poniedziałek, 3 grudnia 2018

Testy z Wizaż - Oriflame , NovAge Supreme żel oczyszczający

 Cześć dawno nic nie dodawałam więc postanowiłam to trochę nadrobić mam nadzieję że czas mi na to pozwoli. Znacie stronę Wizaż - to portal dla każdej kobiety znajdziecie tam cenne porady urodowe , makijażowe i modowe . Plotki z świata gwiazd czy różne opinie dziewczyna na temat tysięcy kosmetyków . Wizaż daję też możliwość testowania kosmetyków dzięki KLUBOWI TESTEREK. Rejestracja jest darmowa i nie płaci się za otrzymany produkt. Twoim jedynym zadaniem jest przetestowanie kosmetyku i wyrażenie swojej opinii w ankiecie końcowej .


Dzięki Wizaż miałam możliwość przetestowania żelu oczyszczającego NovAge Supreme od Oriflame .150 ml kosztuje 60 zł można go zamówić u konsultantki lub przez internet. Jest to żel do spłukiwania, który doskonale oczyszcza skórę bez naruszania jej bariery ochronnej. Nawilża i tonizuje sprawiając, że cera jest czysta, miękka i elastyczna oraz zapewnia jej komfort.
Idealnie odpowiada na potrzeby cery. Wystarczająco silny, by usuwać wszelkie zanieczyszczenia, tak delikatny, by nie niszczyć bariery ochronnej skóry i zarazem troskliwie dbający o nawilżenie cery. Kosmetyk, który pozostawia skórę czystą, świeżą i elastyczną, jak po użyciu produktu do mycia i toniku. Skóra jest przygotowana na przyjęcie maksymalnej mocy serum i kremów.





 


Żel zamknięty jest w ślicznej białej buteleczce z złotymi akcentami , prezentuję się pięknie i luksusowo. Butelka posiada poręczną pompeczkę , dzięki czemu  jego użycie jest bajecznie proste . Konsystencja jest  kremowo - żelowa  koloru półprzezroczystego . Ma bardzo przyjemny delikatny zapach lekko kwiatowy.
Stosuję go zaraz po użyciu płynu micelarnego ponieważ ma właściwości tonizujące. Jest bardzo delikatny nie powoduje podrażnienia . Dobrze oczyszcza skórę . Ta po zmyciu wodą jest matowa , dobrze nawilżona i lekko napięta. Skóra jest doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji. Żelu używam już ponad tydzień i mogę śmiało powiedzieć że jest bardzo wydajny. Jedno naciśniecie pompki wystarczy by umyć całą twarz.




skład;

AQUA, PEG-8, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERIN, POLOXAMER 184, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, BISABOLOL, BENZYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, PARFUM, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, DMDM HYDANTOIN, SODIUM CHLORIDE, DISODIUM EDTA, TOCOPHERYL ACETATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SODIUM HYDROXIDE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, BENZOIC ACID, CITRIC ACID




Z firmą Oriflame spotkałam się tak po prawdzie pierwszy raz. Nigdy nie miałam możliwości testowania ich kosmetyków , dlatego bardzo ucieszyła mnie wiadomość o zakwalifikowaniu się do kampanii. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ta firma. . Myślę ,że wrócę do tej marki jeszcze nie raz. A Wy miałyście styczność z firmą Oriflame? Znacie i lubicie? Jakie kosmetyki od nich polecacie?

 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne, ładne i praktyczne opakowanie! Ja wolę pianki i oleje do mycia ;)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...