środa, 15 maja 2019

Lakiery hybrydowe z Biedronki





 Zakupy... Nieodzowna czynność każdego z nas, jedni je uwielbiają i mogą spędzać na nich całe godzinny, inni wręcz przeciwnie- wchodzą i wychodzą. Biedronka to jedna z najbardziej popularnych sieci sklepów w Polsce cieszący się ogromem uznaniem wśród konsumentów, zachęca licznymi promocjami i przystępnymi cenami.
    Od dłuższego czasu sieć sklepów Biedronka poszerza swój asortyment jeśli chodzi o dział Uroda.
Teraz w tych sklepach mamy możliwość kupienia lakierów hybrydowych firmy LaQell, mają ogromną gamę kolorystyczna którą możecie sprawdzić na https://www.laqell.com/.     
Mam ogromną przyjemność bycia Ambasadorką tej firmy z czego jestem bardzo dumna.
    A teraz więcej o lakierach,ich nazwa to NIUQI , zamknięte są w czarnych buteleczkach a na nakrętce pokazany jest kolor jaki znajdziemy w środku co bardzo upraszcza dobór i kupno odpowiedniego lakieru. W każdej z buteleczek znajdziemy 5 ml produktu a ich cena to około 10 zł za sztukę w cenie regularnej (często można trafić na promocję gdzie przy zakupie 2 sztuk płacimy po 7  lub 8 zł za jedną).
 Produkty które znalazłam w pudełeczku to:


- baza
- top mat
- top bez przemywania
- kolor RED 4 
- kolor  RED 5
- kolor RED 6
- kolor PINK 5
- kolor PINK6
- kolor YELLOW 1
- kolor GRAY 4
- kolor BROWN 3
- kolor GREEN 2
- kolor BLUE 3


Jedynie kolor różowy PINK 5 jest pół transparentny, reszta zestawu kryję płytkę paznokcia już po pierwszej warstwie. W kolorze GRAY 4 znajdziemy delikatne niebiesko-czerwone drobinki mieniące się w świetle.
Buteleczki są stabilne i nie wywracają się prze byle dotknięcie palcem. Pędzelek jest bardzo wygodny w obsłudze. Gęstość lakieru jest idealna jak dla mnie, osoby która nie jest specjalistą ani stylistką paznokci tylko robi je na swój użytek w domowym zaciszu. Więc mogę stwierdzić że są w sam raz dla osób początkujących, zaczynających zabawę z światem manicure. Lakier nie spływa na skórki i nie kurczy się w lampie.
Dla mnie ogromnym plusem jest to że bez problemu odmaczają się w acetonie. Nie używam frezarki (ewentualnie robię to ale tylko w przypadku skórek) więc to że nie muszę skrobać lakieru to wielka ulga dla mnie jak i moich paznokci. Mamy do wyboru dwa topy- ten bez przemywania ( czyli po wymalowaniu wkładamy do lampy i to wszystko , nie musimy przemywać paznokcia nie jest on lepki w dotyku), ten top używam u siebie najczęściej i bardzo go lubię, pięknie świeci i nie odpryskuję. Drugi top jest matowy, czyli po pomalowaniu i włożeniu do lampy kolor staje się matowy, dzięki czemu wygląda zupełnie inaczej niż z połyskiem.

(na zdj. kilka ulubionych kolorów)







Nie mogę doczekać się aż firma wypuści nowe kolory i kolekcje w końcu apetyt rośnie w miarę jedzenia. Lakiery niczym nie odstają od innych, dużo droższych propozycji innych firm. Kolory są łatwo dostępne w końcu każdy ( lub prawie każdy) ma w pobliżu sklep Biedronka;). Ja jestem z ich jakości bardzo zadowolona i mogę śmiało dać im swoją rekomendację;)


2 komentarze:

  1. Piekne kolory! Chociaz ja lubie takie bardziej naturalne :) Nie moge nosic takich kolorow do pracy niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, w takim razie warto zaszaleć podczas urlopu;)

      Usuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...