niedziela, 13 stycznia 2019

Aliexpress Nail - czy warto kupować lakiery hybrydowe u przyjaciół z Chin??

 Cześć dziś chcę poruszyć temat który może poróżnić wiele osób. Zakupy z Chin mają ogromną rzeszę swoich zwolenników jak i tych którzy są im przeciwni. Moim zdaniem każdy z nich ma trochę racji. Ja czasem robię zakupy na Aliexpress są to głownie;
- dekoracje,
-bielizna (cenię sobie małe obwody w stanikach w Polsce ciężko takie dostać),
-biżuteria ,
-skarpetki
-lakiery hybrydowe na których chcę się skupić.

  Wiadomo dużym plusem takich zakupów jest ogromny asortyment i niska cena - ta niestety często(ale nie zawsze) wiąże się z jakością produktu. Jednak nie jest to sklep dla niecierpliwych ,zamówienia często idą do nas nawet 2-3 miesiące . Chcąc kupić coś na prezent trzeba to uwzględnić i zrobić zakupy odpowiednio wcześnie. Płacić możemy przelewem lub kartą . Myślę że jest to dość bezpieczny serwis aukcyjny - gdy nasz towar dojdzie niezgodny z opisem lub uszkodzony możemy upomnieć się o całkowity lub częstościowy zwrot pieniędzy. Koszty wysyłki są różne , często możemy trafić na darmową wysyłkę do Polski.


  Marek lakierów hybrydowych na Aliexpress jest ogrom ja zamówiłam kilka z różnych firm z ciekawości . W Polsce takie lakiery mają różne ceny od 10zł w górę . Tam ceny są dużo niższe za buteleczkę lakieru płacimy około 1-2$ czyli 4-8 zł. Znajdziemy tam mnóstwo kolorów i lakierów z różnymi efektami (brokat , 3d , kocie oko). Mam dla Was 3 firmy MONASI, AZURE i GDCOCO. Są to dość popularne marki które mają tysiące zamówień . Ich cena to :

- MONASI około 4 zł
- AZURE około 6zł
- GDCOCO około około 5 zł


   Zacznijmy od Monasi ja wybrałam kolory biały nr 146 , miętowy 019 i piękny mocno nasycony kobalt nr 132. Buteleczki są małe mają 5 ml pojemności . Mi to w zupełności wystarcza z racji tego że pazurki robię tylko sobie i jestem w stanie wykorzystać ta ilość przed końcem terminu ważności .
Buteleczki są szklane i dosyć stabilne (nie wywracają się przez byle dotknięcie). Paczką szła do mnie dość długo ponad 2 miesiące. Wysyłka do Polski była wtedy darmowa a towar doszedł w całości .Przechodząc do samych lakierów mają piękne mocno na pigmentowane kolory. Pełne krycie już po 2 warstwach . Nie smużą i nie odpryskują podczas codziennych prac. Są to jedne z najlepszych lakierów hybrydowych jakie zamawiałam z Chin.




   Kolejna propozycja lakierów hybrydowych to Azure . Są one najdroższe z tego zestawu a według mnie jednak jakościowo najgorsze. Posiadają buteleczki o pojemności 7 ml. Buteleczki wyglądają ładnie są szklane, czarne z złotymi zakrętkami.Te w porównaniu do innych są rzadsze, dlatego łatwiej nimi zalać skórki. Ich poziom krycia też daje dużo do myślenia . Moje kolory - brzoskwiniowy i niebieski kryją dopiero po nałożeniu 3 warstw. Smużą i nie chcą się równomiernie rozprowadzać . Szły do mnie około miesiąca .




  Ostatnie na liście są lakiery GDCOCO -tutaj mam zestaw :
-baza
-reinforce gel ( utwardza płytkę i można delikatnie
przedłużyć nim paznokieć )
- top coat no wipe ( nie pozostawia lepiącej warstwy po utwardzeniu)
Miałam też kiedyś jakiś kolor ale było to dawno temu choć pamiętam że był to naprawdę godny polecenia produkt. Tutaj mamy aż 8 ml w buteleczce . Butelki są dość duże . Baza jest świetna i współgra z innymi markami. Reinforce gel to dobry patent by dodatkowo zabezpieczyć paznokieć przed złamaniem . Po nałożeniu cienkiej warstwy widać już różnicę w twardości . Topcoat no wipe to mój ulubieniec , pięknie błyszczy ,nie rysuję się i nie matowi. Współgra z lakierami hybrydowymi innych marek .







