piątek, 1 marca 2019

NOU FREESIA - zapach ogrodu pełnego kwiatów




  Cześć za oknem słońce coraz cieplej grzeje . Przyroda budzi się z zimowego snu i zaczyna tętnić życiem. Wszystkie te znaki mówią nam o zbliżającej się Wiośnie .
Z czym kojarzy Wam się ta pora roku? Mi najbardziej z kwiatami, cudnymi kolorami i zapachami .



 Nowa pora roku wiążę się z zmianą perfum na bardziej kwiatowe i letnie. Chciałam Wam przedstawić firmę NOU. To firma zajmująca się produkcją zapachów . Znajdziecie ją pod adresem http://noupoland.pl/ .

        Zapachy NOU powstają z najwyższej jakości składników naturalnych. Komponują je najlepsi perfumiarze z Francji, dbając o to, by zadowalały gust najbardziej wymagających odbiorców. Proste, czyste i eleganckie.
Zapachy, które urzekną aktywne kobiety i dynamicznych mężczyzn.

      Zapachy NOU nie zawierają sztucznych barwników, ich kolory są naturalne. Trwałość zawdzięczają wysokiemu stopniowi nasycenia olejkami eterycznymi. Dla wód perfumowanych 10-20%, dla wód toaletowych 5-10%.
W kolekcji NOU dostępne są zarówno zapachy dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Proste, minimalistyczne flakony nie odciągają uwagi od tego, co ważne.




  Zapach FREESIA  zwiera orzeźwiające zapachy cytryny, bergamoty i galbanum. Jego nuty zapachowe to :


Nuta głowy: cytryna, bergamota, galbanum

Nuta serca: lilia, jaśmin, frezja, róża
 
Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, benzoin, bursztyn




   Flakonik zawiera 50ml zapachu, kosztuje 69 zł możecie je znaleźć miedzy innymi w drogerii Rossmann .Buteleczka jest prosta ale bardzo elegancka i gustowna. Na naklejce znajdziemy nazwę perfum jak i zdjęcie pięknych kwiatów frezji . Perfumy nie są klarowne w szkle widoczne są maleńkie drobinki . 
Zapach jest mocny i bardzo trwały utrzymuję się do  5 godzin. Według mnie ten zapach odpowiedni będzie dla dojrzałych, pewnych siebie kobiet. Są bardzo wyrachowane i wyraziste. 
Mogą być fajnym prezentem na nadchodzący dzień Kobiet dla koleżanki mamy czy babci. Myślę że każda kobieta ucieszyłaby się z takiego prezentu. 


A Wam czym pachnieć będzie nadchodząca Wiosna? Lubicie mocne zapachy czy stawiacie na coś bardziej delikatnego?


18 komentarzy:

  1. Mam wersję Bergamot, ale nie do końca przypadła mi ona do gustu. Za to frezje uwielbiam, więc jestem bardzo ciekawa tego flakonika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kwiaty frezji sa tak delikatne i pieknie pachną , że z mila checia bym poczuła te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już ten zapach u blogerek na instagramie. Słyszałam o nim same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowałam się na zapach Bergamotka, wiele osób mówi że to bardziej męska nuta zapachowa, ale mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam również na swój flakonik, jestem bardzo ciekawa jaki zapach to będzie i czy przypadnie mi do gustu.
    Nie piszesz nic, czy Tobie się spodobał ten zapach dla dojrzałych kobiet, lub ja nie czytam ze zrozumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię frezje, często goszczą w moim wazonie :). Jestem ciekawa jak pachną perfumy, idę przejrzeć ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym sprawdzić ich zapachy osobiście bo brzmi to naprawdę świetnie. A na wiosnę przydałyby mi się nowe zapachowe nuty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na kompozycję zapachową myślę, ze ten zapach by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam propozycję by zrezenzowac ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny flakonik jestem ciekawa zapachu na żywo .

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię świeże zapachy ale czym moja wiosna będzie pachniec to nie mam pojecua. Moze coś wybiorę z tej firmy 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Poznałam te perfumy i naprawdę mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham frezje, więc zapach perfum na pewno by mi się spodobał😊.

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest zdecydowanie najpiękniejszy zapach z oferty Nou!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam z tej marki wersję Bergamotki i przyznam, że całkiem fajne mają zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście wolę lżejsze zapachy, ale trwałość jest imponujaca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne, kwiatowe opakowanie :) coś czuję, że to będzie idealny zapach dla mnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na co dzień stawiam na delikatne zapachy, jednak na wieczorne wyjścia lubię coś cięższego. :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...