poniedziałek, 18 lutego 2019

Avon świat zapachów

 



 Kocham poznawać nowe zapachy perfum i oglądać ich piękne flakoniki. Dawno temu zamawiałam zapachy z Avon i postanowiłam do tego wrócić . Czy się zawiodłam...? Nie - wręcz jestem zachwycona nowymi zapachami które poznałam dzięki tej firmie, myślę że zostaną ze mną na dłużej.





Tym razem są to 2 zapachy  Woda perfumowana Avon Attraction dla Niej - edycja limitowana 30ml który teraz na promocji kosztuje aż 65% taniej - obecnie ich cena to tylko 25,99zł.
 Drugim zapachem jest  Pachnąca mgiełka do ciała Encanto Irresistible 100ml, obecnie na promocji kosztuję 17,99zł a dodatkowym bonusem przy zakupie tej mgiełki jest próbka balsamu do ciała.





Zacznę może od mgiełki to ona była moim Walentynkowym odkryciem. Jak głosi jej nazwa mgiełka jest ZNIEWALAJĄCA. Duża pojemność 100ml zamknięta w plastikowej różowej buteleczce z złotymi napisami. Jej nuty to :

- maliny,
-świeża frezja,
-słodki heliotrop

Zapach jest intensywny i słodki idealny na Walentynki ale spokojnie można się nim psikać na co dzień. Rozpylacz tworzy idealną mgiełkę strumień nie jest za słaby lub mocny. Uwielbiam mgiełki dzięki mnogości ich zastosowań, chociaż zawsze ich zapach szybko się ulatniał. Tutaj jest inaczej zapach jest bardzo trwały czuć go na ciele około 6 godzin a na ubraniach nawet około 12i dalej jest to dość mocny zapach. Bardzo ten fakt mnie zaskoczył i chyba skuszę się na cała serię kosmetyków z tym zapachem. Z tej kolekcji wypuszczony jet jeszcze jeden zapach  Encanto FASCINATING on również zapowiada się ciekawie ale nie wiem czy da radę przebić ten różowy zapach.
 Ja rozpylam mgiełkę na ubrania, do szafy, na skórę i włosy. Uwielbiam jak otacza mnie ten słodki zapach. Podoba się mężczyznom - nie szczędzą komplementów na jego temat.







Drugi zapach to Woda perfumowana Avon Attraction dla Niej. Mały, elegancki, szklany flakonik z ciekawym wzorem. Jak dla mnie zapach kojarzy się z świadomą i elegancką kobieta - jest piękny. Znajdziemy w nim nuty:

- jeżyny,
-zmysłowe piżmo,
-bursztyn waniliowy,






Falkon jest mały i poręczny, zmieści się w każdej nawet małej torebce. Bedzie pasował na szczególne okazję. Kobieta czuję się w nich wyjątkowo i ekskluzywnie. Otaczający zapach pozwala się zrelaksować i odprężyć .Woda jest bardzo wydajna nie trzeba jej dużej ilości by móc cieszyć się intensywnym zapachem i u mnie wystarczyło spryskać się rano by móc także i wieczorem jeszcze czuć małą nutkę zapachową. Za niewielkie pieniądze możemy otrzymać zapach na miarę drogich marek.





A ty korzystasz z zapachów w Ofercie Avon? Zamawiasz je klasycznie przez konsultantkę czy przez internet? Ja korzystam z strony  http://www.konsultantkaavon.com/formularz1/ , teraz zamawianie jest banalnie proste a dostawa jest bardzo szybko w domu. Jakie zapachy Avon polecacie?


20 komentarzy:

  1. Lubię zapachy z avon, bo są w atrakcyjnej cenie i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tych zapachów jeszcze nie znam :) ostatnio zamawiałam coś męskiego właśnie z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem zdarza mi się kupić zapach w Avon, ale raczej rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami mam ochotę na jakiś zapach, ale po zakupie próbki niestety nie trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa zapachu na żywo flakoniki dość ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem zdania że te perfumy to już nie są te perfumy co kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam zapachu z Avonu, chyba do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachów z Avonu dawno nie miałam, ale w oko mi wpadła woda perfumowana Attraction.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam w liceum kupował perfumy Avon, miałam Little Black Dress i Perceive😁

    OdpowiedzUsuń
  10. I jakie piękne buteleczki, szczególnie ta różowa :) często kupuję perfumy z Avonu z uwagi na ich dobrą cenę i duży wybór zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne mają buteleczki a zapachów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam ukochane perfumy z Avon i strasznie było mi smutno kiedy je wycofali 😃 chętnie poznam te!

    OdpowiedzUsuń
  13. Attraction znam i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam te różowe perfumy w ostatnim katalogu, jednak nie lubię mieć dużo perfum i wolę poczekać aż zużyję to co mam, zanim kupię coś następnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na mgiełke jest na prawdę trwała ja mam mnóstwo perfum i na razie nie potrzebuję nowych

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że Avon juz nie testuje na zwierzętach bo fakt, zapachy to oni mają naprawdę ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem konsultantką Avon i też bym się chciała tego dowiedzieć czy nie testują na zwierzętach :/

      Usuń
  17. Od niedawna dopiero wrocilam do kosmetykow avon i jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...