  Jak widzicie za niewielką kwotę można na Aliexpress kupić cały zestaw do pełnego manicure. Znajdziecie tam wszystko w jednym miejscu  od lamp do pyłków , ozdób ,pilników . Ja zaufałam im jesli chodzi o lakiery jednak kosmetyków stosowanych na twarz czy ciało boję się używać - jednak ich rynek nie wymaga żadnych kontro jakości czy badań laboratoryjnych .Nie brakuję tam też sprzedawców którzy oferują nam fałszywki ( pod znanym logo możemy znaleźć coś zupełnie innego). Korzystałam i mam w swojej kolekcji również lakiery z Polskiego rynku takie jak Semilac czy Neonails. I sądzę że te chińskie nie odbiegają jakościowo o d tych za dużo większą cenę. Nigdy u mnie nie wystąpiło uczulenie po jakimkolwiek lakierze hybrydowym. Jednak robię przerwy ,między kolejnymi stylizacjami aby paznokieć mógł odpocząć i się zregenerować.
  A Wy kupujecie produkty na Aliexpress? Znacie może te marki lakierów hybrydowych czy polecacie jakieś inne? Robicie pazurki w zaciszu domowym czy w salonie u wykwalifikowanej osoby?

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne lakiery,przyznam się szczerze że ich nigdy nie używałam.Mają piękne żywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, ja niestety odeszłam od hybryd i na pewno nie wrócę do nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem się skuszę i kupię na Ali lakiery :) niektóre były całkiem dobre, niektóre mniej, ale zawsze warto kierować się opinią innych, kto już ma sprawdzone, wypróbowane produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, że te najdroższe okazały się najgorsze :/ No, ale trudno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cena i jakość, szkoda tylko, że nie napisałaś o składzie. :) Mam alergie na formaldehyd, który jest np. w lakierach semilaca i niestety nie mogę używać jakichkolwiek hybryd,. :) To mnie powstrzymuje przed zamawianiem ich z Chin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak to jest że nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy to co znajduje się na buteleczce jest i w środku.

      Usuń
  6. o proszę! Skoro nie odbiegają jakością to po co przepłacać. Miłej neidzieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem coś kupię, ale rzadko i nie są to lakiery, ponieważ nie lubię hybryd :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię robić tam zakupy lakiery również tam kupuje .

    OdpowiedzUsuń
  9. zdarzyło mi się tam zamawiać lakiery i to jedyne kosmetyki, które kupowałam na Aliexpress. też jakoś na twarzy i ciele nie chcę eksperymentować... ale akurat żadnej z tych firm nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja generalnie staram się unikać kosmetyków które pochodzą z Chin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znajoma od lat używa tylko hybryd z alliexpress i jest bardzo zadowolona z ich trwałości i tego jaki tworzą efekt. Żałuję, że nie pamiętam firmy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie stosowałam chińskich hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham hybryd z Alie, ale mam swoich ulubieńców, jest to Venalisa. Najlepsza dla mnie gęstość, najlepiej mi się poziomują. Azure też bardzo lubię, ogólnie wiele z tych lakierów to jedna rozlewnia tak własciwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie kupuję na alie, ani innych chińskich stronach, staram się wspierać polski rynek, choć wiem, że obecnie większość rzeczy i tak pochodzi z chin i ma jedynie polską metkę😩.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak jest dlatego ja zwracam uwagę skąd pochodzi żywność - tutaj stawiam na Polskę

      Usuń
  15. Jeśli chodzi o lakiery z Alie to używałam tylko Rosalind i choć kolory są świetne to bazę oraz top polecam używać z naszych rodzimych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja polecam hybrydy Rosalind :) tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam 2-3 lakiery z Ali ale innej marki, też z tych polecanych :) u mnie się spoko zachowują 😂

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam, chociaz bazę i top daje nasze. Mam dwa Azuree i też słabo wypadają na tle innych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam zaufania do chińskich kosmetyków i bała bym się tych lakierów

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...