środa, 22 maja 2019

Faceshop.pl




 
Faceshop.pl to sklep z kosmetykami zagranicznymi które podbijają cały świat. W asortymencie znajdują się kosmetyki luksusowe włoskich marek dostępne w Polsce jedynie na stronie sklepu- https://faceshop.pl/  
 Jest tam mnóstwo ciekawych kosmetyków o których wcześniej nie miałam pojęcia. Marki:

LR Wonder Company To produkty luksusowe, sprawdzonej jakości, tworzone z pasją, "tak aby dzięki nim poczuć się jak gwiazda Hollywood". Produkty tworzone są na bazie nuty zapachowej Dior.




 - That'So to innowacyjne i ekologiczne produkty w postaci Sprayu. Zapewniają świetne efekty, łatwość użycia, bezpieczeństwo i naturalne składniki. Marka specjalizuje się w produktach opalających, bronzerach oraz ochronnych UV, nieustannie poszerzając swoją ofertę. Marka posiada w swojej ofercie produkty opatentowane takie jak min. Progresywne Spraye do opalania działające na trzech poziomach, linie wegańskie i odmładzające.



Brzmi świetnie prawda?  Kosmetyk który  sprawdziłam na sobie to całkowita nowość Samoopalacz wegański Nature Tan Veganjego cena to 148 zł za 75ml, możecie znaleźć go na https://faceshop.pl/pl/p/Samoopalacz-weganski-Nature-Tan-Vegan/61 

 Opis producenta: 

Nature Tan zapewnia natychmiastową, naturalną opaleniznę na twarzy i ciele, bez potrzeby narażania skóry na szkodliwe promienie UV.  Efekt ten uzyskuje się za pomocą kosmetycznego barwnika- płynny karmel, stosowanego również w żywności (bezpiecznego dla skóry). Produkt posiada lekką, jedwabistą  konsystencję oraz dobrze wchłania się w skórę. Nadaje naturalny, jednolity i lekko złoty kolor. Barwienie nasila się stopniowo w ciągu 2-3 h po aplikacji.

Żadna substancja w produktach Nature Tan nie jest pochodzenia zwierzęcego. Użyte składniki nie są testowane na zwierzętach. Linia jest przebadana dermatologicznie, jest wolna od parabenów i testowana na zawartość niklu.




Sposób użycia: Stosować na oczyszczoną skórę. Rozpylać produkt ruchem kolistym ok. 20/30 cm od twarzy. Po aplikacji w celu osiągnięcia lepszego efektu osuszyć twarz przy pomocy suszarki ( lub wachlarzyka ). W przypadku aplikacji zbyt dużej ilości produktu osuszyć delikatnie jego nadmiar, należy unikać kontaktu z wodą przez co najmniej 4h. Jest to stopniowo rozwijający się efekt opalenizny. Kolor  nie pozostawiający plam na skórze i ubraniu. Producent zaleca używanie produktu raz na 3,4 dni tak aby uzyskać zadowalający efekt wakacyjnej opalenizny. Nie brudzi ubrań, nuta zapachowa Hermes Terra.





Teraz krótka recenzja z mojej strony. Nigdy nie korzystałam z tej formy opalania skóry i byłam bardzo ciekawa efektów, chociaż obawiałam się czy to naprawdę zadziała a skóra będzie miała fajny kolor bez żadnych zacieków i plam. Pogoda w tym roku jest nie za ciekawa, więcej chmur i deszczu niż słoneczka, wiec idealny czas na wypróbowanie tego produktu. Nogi potraktowałam wcześniej peelingiem aby była gładka a kosmetyk lepiej się rozprowadzał. Spryskałam nogi i roztarłam samoopalacz (pierwszy raz zrobiłam to gołą dłonią- nie polecam tego sposobu z wiadomych powodów ;D). Kolor zaczął się zmieniać po ok. 2h, i bardzo zaskoczył mnie kolor, obawiałam sie że będzie to żółto-pomarańczowy odcień ale nic bardziej mylnego skóra stała się delikatnie brązowa- to taki odcień towarzyszy mi podczas lata. 
Więc jeśli marzy Ci się subtelna opalenizna przed wielkim wyjściem - ślubem, studniówką czy innym ważnym wydarzeniem, taka opcja jest świetna. Produkt można zamówić i w kilka dni mieć go w domu. Ja stosuję go raz w tygodniu i jestem zachwycona kolor nabiera intensywności. Nogi wyglądają zdrowo i kusząco. Sklep oferuję  rękawicę do równomiernego rozprowadzenia tego samoopalacza.  






Tegoroczna Wiosna jest nie pozwala nam cieszyć się z słońca,jest go niestety bardzo mało. Taki samoopalacz pomoże nam poprawić humor i poprawić wygląd skóry. 
A Wy korzystacie z samoopalaczy czy solarium? A może jednak stawiać na naturalne słońce samo w sobie?                                                

14 komentarzy:

  1. Nie znam tej strony. Zaraz wejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie jestem ciekawa tych produktów bardzo lubię poznawać nowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo jasna skórę, którą ciężko opalić. Do solarium nie chodzę. Taki produkt chętnie bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie. Bardzo zainteresował mnie ten samoopalacz�� Muszę zapoznać się z pełną ofertą sklepu��

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklepik z nieznanymi dla mnie markami :D dobrze wiedzieć jak mi sie zapragnie coś nieznanego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wiedzieć, że jest taki sklep! koniecznie muszę do niego zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedzialam o tym sklepie! Bardzo lubie probowac nowosci takze dzieki za info!

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda wiosna w tym roku jest koszmarna i nie bardzo jest okazja na naturalne opalanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O ciekawa jestem jak ten kosmetyk zadziałałby u mnie. U mnie była wiosna deszczowa, a teraz nagle jest zdecydowanie za gorąco 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny sklep, samoopalacz ciekawy niestety dla mnie teraz nadszedł czas dużych oszczędności i postawie na naturalna opalenizne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tego produktu, który nadaje naturalną opaleniznę skórze :) idealna propozycja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo! Ciekawie brzmi. Sklep ma ciekawe produkty w swojej ofercie. Może się skusze 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Z solarium nie korzystam, zawsze czekam na słońce. W takim wypadku jak go nie ma to byłby wręcz idealny produkt. Pytanie na jak długo wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tego produktu! Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...