wtorek, 12 marca 2019

Zdrowe i piękne włosy dzięki BC BONACURE

   








Każda z nas kobiet marzy o pięknych i zdrowych włosach. Jednak realia nie wyglądają tak różowo, jak w reklamach gdzie modelki czy aktorki wstają z łóżka i mając na głowie lśniące włosy i nienaganne fryzury. Moje włosy są dość długie, sięgają gdzieś za łopatki. Budząc się rano zawsze, miałam problem z puszącymi się i niesfornymi włosami. Dzięki temu zamiast upragnionego ładu mam grzywę niczym Król Lew. Ostatnio odkryłam duet do zadań specjalnych Repair Rescue Peptydowy Głęboko Regenerujący Szampon Micelarny i Repair Rescue Peptydowa dwufazowa odżywka w Sprayu Schwarzkopf Professional z serii BC BONACURE. Ten zestaw bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i chciałam się z Wami podzielić relacją z jego testowania.





   Schwarzkopf BC Repair Peptide Rescue Deep Nourishing szampon znajdziecie go pod adresem https://www.gobli.pl/schwarzkopf-bc-repair-peptide-rescue-deep-nourishing-szampon-250ml-p5084

Jego cena to tylko 23,97 zł za 250 ml. Szampon zamknięty w wysoką i wąską plastikową butelkę. Posiada cudowny zapach niczym perfumy, który pozostaje na włosach na długi czas po umyciu. Jego kolor jest mlecznobiały. Świetnie się pieni i łatwo spłukuję.
  Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych zabiegami takimi jak farbowanie czy rozjaśnianie. Jego zadanie to dogłębna regeneracja, odżywienie i nawilżenie włosów.
   U mnie sprawdził się świetnie- włosy stały się przede wszystkim i na czym mi najbardziej zależało gładkie. Zauważyłam również że odzyskały sprężystość i blask. Efekt był widoczny już po pierwszym myciu. Koniec z niesfornymi włosami i puszącymi się końcówkami.
 skład:








    Schwarzkopf BC Repair Rescue to intensywna, dwufazowa odżywka znajdziecie ją pod adresem : https://www.gobli.pl/schwarzkopf-bc-repair-rescue-dwufazowa-odzywka-w-sprayu-intensywnie-regeneruje-200ml-p2345 jej cena to 22,70 zł za 200 ml. Odżywka w Sprayu o 2 kolorach na górze mamy bezbarwny płyn a na dnie opakowania delikatny kolor herbacianej róży. Dzięki temu, że butelka jest przezroczysta, wygląda bardzo efektownie. Przed użyciem należy wstrząsnąć i zmieszać dokładnie obydwa składniki. Stosujemy ją na wilgotne osuszone ręcznikiem włosy.

   Odżywka wspomaga szampon i dzięki ich wspólnemu zastosowaniu rezultaty są dużo lepsze. Zawsze moją zmorą, było rozczesywanie mokrych włosów, znacie to? Poplątane kosmyki, ciągniecie dzięki temu duetowi to już zapomnienie. Włosy zyskują zdrowy wygląd i nabierają blasku.










                                                                              skład:






Te kosmetyki oraz wiele innych do włosów i nie tylko możecie znaleźć w sklepie https://www.gobli.pl/. Ceny są hurtowe a asortyment ogromny. Tylko uwaga zakupy mogą skończyć się pełnym koszykiem; ). A ode mnie macie jeszcze małą niespodziankę kod rabatowy : kingastrzalka -  dający Wam 5% rabatu na cała serię BC BONACURE. Aby otrzymać zniżkę, trzeba dodać produkty do koszyka i w koszyku wpisać kod :) 


Szampon i odżywka jak widzicie, nie kosztują wiele. Polecam wypróbować Wam ten zestaw, jeśli zmagacie się z problemami włosowymi podobnymi do moich. Teraz nie muszę nawet prostować włosów prostownicą. Zestaw  Schwarzkopf sprawia, że są gładkie i proste aż do następnego mycia. Te kosmetyki zostają moimi hitami, jeśli chodzi o dział-WŁOSY. Wrócę do nich nie raz i z chęcią spróbuję jeszcze innych kosmetyków z tej serii.

 Spokojnie mogę schować już zimowe czapki do szafy i zacząć się chwalić zdrowymi i ślicznymi włosami.

Jakie są Wasze największe problemy z włosami i jak lub czym sobie z nimi radzicie? Znacie Gobli.pl?




22 komentarze:

  1. Miałam kiedyś mgiełki z tej marki i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam miniaturę tego szamponu, i chyba mam w zapasach dużą butlę. Dobrze się u mnie sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii jeszcze nie widziałem :) Fajny opis wszystko rzetelnie napisane. Ja teraż używam szampon Fitokosmetik z glinką. Super odżywia moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy najbliższej wizycie w Polsce chce właśnie pomyśleć o włosach i zakupić to, co może mnie wspomóc w trosce o nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię testować nowe produkty do pielęgnacji włosów, szczególnie jeśli je nawilżają i regenerują, chętnie spróbuję tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów, ale zainteresowałaś mnie szczególnie tą odżywką

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci szczerze, że pierwszy raz widzę je na oczy i po tym poście mam ochotę sprawdzić na swoich włosach 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie biotebal chcę wyrpbówać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię tą odżywkę. Włosy są po niej takie lekkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałem że ta firma ma taką serie po twojej opini mam ochotę ja poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka mgiełka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale mgiełka jest bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie przepadam za tymi kosmetykami gdyż preferuję bardziej naturalne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam bardzo zniszczone włosy więc wygładzenie jest mile widziane 👌

    OdpowiedzUsuń
  15. Schwarzkopf to jedna z moich ulubionych marek do pielęgnacji włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej serii, ale zapowiada się obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty, fajnie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te reklamy rozbrajają, przyznam Ci rację :D Co do produktów, to dobrze, że jesteś zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie wypadanie włosów. Ciągle z tym walczę i mam nadzieję, że mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zmagam się od paru lat z wypadaniem włosów i mam tego dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś używałam mgielki z tej firmy a teraz mam już swoją ulubioną serię kosmetyków do włosów 😉

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...