poniedziałek, 22 października 2018

Oh! my sexy hair -czyli maseczka z Rossman działąjąca cuda



Witam . Pierwszy post wielka sprawa;) . Mam długie i gęste włosy - z natury raczej proste. Moim problemem  było puszenie i brak ich  wygładzenia . Chciałam Wam przybliżyć maskę do włosów którą odkryłam dzięki promocji w drogerii Rossmann. OH! my sexy hair z ekstraktem z Alg Morskich . Wcześniej nie znałam tej firmy więc to był wybór w ciemno .Maska  ma dużą pojemność aż 650ml , za cenę 15 zł .
Opakowanie ma przyjemną szatę graficzną i jest wypełnione po brzegi produktem.
Maska ma kolor niebiesko -perłowy . Jej zapach jest bardzo przyjemny dla nosa. To kompozycja kwiatowa ,która utrzymuję się dość długi czas.
Konsystencja "budyniowa" sprawia że nic nie spływa między palcami i ułatwia nakładanie na włosy. Nakładamy niewielką ilość na  wilgotne włosy, masujemy i odczekujemy 5 minut(ja trzymałam trochę dłużej).

 Maski jakich używałam zazwyczaj bardzo obciążały włosy a te wyglądały nie ciekawie . OH!my sexy hair po użyciu nie robi takiego efektu włosy są lekkie i miękkie . Układają się świetnie są nawilżone i zregenerowane . Produkt jest bardzo wydajny i starczy na wiele aplikacji. Myślę że jest godny zakupu . Mi bardzo pomógł ujarzmić swoja "czuprynę " i w końcu włosy nie stercza mi we wszystkie strony. Polecam

5 komentarzy:

  1. Ostatnio właśnie rzucili mi się gdzieś w oczy na IG i tak się zastanawiałam, czy dobre mają produkty ☺️ może warto by sprawdzić skoro polecasz 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dużo się o niej mówi. Ja nie miałam okazji jej jeszcze testować. ♥️
    Dolina-kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją, chyba nawet jej resztki jeszcze gdzieś leżą. Niestety średnio się polubiliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się nie rzuciła w oczy.a możesz pokazać swoje włosy po tym produkcie? Bo chyba tego tu nam brakuje

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...