poniedziałek, 18 marca 2019

Nutka naturalnie Polska




Ten wpis miał byś tutaj jakiś czas temu. Niestety z organizacją mojego czasu jest na tyle kiepsko że po prostu się nie wyrobiłam.
Zwarta i gotowa siadam dziś by powiedzieć o kosmetykach Nutka. To Polska firma która oferuję fitokosmetyki.W ich asortymencie znajdziemy kosmetyki z działów:
- Pielęgnacyjne musy i kremy pod prysznic i do kąpieli,
- Pielęgnacyjne mydła w płynie do rąk i kąpieli ,
-Pielęgnacyjne szampony do włosów,
-Dermokosmetyczne emulsje do higieny intymnej,



Kosmetyki te wyróżnia spośród innych piękna i kolorowa szata graficzna oraz cudowne zapachy. Są zestawienia zapachów takie jak: gruszka i bergamotka, piwonia i słodki migdał, czarna porzeczka i białe kwiaty, len i echinacea. Ja zakochałam się w zapachu piwonii i migdału, jeśli firma zdecyduję się kiedyś na mgiełki zapachowe czy perfumy będę jedną z pierwszych kupujących.




Zestaw kosmetyków jaki dostałam to po jednym kosmetyku z każdej wyżej wymienionej kategorii. Najbardziej spodobał mi się szampon o zapachu gruszki i bergamotki i mus pod prysznic słodki migdał i piwonia. Ich kolorystyka i zapachy sprawiają że człowiek się odpręża i relaksuje czyniąc prysznic niezapomnianym doznaniem.



Firma Nutka już niedługo palanuje zaskoczyć nowościami. Czekam z niecierpliwością na nowe zapachy i kolory. Kosmetyki możecie spotkać w wielu drogeriach internetowych oraz stacjonarnie np. w Drogerii Jasmin.



1 komentarz:

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...