wtorek, 14 maja 2019

Constance Carroll




Ostatnio w moje ręce wpadły kosmetyki Constance Carroll, nigdy nie słyszałam o tej marce i byłam ciekawa jak się sprawdzą . Dopiero po tym jak je otrzymałam sprawdziłam tą markę i bardzo się zdziwiłam bo firma na rynku funkcjonuje już od dawna a jej asortyment jest ogromny.  W sklepie https://www.constancecarroll.pl/pl/ znajdziecie :
- lakiery hybrydowe
- pilniki i wszystkie narzędzia do manicure
-płyny i preparaty
- kosmetyki do włosów
- kosmetyki do makijażu




Mój skromny zestaw to 4 pudry sypkie: bambusowy, mineralny i dwa zwykłe pudry o nr 01. Natural Beige i 04 Natural Beige oraz dwa potrójne metaliczne cienie oraz  tusz do rzęs.
Pudry są naprawdę świetne, spełniają swoje zadania. Ten po którego najczęściej sięgam to puder bambusowy, możemy go brać ciemno ponieważ jest transparenty i będzie pasował do każdego koloru cery. Ten fixer bambusowy ma za zadanie utrwalać makijaż. Nadaje cerze matowy wygląd i gładkość. Działa antybakteryjnie, łagodząco i reguluję pracę gruczołów łojowych bez zatykania porów. Nie zawiera talku oraz parabenów.



Co do cieni metalicznych obydwie paletki mają te same odcienie:
-róż
-szarość
-złoto



Cienie mają świetną pigmentację, długo utrzymują się na powiece jednocześnie nie obsypując się. Można wyczarować z nich świetny wyjściowy makijaż. Większą paletka posiada praktyczne lusterko,brakuję mi jednak miejsca na aplikator, znacznie ułatwiłoby to sprawę .




Czarny tusz Constance Carroll Infinite Lenght  posiada fajna sylikonową szczoteczkę posiada wiele drobniutkich ząbków świetnie rozdziela i wydłuża rzęsy. Opakowanie jest małe i poręczne idealne nawet do niewielkiej torebki. Nie rozmazuję się nie nie tworzy efektu "pandy" po paru godzinach noszenia.
  
 Może te kosmetyki nie robią na mnie jakiegoś wielkiego WoW, są to kosmetyki codziennego użytku, które sprawdzają się dobrze. Można porównać je z kosmetykami od Lovely czy Essence.











13 komentarzy:

  1. Ja również nie znam tej marki. Może kiedyś przy okazji wypróbuję �� Jestem bardziej ciekawa jakiej jakości mają hybrydy. Będziesz testować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryd niestety nie mam okazji ale dziś pojawi się post o lakierach hybrydowych z Biedronki - dla mnie są świetne

      Usuń
  2. Miałam kiedyś od nich podkład byl ok . Podobają mi się kolory cieni od Nich .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej jestem zadowolona z pomadek🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam kiedyś w osiedlowym sklepiku na konturówki do oczu z tej firmy i niestety dobrze tego nie wspominam. Mam nadzieję, że poprawili się w składach kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ich że 2 produkty, które znalazłam w boxie i są całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Od lat znam kosmetyki tej marki, miałam okazję poznać kilka ich produktów i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie ten puder bambusowy oraz tusz do rzęs :) nigdy nie próbowałam kosmetyków tej marki, ale mam wielką ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę firmę. Mają ciekawe kosmetyki ja pokochałam mascarę :) :) kto by pomyślał ze tanio może dać takie efekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie slyszalam o tej marce jeszcze! Musze ja sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz że ja znam tę markę. Jeszcze z czasów liceum używałam ich kosmetyków, a było to dano ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki od Constance Carroll! Sama mam ich kilka i planuje powiększyć moja kolekcje

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta cieni zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...