wtorek, 19 lutego 2019

Kolejne perełki od Deborah Milano Polska





 Wiosnę czuć już coraz bardziej, ciepłe słońce i rozwijająca przyroda budząca się z zimowego snu pokazuję ze powoli możemy chować zimowe kurtki do szafy. Deborah Milano postanowiło rozświetlić i ubarwić nam czas oczekiwania Wiosny i wypuściło nowe perełki do swojej kolekcji.
    Tym razem do moich rąk trafiły rozświetlacze, róże do policzków i konturówki do ust. Wszystkie te kosmetyki możecie spotkać w Drogeriach Rossmann czy ladymakeup.pl
Chciałam podzielić się z Wami moimi odczuciami odnośnie tych kosmetyków - zapraszam do czytania;)






Zacznę od blasku, czyli będzie o rozświetlaczach. Deborah Milano wprowadziła ich dwa rodzaje :
 1.Sekrets of Strobing - rozświetlacz w kremie, poj 20ml i koszt w Rossmann 34,99 zł.
       Rozświetlacz w kremie Secrets of Strobing w kolorze różowego złota pasuje do wszystkich odcieni skóry i może być używany bezpośrednio na skórę, zamiast podkładu dla uzyskania szybkiego i skutecznego efektu rozświetlenia. Nałożenie produktu na kontur ust stworzy efekt pełnych, połyskujących ust. Rozświetlacz posiada delikatny zapach i łatwo równomiernie się rozprowadza . Posiada delikatne drobinki które pięknie połyskują w słońcu na skórze. Gustowne czarne opakowanie z złotymi napisami przyciąga wzrok i wygląda luksusowo. Bardzo fajny rozświetlacz nadaję buzi zdrowy wygląd i niweluje wszelkie oznaki zmęczenia.








2. Deborah  Secrets of Strobing Trio Highlighter Palette  - paleta rozświetlaczy do twarzy, poj 5g w Rossmann kosztuję 39,99zł. 
Trzy połyskujące rozświetlacze w odcieniach mieniącego się różu i złota pozostawią na Waszej cerze ciepły blask, dodadzą zdrowego kolorytu i delikatnie rozświetlą, co tu ukrywać, lekko poszarzałą, z racji braku słońca, skórę. Każdy z kolorów jest inny można stosować je oddzielnie lub razem. Paletka rozświetlaczy jest moim hitem i bardzo często używam. Lubie to jak rozjaśnia buzię nawet w bardzo pochmurny dzień . Z tych trzech kolorów - różu , jasnego złota i ciemnego złota najbardziej podoba mi się to ciemne złoto kolor jest piękny, myślę że cudnie zgra się z letnią opalenizną. Paletka to świetne rozwiązanie dla każdej kobiety która lubi błyszczeć .




skład:

Illuminate Alto A SX: IL251017A: Mica, Talc, Synthetic Fluorphlogopite, Nylon-12, Polypropylene, Aluminum Starch, Octenylsuccinate, Octyldodecyl Steaoryl Stearate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Zinc Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyethylene










Kolejnymi premierowymi kosmetykami są  wypiekane róże do policzków Fard Hi Tech o nr  63 i 64, kosztują 46, 99 zł w Rossmann.
   Nr 63 -Apricot to smak i kolor moreli. Świetny na  zapowiadające się  słoneczne wiosenne dni.
Idealny aby przywrócić cerze zdrowy rumieniec i dodać nieco ciepłego koloru. Kolor jest piękny bardzo mi się podoba i odpowiada mojej karnacji. Delikatnie podkreśla kości policzkowe.
    Nr 64 - Różany, wypiekany róż do policzków z serii Hi-Tech nada cerze naturalny, ożywczy rumieniec. Pięknie połyskujący i mega trwały. Ten róż zawiera delikatne drobinki . Odcień jest ciepły i delikatny. 
Świetnym pomysłem okazało się schowanie z tyłu pudełeczka małego wysuwanego pędzelka. Dzięki temu róż można natychmiastowo użyć . A schowany w torebce nie potrzebuję dodatkowych pędzelków aby go aplikować. Deborah ma duży wybór ich odcieni więc myślę że każda kobieta znajdzie idealny kolor dla siebie i gwarantuję że będzie zadowolona z ich jakości. Nie zawierają parabenów i są hypoalergiczne. 








Ostatnimi kosmetykami z najnowszej kolekcji Deborah Milano są konturówki do ust 24ORE Longlasting Lip Pencil. Kosztuje 22,79 za sztukę w Rossmann. Kolekcja zawiera 8 nowych kolorów. Ja miałam przyjemność testować trzy z nich  nr 4,7,8 .
 Są super miękkie, o idealnym poślizgu formuła pozwala się łagodnie prowadzić, dając ładny i wyraźny kontur, a następnie, rozprowadzona na czerwieni warg, nasyca usta głębokim, długotrwałym kolorem. Ich pigmentacja jest  godna podziwu. Można stosować jej jakoś konturówka ale świetnie nadają się również do  malowania całych ust. Moje kolory to :
4- czerwony, malinowy kolor,
7- ciemny róż
8- nude



Kredki kryją taki  sam kolor jaki jest na opakowaniach , dzięki temu łatwo rozpoznać który kolor chcemy użyć w danym momencie. Konturówki są bardzo trwałe  - można jeść, pić i nic nie znika, nie potrzebują poprawek przez długie godziny.




  To już wszystkie nowości jakie dla Was przygotowałam. Jak się Wam podobają?  Który z tych kosmetyków zainteresował Cie najbardziej? Znasz tą markę? Jeśli zechcesz wypróbować który z tych kosmetyku gwarantuje Ci zadowolenie. Fakt ceny nie są najniższe ale cena idzie za ich jakością. Polecam serdecznie .



18 komentarzy:

  1. Nie miałam wielu kosmetyków marki Deborah Milano, ale muszę przyznać, że te które miałam mnie nie rozczarowały i nadal je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam kosmetyki tej marki - tych produktów nie znam, ale z pewnością skuszę się na rozświetlacze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się kolorki konturówek do ust, śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty do rozświetlania bardzo mi się spodobały, musze je pomacać na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, kolory wyglądają pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami tej marki. Kiedyś bardzo się zraziłam i już nie miałam ochoty próbować. Chociaż kolory wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie produkty są bardzo fajne warte posiadania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rozświetlacze są cudowne! Kolory od razu przypadły mi do gustu i już wiem, że na pewno będę chciała je mieć w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko się świetnie prezentuje! Rozświetlacze robią wrażenie, chętnie sprawdzę je na sobie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co zaprezentowałaś na zdjęciach prezentuje się świetnie :) Ja żałuję, że na naczynkach nie widać rozświetlaczy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. konturówki mają piękne kolory. dwa z nich są dla mnie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceny tych kosmetyków są naprawdę przystępne więc chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam te rozświetlacze🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

    OdpowiedzUsuń
  14. Róże mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mialam przyjemnosci poznac sie z ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie korzystałam jeszcze z produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będę ukrywać. Czaje się na ich produktu juz od bardzo dawna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zabieram się za testowanie . zobaczymy jak u mnie sie te kosmetyki sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...