czwartek, 25 kwietnia 2019

Floslek krem pod oczy w 4 wariantach

 

 Floslek to to marka dermokosmetyków znana na całym świecie. Ich kosmetyki od dawna cieszą się duża popularnością. Ostatnio bardzo lubiany krem pod oczy ze świetlikiem doczekał się nowych odsłon. Miałam przyjemność testować te kremy i chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami.
 Krem pod oczy to jeden z podstawowych kosmetyków w mojej codziennej pielęgnacji, jak wiadomo tam skóra jest najcieńsza i to ona pierwsza zdradza nie tylko nie przespane noce czy nawet nasz wiek.
Floslek proponuje teraz 4 kremy :
-przeciwzmarszczkowy z świetlikiem i kwasem hialuronowym,
-odżywczy z świetlikiem i masłem Shea,
-rozświetlający z świetlikiem i witaminą C,
-żel ze świetlikiem i chabrem bławatkiem pod oczy i na powieki,


Kremiki zamknięte są w bardzo eleganckich plastikowych słoiczkach. Nie posiadają zapachu a ich konsystencja jest bardzo lekką, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu.
 Żel ze świetlikiem i chabrem działa jak kompres na zmęczone i piekące okolice oka. Szybko przynosi ulgę, usuwa zmęczenie. Wygładza i rozjaśnia skórę pod oczami. Bardzo przypadł mi do gustu z racji swojej konsystencji. Bardzo lubię żele wydają mi się być dużo bardziej lżejsze niż krem.



Krem przeciwzmarszczkowy z kwasem hialuronowym jest w porządku, ale to nie on podbił moje serce. Myślę że na kremy przeciwzmarszczkowe jeszcze mam czas. Krem sprawia że cienie są mniej widoczne dobrze nawilża i napina skórę. Powinien wygładzić zmarszczki jednak nie zauważyłam tego u siebie być może stosuję go za krótko.


Krem z witaminą C ma głownie na celu  nawilżyć, wygładzić ,wyrównać koloryt. Działą łagodząco po demakijażu. Bardzo korzystnie wpływa na stan skóry wokół oczu. Polecany jest osobom które mają problem z cieniami pod oczami.


Krem z masłem Shea to mój faworyt wśród tych 4 kremów. Konsystencja jest niezwykle delikatna, a jednocześnie głęboko odżywia, wygładza i redukuję zmarszczki oraz poprawia komfort skóry.Staję się ona miękka i dobrze odżywiona. Cienie i"worki" stają się mniej widoczne. Po aplikacji weiczorem, rano skóra nadal jest dobrze nawilżona. Kremik jest mały i można go schować do torebki czy kieszeni.





Znacie te kremy. W ogóle stosujecie kremy pod oczy? Czy raczej
jest to zbędny dla Ciebie kosmetyk? Który z tych chciałabyś mieć w swojej kosmetyce?

19 komentarzy:

  1. Tak ja stosuję kremy pod oczy i nie wyobrażam sobie że mogło by być inaczej😬

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie trzeba dbać o ta ważną dla kobiet okolicę

      Usuń
  2. Właśnie jestem w fazie ich poznawania i jestem jak nas razie bardzo z nich zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel że swietlikiem to mój ulubieniec ale muszę koniecznie spróbować tego z masłem shea 💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo coś dla mnie, bo ja uwielbiam testować produkty pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno jest znaleźć idealny krem pod oczy. Tych nie znam, w tej chwili używam kremu z Yoskine.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie krem pod oczy to must have :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawił mnie ten krem z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  8. Chodź kuszą te kremy opakowaniem, to skład niestety nie do przyjęcia przeze mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam kremu z tej firmy. Byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem pod oczy to ostatnio mój must have pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kremy pod oczy, to nie tylko delikatna skóra ale u mnie też problematyczna...

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuję wersję przeciwzmarszczkową i żel, takie połączenie całkiem dobrze się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zaciekawił mnie ten krem odżywczy z świetlikiem i przy najbliżej okazji zaopatrzę się w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Codziennie używam kremu pod oczy! Przyznam się, że pierwszy raz słyszę o tej firmie a świetnie się te kremy zapowiadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie mialam okazji wyprobwac te kremy! Ale bede je miala na oko na przyszlosc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten żel pod oczy miałam i bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam niestety, że takie produkty pod oczy używam w kratkę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...