środa, 17 kwietnia 2019

Suchy Szampon - hit czy kit?

Kiedyś zastanawiałam się na fenomenem suchych szamponów do włosów- czy są one potrzebne, kto ich używa i dlaczego są ostatnio aż tak popularne? Wcześniej nie miałam potrzeby, żeby po nie sięgnąć aż do czasu, gdy dzięki portalowi https://www.trustedcosmetics.pl mogłam przetestować dwie wersje takich kosmetyków, były to szampony firmy BatisteMarrakech i Szampon Dla Brunetek.



 

Pierwsza okazja, aby je przetestować pojawiła się bardzo szybko. Znacie to uczucie, gdy nagle i niespodziewanie pojawiają się goście, a ty wyglądasz jak siedem nieszczęść? To właśnie była taka sytuacja. Wiec biegiem do łazienki szybki make-up, ale co zrobić z włosami? I właśnie wtedy przypomniałam sobie o szamponach od Batiste. Ich aplikacja jest banalnie prosta, trzeba tylko nim wstrząsnąć i rozpylić u nasady włosów w odległości ok. 30 cm. Przez kilkanaście sekund wmasować produkt we włosy i ułożyć jak chcemy. Włosy od razy odzyskały świeży wygląd, a ja mogłam wyjść do gości z uśmiechem.



 


Suche szampony są to szampony w aerozolu, które pomagają nam odświeżyć włosy w kilka sekund bez potrzeby używania wody. Mnie bardzo spodobała się wersja dla brunetek, mam ciemne włosy a on nadaję delikatnego koloru, więc jest w stanie zakamuflować pojedyncze siwe włosy czy delikatny odrost. Dodatkowo każdy szampon ma inny zapach, który długo utrzymuję się na włosach. Nie zawierają parabenów i sylikonów. Bałam się, że po ich użyciu włosy będą bardziej sianowate i że pozostanie na nich biały pył niczym łupież, jednak nie zauważyłam takich efektów u siebie.


 

Życie potrafi zaskakiwać, takie kosmetyki pomagają nam lepiej wyglądać w kryzysowych sytuacjach. Suche szampony możemy zabrać ze sobą do torebki w podróż czy pobyt w szpitalu. Może być stosowany zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn a ich cena jest stosunkowo. Znajdziemy je w większości drogerii czy marketów. Fajna opcja na niespodziewany pobyt w szpitalu, wyjazd pod namiot czy brak czasu na normalne umycie włosów. Trzeba jednak pamiętać, że nie jest to produkt do ciągłego stosowania.


 

SKŁADNIKI:

ButaneIsobutanePropaneOryza Sativa (Rice) StarchAlcohol Denat, Parfum (Fragrance), LimoneneLinaloolDistearyldimonium ChlorideCetrimonium Chloride, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides).

Tak więc przekonałam się do takiego rodzaju kosmetyków w bardzo szybkim tempie i myślę, że zostaną na mojej półce na długo. Kolej na inne dla mnie nietypowe kosmetyki, a mianowicie Rajstopy w Sprayu... Używał ich ktoś z Was ? Stosujecie takie gadżety kosmetyczne??

10 komentarzy:

  1. Batiste jest najlepszą na rynku marką oferującą suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HIT HIT HIT!!! Nie moglabym bez niego zyc :D Haha! Ja kocham marke Batiste i uwazam je za najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam suche szampony w letnim okresie kiedy na biwaki i festiwale nie ma za bardzo możliwości zabierać całego domowego spa 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię wersję dla brunetek, bo jednak te zwykle zostawiają na włosach białe ślady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie suchy szampon też się świetnie sprawdza. Nie tylko odświeża ale również nadaje objętości.

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam tylko raz. chciałam przetestować. są na pewno sytuacje kiedy okazuje się potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie chyba trochę kit. Używałam kilka razy i włosy były po nim takie dziwne😌.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyobrażam sobie życia bez suchego szamponu :D pięknie podnosi włosy i dodaje objętości fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że sama mam suchą skórę głowy to i zdarza się, że sięgam po taki suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...