poniedziałek, 3 grudnia 2018

Krem pod oczy z Irysem Syberyjskim






Cześć już mamy grudzień - raz dwa i będziemy zasiadać przy wigilijnym stole.Niestety zima to ten okres kiedy nasza skóra jest najbardziej narażona na wysuszenie. Centralne ogrzewanie bardzo daję się nam we znaki a dodatkowo mróz na zewnątrz potęguje problem z naszą skóra Dziś mam dla Was coś WoW. Przeciwzmarszczkowy krem roll- on pod oczy od Laboratorium Farmona.




Krem pod oczy z irysem syberyjskim do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu.Kupiłam go na Ezebra (drogeria internetowa) krem o pojemności 15 ml kosztował nie całe 10 zł. Posiada aż w 92 % składniki naturalne . Krem ma za zadanie :

-redukcję głębokości zmarszczek
- niwelację cieni pod oczami
-niwelację opuchnięcia .


Skóra z dnia na dzień staję się bardziej elastyczna i gładka, a spojrzenie odzyskuje blask .składniki które zawiera krem:
- ekstrakt z irysa działa przeciwstarzeniowo na skórę i wzmacnia jej barierę ochronną
-roślinne komórki macierzyste pobudzają naturalne procesy regeneracji oraz poprawiają jej koloryt
-kwas hialuronowy długotrwale i głęboko nawilża,przywracając komfort skórze
-kofeina pobudza mikrokrążenie , zmniejszając opuchnięcia i cienie pod oczami

Krem schowany jest w ślicznym flakoniku zakończonym metalową kuleczką . Dla większej skuteczności możemy trzymać produkt w lodówce. Wtedy masaż jest jeszcze bardziej przyjemnym . Ilość kremu jaka wydobywa się z końcówki jest w sam raz .Dobrze się rozprowadza i wchłania, Nie posiada żadnego zapachu . Skóra po taki masażu jest fajnie nawilżona i lekko napięta. Chłód sprawia że opuchnięcia znikają w mgnieniu oka .  Spojrzenie robi się świeższe i wypoczęte.




Korzystacie z takie4j formy kremu pod oczy? To jest mój pierwszy ale wiem już że nie ostatni raz. Aplikacja jest prosta , nie brudzi się palców i do tego jeszcze ten przyjemny masaż. Jeśli nie miałyście okazji to przy następny
zakupie kremu pod oczy polecam gorąco .




1 komentarz:

  1. Nie miałam takiego opakowania kremu pod oczy, ale ogólnie rollery działają bardzo fajnie na całą twarz ;)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...