poniedziałek, 4 marca 2019

Chiodo Pro







 Lakiery hybrydowe opanowały teraz cały świat. Coraz więcej kobiet sięga po to rozwiązanie, ja też je kocham. Ich ogromnym atutem jest trwałość. Tradycyjne lakiery pozostawiały wiele do życzenia: długo zasychały, łatwo można je rozmazać i ich trwałość ograniczała się do kilku dni.


 

Stylizacja paznokci lakierami hybrydowymi daje tysiące możliwości od kilku lat, można kupić cały potrzebny sprzęt za przystępną cenę i robić paznokcie w domu. Moja lampa kosztowała jakieś 60 zł i kupowałam ja na Aliexpress to był najdroższy wydatek, jeśli chodzi o sprzęt do robienia manicure).



 

   Lakiery, które chcę Wam przedstawić to firma Chiodo Pro. Skład zestawu to 2 kolorowe lakiery, baza i top no wipe (nie posiada lepkiej warstwy po utwardzeniu)



 





 


   Baza Chiodo Pro NEW GENERATION jest dość rzadka, jeśli porównamy ja z bazami innych marek. Pędzelek jest dość gruby i duży. Trzeba nakładać cieniutką warstwę, by nie spływało nic na skórki lub utwardzać każdy paznokieć z osobna. Zapach nie jest bardzo intensywny a baza nie wzmacnia paznokcia jeśli chcemy by był twardszy musimy użyć PERFORMANCE .


 

   Kolor 702 Girl in California z nalepki na górze buteleczki sugeruję, że będzie to delikatna brzoskwinia, jednak w środku znajdziemy piękny, delikatny pastelowy róż. Kolor jest bardzo kobiecy i idealny na każdą porę roku, chociaż ja takie kolorki uwielbiam latem. Krycie jest pełnie już po 2 warstwach. Lakier fajnie się poziomuje, nie rozlewa i nie smuży.


 




Kolor 858 Mountain Breeze to piękna butelkowa ciemna zieleń (niestety zdjęcia nie oddają tego koloru. Ciemnu kolor wpadający lekko w czerń. Jego krycie jest świetne i po 1 warstwie nie ma już żadnych prześwitów czy smug. Kolor z racji ciemnego pigmentu powinno utwardzać się odrobinę dłużej. Lakier ma fajną konsystencję nie za gęstą, ale też nie rozlewa się na skórki. Pędzelek jest odpowiedni i można z nim precyzyjnie wymalować paznokieć.


 

Top Effect New Generation to top no wipe (po utwardzeniu nie klei się) - uwielbiam tego rodzaju, nie wymajają użycia clenera i po wyciągnięciu z lampy są już w pełni gotowe. Top pięknie błyszczy, nie rysuję się i nie schodzi po czasie z paznokcia. Wielką zaletą dla mnie z racji, że nie używam frezarki do ściągnięcia lakieru jest fakt że bardzo dobrze odmaczają się w acetonie. Wystarczy 5 minut i lakier odchodzi płatami.

Bardzo spodobały mi się te lakiery ich trwałość na moich paznokciach to ok. 2 tygodnie. Ściągnęłam je tylko przez odrost wiec spokojnie mogłyby jeszcze służyć dłużej. Chiodo Pro nie wywołała u mnie podrażnienia czy uczulenia, ale nigdy takie nie miało u mnie miejsca podczas robienia paznokci różnymi firmami.

A Wy robicie paznokcie hybrydowe czy żelowe, czy jednak wolicie tradycyjne lakiery? Jakie kolory będą u Was królować Wiosną?





  



























16 komentarzy:

  1. Mam z tej marki jeden lakier - piękny błękit. Bardzo dobrze mi się nim maluje :0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten cukierkowy róż. Idealny do mani na nadchodzącą wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze kontaktu z lakierami tej marki. Podoba mi się połączenie czerni z różem

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam kiedyś robic hybrydy w domu, ale nie mam do tego cierpliwości - wolę oddać się w ręce specjalistek w salonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hybrydy nie dla mnie, zdecydowanie stawiam na naturalne lakiery :) Wiosną oczywiście pastelowe kolory - moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolorki, ale mnie hybrydy jakoś nie pociągają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze poznac tych lakierów ten czarny jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery hybrydowe to super sprawa jednak ja niestety nawet na to nie mam czasu :( choć wiem, że jak pomaluje to mam spokój na 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej marki lakiery, top i baze. Wszystko świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka lakierów chiodo i top i mogę powiedzieć, że są ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam na warsztatach organizowanych przez tę markę i tam poznałam jej produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam też tą markę i narazie spisuje się świetnie 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne kolory :) lubię takie lakiery, szczególnie gdy nie wymagają już niczego więcej po wyjęciu z lampy :) dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wybieram hybrydę, bo nienawidzę mieć niepomalowanych paznokci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może ta firma mnie nie zawiedzie... Wczoraj zrobiłam hybrydę lakierami jakiejś taniej marki i po godzinie musiałam ją ściągać... Straciłam spory kawał niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam lakiery tej marki i będę malować nimi w sobote paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...