kolejnych. :D

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...