wtorek, 5 marca 2019

Wiosna tuż tuż zapach EvE TRUTH AVON




Dni zaczynają być coraz cieplejsze. Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Ja chcę ja poczuć wcześniej i przywołać nowymi zapachami. Avon ostatnio zaskakuję mnie na każdym kroku jakimiś nowościami. Tym razem w moje ręce trafił zapach EvE TRUTH. Zapach dla każdej kobiety idealny na nadchodzącą porę roku. Zestaw woda perfumowana 50 ml i dezodorant.

Flakonik jest przepiękny, szklany imitujący kryształ. Będzie cudownie wyglądał na łazienkowej półce lub toaletce. Buteleczka jest dość dzieżka i bardzo stabilna. W środku znajdziemy delikatnie zielonkawe perfumy. Zapach zawiera w sobie nuty:

- Nuty Głowy;owoc czarnej porzeczki, liść czarnej porzeczki

- Nuta Serca: różowa frezja

- Nuta Bazy: cedr




 






Kompozycja z rodziny kwiatowo-owocowej. Delikatnie czuć frezję i drewno cedrowe, które dają uczucie lekkości i świeżości. Coś idealnego dla kobiety delikatnej i romantycznej. Utrzymuje się 4-5 godzin, na ubraniach dłużej. Jeśli chcesz się przenieść w magiczny pełen kwiatów ogród, polecam ten zapach. Jest idealny do używania w ciągu dnia, jednak na wieczór wolę troszeczkę cięższe perfumy. Myślę, że sprawdzą się zarówno u dojrzałych kobiet, jak i studentek. Obecnie w najnowszym katalogu PRZEDWIOŚNIE znajduję się fajna promocja za 66zł można kupić cały zestaw składający się z perfum, balsamu do ciała i perfumetki. Może to być idealny prezent na Dzień Matki.



 

Zamówienia składam przez internet z linku https://start.avonpolska.pl/swiat-avon-dolacz-do-mojego-zespolu w kilka dni mam zamówienie w domu bez potrzeby biegania i szukania konsultantki. Fajne rozwiązanie dla zbieganych.  Wasza wiosna jak pachnie? Są to kwiaty czy raczej owoce?




10 komentarzy:

  1. W gust mojej mamy się nie wpasowuje, ale za to w mój zdecydowanie tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale myślę,że bardzo by mi się spodobały :) Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o zapachy. Ciekawa jestem, czy te zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam czasem z avoniku napewno sprawdze ten zapach ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda cudownie i nawet dla samego wygladu bym go sobie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się, że ten zapach byłby idealny dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Avon, wiec pewnie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wąchałam go w katalogu, i już wtedy przypadł mi do gustu. Pewnie się skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja wiosna zdecydowanie pachnie owocami, kwiaty nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...