wtorek, 26 lutego 2019

Cudowny zestaw pędzelków do makijażu









    Akcesoria kosmetyczne - która z nas nie kocha pięknych i mięciutkich gąbeczek do makijażu lub pędzli i innych przydatnych makijażowych narzędzi?
Mam dla Was miejsce gdzie znajdziecie wszystko czego Wam potrzeba do pielęgnacji włosów i ciała za niską cenę. Jest to Hurtownia fryzjersko kosmetyczna GOBLI.PL znajdziecie ja pod adresem https://www.gobli.pl/. 
  Gobli to hurtownia w której znajdziecie przeróżne kosmetyki dla mężczyzn i kobiet jak również akcesoria do makijażu, akcesoria fryzjerskie i wiele innych . W tym sklepie znajdziecie bardzo znane firmy takie jak:
- Makeup Revolution,
-Catrice,
-Kryolan,
-Ecocera,
-Max Factor,
-Burjois,
- Dermacol,
- Holika Holika
- i wiele innych mniej znanych marek .






  Sklep oferuje szereg kosmetyków do włosów, twarzy , ciała jak również stylizacji paznokci. Znajdziesz tam wszystko od masek i odżywek przez szampony i mgiełki po balsamy kremy i kolorowe kosmetyki. Zachwycą Cię niskie ceny i ogromny wybór wszystkiego czego potrzebujesz ty i twoi bliscy. Uwielbiam takie miejsca . Jedynym moim problemem jest to że ciężko mi się zdecydować na kilka rzeczy i zakupy kończą  to pełnym koszykiem;).




    Pędzle to narzędzie potrzebne każdej kobiecie. Dziś chcę pokazać Wam piękny zestaw pędzli do makijażu White Performance ich cena to 33,97 zł  a znajdziecie je tutaj --> https://www.gobli.pl/zestaw-pedzli-do-makijazu-white-performance-wlokno-syntetyczne-8-sztuk-p5569
    Zestaw pędzli do makijażu White Performance to cudowny zestaw pędzli , połączenie koloru golden rose i bieli jest bardzo kobiece i eleganckie. Ja nie jestem profesjonalną makijażystką i używam je do swoich potrzeb - spisują się świetnie. Włosie jest proste i miękkie a pędzle nie posiadają żadnego brzydkiego zapachu (co czasami się zdarza). Pędzle są lekkie i dobrze trzymają się w dłoni .
Taki gotowy zestaw pędzli to również świetny pomysł na prezent dla osoby bliskiej lub takiej, która pragnie rozpocząć swoją przygodę z makijażem.

Zestaw White Performance 8 zabiera pędzle:
  •  wachlarzowy,

  •  puszysty zaokrąglony,

  •  skośny puszysty pędzel do podkładu,

  •  skośny pędzelek do korektora,

  •  skośny do makijażu twarzy,
  •  
  •  do ust,

  •  stożkowy pędzelek do ust,

  •  do blendowania cieni,

      




    Zestaw sprawdza się świetnie włókno jest bardzo mięciutkie a włoski trzymają się w swoim miejscu i nie wypadają.Po ich umyciu wracają do pierwotnego kształtu i nie odkształcają się.
Dzięki nim  makijaż utrzymuję się dłużej na twarzy i wygląda bardziej naturalnie jest ładniejszy, bardziej staranny i szybszy. Pędzle pozwalają precyzyjnie nakładać podkład, puder, korektor, róż do policzków, ułatwiają również aplikację cienia. Z tym zestawem możemy stworzyć nie jeden makijaż .
   Ważnym plusem tego zestawu jest to że włosie nie kuje i nie powoduje podrażnienia. 
Ich jakość jest cudowna , nie musisz już szukać pędzli w Chińskich w Gobli cena jest bardzo podobna a wysyłka jest w kilka dni u ciebie w domu. Obsługa zawsze pomoże Ci i doradzi jaki zestaw będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem .





   W sklepie znajdziecie pędzle na każda kieszeń , są tam bardzo profesjonalne zestawy firm takich jak Jessup czy Hakuro jak również pędzle dla osób które raczkują w makijażu i nie potrzebują na początek aż takich zestawów .
 A Wy znacie ten sklep? Robicie makijaż ? Używacie pędzli? Jeśli tak to jakie włosie preferujecie? A może wolicie używać gąbeczek lub palców?
Polecam Wam szczerze tą hurtownie - nie koniecznie musicie coś kupić ale warto rozejrzeć się co on Wam oferuje .

15 komentarzy:

  1. Wow! Przepiękne zdjęcia i obszerny artykuł. Myślę, ze po twoim opisie nie jedna osoba skusi się na sprawdzenie pędzli u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo ładnie, lubię takie pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na bardzo porządne i dobrze wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się naprawdę dobrze, a ja szukam właśnie jakiegoś fajnego zestawu pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuja się bardzo ładnie, lubię używac różnego rodzaju pędzle .

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję, że podobają mi się te pędzle, zwłaszcza wachlarz. Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki wyglądają bardzo fajnie, podoba mi się ich włosie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle piękne :) Zazwyczaj używam właśnie pędzli do makijażu więc kusisz :) Hurtownie znam i faktycznie mają duży asortyment i dobre ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałby mi sie pędzel do podkładu, póki co mam tylko jeden Kabuki. Nie jestem jakoś mistrzynią makijażu z tylko jednym pędzlem. Malarz ma ich więcej niż ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ładnie prezentują się te pędzle! Wiem że służą do malowania, ale ponieważ uwielbiam robić zdjęcia od razu pomyślałam że pięknie by wyglądały jako rekwizyt na moich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie ładne pędzle :) u mnie ostatnio są braki w tym temacie więc zainspirowałaś mnie do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne❤, przydałby mi się ten pędzle wachlarzowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pędzle, przydałyby mi się nowe a te wyglądają kusząco! Wachlarzowego jeszcze nigdy nie miałam 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wariatem pędzelkowym, taki zestaw powoduje że od razu świecą mi się oczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo to teraz masz całą armię pędzli :) Ja mam tylko najpotrzebniejsze 4 sztuki :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...