piątek, 26 października 2018

Maseczki z Biedronki - warto je kupić?

Maseczki z Biedronki - warto je kupić?



 Często robiąc zakupy w Biedronce możemy spotkać dużo kosmetyków w niskich cenach . Pośród nich są maseczki - uwielbiam tą formę pielęgnacji twarzy . Czy stosunkowo niska cena przekłada się na ich jakość . Tutaj mam dwie propozycje z ostatnich zakupów . BOTANIC EXPERT i TROPICAL ISLAND. Przedstawie Wam jak wypadły w testach .






 Tropical Island  żelowa maseczka to propozycja firmy Marion. Jej pojemność to 10 g, kosztowała 1.99zł .Według producenta ma działanie regeneracyjne . Piękne kolorowe opakowanie zwraca na siebie uwagę i zachęca do zakupu. Maseczka Mango&Maracuya posiada cudowny słodki  zapach tropikalnych owoców. W opakowaniu znajdziemy  maskę o żelowanej konsystencji  koloru pomarańczowego. Niestety ta galaretka jest bardzo trudna do nałożenia na buzie- przecieka przez palce a nałożenie jej pędzlem jest niemożliwe. Zastyga dosyć szybko a jej zmycie nie należy do najłatwiejszych .Nie widać żadnego efektu ... Nie kupie jej już nigdy więcej - piękny zapach i kolorowe opakowanie to za mało by się na nią skusić drugi raz.




Skład:



Drugą maseczkę którą możemy spotkać w Biedronce to propozycja firmy Eveline Cosmetics - BOTANIC EXPERT oczyszczająco-nawilżająca maseczka . Pojemność do 2x5g. Kosztowała 2.99 zł. Producent zapewnia intensywne nawilżenie, odżywienie , wygładzenie, oczyszczanie,odświeżenie,skutecznie koi i regeneruje. Do cery suchej i wrażliwej.Naturalne składniki aktywne w niej zawarte to białą glinka i aktywny węgiel.Maseczka bardzo przyjemnie delikatnie pachnie .Jej kolor to czerń . Konsystencja jest w porządku nie za gesta ani lejąca . Łatwo nałożyć ja na twarz. Szybko zastyga. Zmywa się lekko pod letnia wodą . Fajnie oczyszcza i nawilża buzię . Jest wydajna ,starcza na 2 aplikację. Myślę że skuszę sie na nią w przyszłości
 .
 

 


   Składniki:




Będąc na zakupach w dużych dyskontach nie zawsze kosmetyki są warte swojej ceny. Oczywiście nie odnosi się to do wszystkich produktów  czasem spotkamy perełki. Warto przed zakupem poczytać opinie by nie rozczarować się w domu  ich działaniem. Czy kupujecie maseczki w dużych marketach ??

6 komentarzy:

  1. Mi bardzo często w Biedronce do koszyka wpada jakiś kosmetyk :) Tych maseczek jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ta tropical się nie sprawdziła, bo opakowanie zachęca do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie skusiłam się na tropikalnej, chociaż opakowanie woła weź mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak nie zawsze co tanie jest i dobre choć zdarzają się wyjątki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze w biedronce łapie jakieś maseczki, z tych okrągłych mam wszystkie rodzaje i czekają na testy 😍😅

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja próbowałam inne maseczki z biedronki, ale tych nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...