piątek, 8 lutego 2019

Pefrumy VABUN - mój prezent na Walentynki dla męża




 Witam, macie już pomysł co podarujecie swoim drugim połówką w Dniu Zakochanych? Co roku mam dylemat co podarować mojemu mężowi. W tym roku z pomocą przyszłą mi firma VABUN . To firma pana Radosława Majdana produkująca perfumy damskie i męskie.

 

Vabun oznacza złotego jastrzębia. To indiański odpowiednik znaku zodiaku Radka Majdana, który ma słabość do kultury indiańskiej. Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą i sięga po rzeczy, których pragnie. Taka osoba zawsze wierzy w swój niezawodny instynkt. Daj się porwać zapachowi Vabun. Perfumy i kosmetyki marki Vabun stworzone są dla kobiet i mężczyzn, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. Cechuje je najwyższa jakość wykonania, dbałość o szczegóły, estetyka wykonania oraz trwałość. Do codziennej pielęgnacji oferują również perfumowany żel pod prysznic dla aktywnych i dynamicznych mężczyzn. 

 

 

 Tak więc w moje ręce trafił zestaw żel pod prysznic i woda perfumowana  VABUN SPORT . Zacznijmy od perfum. Piękna szklana buteleczka z zdjęciem męskich pleców jako grafika. Taki widok sprawia że flakonik jest bardzo męski i przykuwający uwagę. Buteleczka ma 100ml pojemności a ich koszt to 90zł na stronie sklepu lub w sieci drogerii Hebe, drogeriach Natura, drogeriach Wispol oraz salonach mody męskiej Pako Lorente. 

 

 Woda perfumowana Vabun Sport kusi zmysły i dodaje energii do działania. Nie pozwala o sobie zapomnieć. W perfumach przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Perfumy Vabun Sport są stworzone dla aktywnych i energicznych mężczyzn. Zdecydowanie pasują do osób, które nie przestają podejmować kolejnych wyzwań i stawiać przed sobą kolejnych celów. Zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele i ubraniu. Kusi zmysły i zachęca do aktywności.

 

Drugim produktem jest perfumowany żel pod prysznic z tej samej serii o pojemności 250 ml i cenie 10zł. Żel pod prysznic dla mężczyzn przeznaczony do codziennej pielęgnacji ciała, o zapachu delikatnej nuty kardamonu, sandałowca, kolendry i piżma. Zawarte w nim składniki dodają energii i charakteru, do stosowania w domu i poza nim, np. po zajęciach na siłowni. Bardzo trwały, elegancki, utrzymuje się na skórze kilka godzin. Produkt przetestowany dermatologicznie, pH przyjazne skórze.



Myślę że to świetny i praktyczny prezent dla mężczyzny. Zapach bardzo mi się podoba i przyznam się że chyba czasem będę go podkradać mojemu mężowi. A Wy używacie czasem męskich perfum? Macie już prezenty dla swoich połówek? Pochwalcie się swoimi pomysłami na podarunki.


15 komentarzy:

  1. Perfumy są zawsze dobrym prezentem, ale ja stawiam na książkę lub kolację we dwoje

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że może to być świetny prezent na walentynki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż ma ten żel pod prysznic. Bardzo podoba mi się jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy to zawsze dobry wybór na prezent, o ile znamy dobrze gust drugiej osoby. Mój mąż ma swoje ulubione zapachy, więc nie mam dylematu :) CytrynoweLove ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prezent, ale mój mąż dostał na gwiazdkę perfumy, więc teraz odpada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Vabun Sport to świetny zapach! Mój mąż zużył całą butelkę swojego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się butelki tych żeli pod prysznic - bardzo ładne i eleganckie. :)
    My na razie kupiliśmy sobie po kubku (jestem kubkowym świrem :D). Coś jeszcze mu dokupię, ale na razie nie wiem co. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nuty zapachowe w guście mojego mężczyzny więc myślę, że kupując taki prezent sprawiła bym mu radochę 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję poznać ich perfumy i pięknie pachną zarówno męski jak i damski zapach. Perfumy są zawsze fajnym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie perfumy to właśnie taki pewniak. Jak nie wiem co kupić mojemu mężczyźnie to wybieram perfumy, to zawsze się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam jedne z perfum od Vabumln i bardzo podobają się mojemu facetowi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że Radek Majdan ma,swoje perfumy😊.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezent, sama chętnie kupię takie perfumy mężowi, bo bardzo lubi testować nowe zapachy :) buteleczki rzeczywiście wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam męskie perfumy i bywa, że sama ich używam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mąż uwielbia nowe zapachy :) chyba mu zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...