czwartek, 7 marca 2019

Piękne usta dzieki AVON







Avon chyba wszyscy znają i jedni lubią go bardziej inni mniej. Ostatnio pokochałam się z ich pielęgnacją jak i nowymi zapachami. Kolejnym z działów który teraz testuje to kolorówka, a dokładnie kolorowe usta. Rzadko je malowałam ale teraz postanowiłam to zmienić. Chciałabym Wam pokazać 2 pomadki z serii LUXE, jak również pomadkę MARK i bezbarwną konturówkę również MARK. Jeśli jesteście ciekawi kolorów oraz tego jak się u mnie sprawdzają- ZAPRASZAM:).



  Złota seria jaką jest AVON LUXE to pomadki które nie dość że nadają kolor ale również pielęgnują nasze usta. Ich opakowania wyglądają bardzo ekskluzywnie i kobieco. Szminka o luksusowej formule dokładnie pokryje usta zmysłowym kolorem w klasycznych odcieniach różu, czerwieni lub delikatnego brązu. W palecie znajduje się 15 kolorów. Kosmetyk uwalnia na ustach bogatą kremową barwę. Dzięki pielęgnującym właściwościom szminki usta będą miękkie, gładkie.
  Kolory które posiadam to ROSE SILK i POLISHED ROSE. Pierwszy z nich ma głębszy czerwony kolor z delikatnymi drobinkami. Nadaję piękny połysk ale zachowuję elegancję i klasę.
POLISHED ROSE  jest to bardziej naturalny odcień który delikatnie barwi usta. Szminka delikatnie podkreśla ich kolor. Dobrze sprawdzi się gdy postanowimy na naturalny makijaż. Usta po pomalowaniu są bardzo miękkie i jędrne. Utrzymują się dość długo jednak wymagają poprawek.

skład:








Kolejnym kosmetykiem jest konturówka do ust Anything Goes- bardzo uniwersalna transparentna  konturówka pasująca do każdego koloru pomadki czy błyszczyka. Możecie się zastanawiać po co używać bezbarwnej kredki do ust? Transparentna konturówka tworzy barierę ochronną wokół ust zapobiegając rozmazywaniu się błyszczyka lub pomadki. Kosmetyk łatwo i przyjemnie się nakłada dzięki gładkiej konsystencji.  
Fajny pomysł na produkt który może nam służyć do wielu kolorów. Nie musimy do każdej pomadki dobierać osobnych kredek. Daję nam to oszczędność czasu jak i miejsca w kosmetyczce.



skład:




  Pomadka  AVON MARK o nazwie Blushing Beauty to piękny przygaszony ciemny róż. Odcień jest cudowny i pasujący do każdego makijażu zarówno dziennego jak i wieczorowego. Szminka wyróżnia się wyjątkową trwałością, świetnie się rozprowadza na ustach.  Kolor jest mocny i widoczny już po pierwszym pociągnięciu a konsystencja przyjemnie kremowa. W połączeniu z bezbarwną konturówką tworzą idealny duet zapewniający długą trwałość i piękny kolor. 





skład:



Kosmetyki Avon zamawiam przez internet z linku https://start.avonpolska.pl/swiat-avon-dolacz-do-mojego-zespolu.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam szminki od AVONa ^^ mają genialne kolory :)
    Zapraszam na mojego nowo otwartego bloga trapped-in-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko korzystam z Avon, kiedyś robiłam to częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam transparentnej konturówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten róż wygląda ładnie, ale bez swatchy ciężko mi ocenić czy nie byłby dla mnie zbyt ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś pomadki z tej linii LUXE i dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...