piątek, 26 kwietnia 2019

Herla - Infinite White- walka z przebarwieniami

  


Życie piegusa jest pełne uroku i zabawy, bardzo lubię swoje plamki na twarzy chociaż nie ukrywam czasami marzy mi się czysta i nieskazitelna buzia. Dzięki portalowi www.trustedcosmetics.pl/ przytrafiła się możliwość, aby się ich pozbyć .
  Herla Infinite White Total spectrum nawilżający krem na noc wybielający przebarwieni, który ma za zdanie wybielić i rozjaśnić przebarwienia na twarzy. Krem kosztuję 124zł za 50 ml przeznaczony jest dla cery ze zmianami pigmentacyjnymi, które powstały  w wyniku opalania, zaburzeń hormonalnych i innych.Krem zawiera roślinny kompleks rozjaśniający WhiteTen™ ograniczający i hamujący syntezę melaniny, odpowiedzialnej za powstawanie zaburzeń barwnikowych w skórze. Dzięki połączeniu naturalnej witaminy E, Phytosqualan® oraz kwasu hialuronowego krem pomaga odbudować barierę lipidową, oraz wspomaga produkcję kolagenu. Nailża i dodaje skórze blasku i energii.




W pudełku znajdziemy szklany, biały słoiczek z kremem oraz plastikową łyżeczkę. Krem prezentuję się bardzo luksusowo dzięki dodatkowi srebrnych literek. Był bardzo dobrze zabezpieczony. Po otwarciu czuć dość intensywny zapach, chwilę się zastanawiałam skąd go znam i wydaję mi się że jest to bardzo podobny zapach do popularnego i przez wszystkich znanego kremu Nivea. Ma lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Zapach utrzymuję się dość długo.




skład: 

Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Caprylic/CapricTriglyceride, Propanediol, Niacinamide, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Coco-Caprylate, Squalane, Argania Spinosa Kernel Oil, Persea Gratissima Butter, Sodium Stearoyl Glutamate, Saccharide Isomerate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Acetyl Glucosamine, Centella Asiatica Extract, Morus Alba Bark Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Broussonetia Kazinoki Root Extract, Ergosterol, Galactoarabinan, Camellia Japonica Leaf Extract, Sodium Polyacrylate, 1,2-Hexanediol, Biosaccharide Gum-4, Alcohol Denat., Microcitrus Australasica Fruit Extract, Xanthan Gum, Biosaccharide Gum-1, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Glyceryl Caprylate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja Oil, Disodium EDTA, Lactic Acid, Citric Acid, Sodium Citrate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, D-Limonene, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool.




Herla Infinite White Total miał przede wszystkim nawilżać i pozbawić mnie piegów (jest ich wiele zdjęcie poniżej). Jeśli mogę spokojnie powiedzieć że w kwestii nawilżania jest naprawdę cudowny. Po aplikacji wieczorem rano skóra nadal jest cudownie miękka i sprężysta. Co do wybielania przebarwień jestem jednak zawiedziona, na mojej buzi jest tyle samo plamek ile było przed podjęciem testu. Nie ukrywam że nie tracę nadziei, być może kuracja wybielająca jest jeszcze za która by widać było jakieś rezultaty jednak za taką myślę że można by spodziewać się czegoś więcej.






Bardzo cieszę się że mogłam przetestować ten krem, sama nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego specyfiku. To czego mi brakuję w tym zestawie to informacji o kremie w języku Polskim. Widząc taki krem na półce w sklepie bez informacji którą mogę przeczytać myślę że nie zdecydowałabym się go zakupić.
Jeśli szukasz kremu który dobrze nawilża i ładnie pachnie to polecam się na niego skusić, ale w moim przypadku z przebarwieniami nie dał rady. To jest moja szczera opinia, oczywiście każda skóra jest inna i na każdej krem może inaczej zareagować , jednakże ja go nie polecam.

Portal  TrustedCosmetics swoją drogą jest świetny i co chwile zaskakuję kolejnymi nowościami kosmetycznymi. Każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie, nie wymagana jest żadna rejestracja czy inne zobowiązania, polecam tam zajrzeć. Mi dostarczył wielu informacji w dziedzinie pielęgnacji i mody.






26 komentarzy:

  1. Ostatnio właśnie myślałam jak pomóc swojej skórze, która jest lekko przebarwiona i chętnie sięgnę po ten krem :) Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super mam nadzieję że u Ciebie lepiej się sprawdzi;P

      Usuń
  2. Niestety walcze z przebarwieniami i szukam czegoś choć trochę zniweluje ich oznaki , będę mieć na uwadze ten krem .

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam problem z przebarwieniami, które w większym stopniu pojawiają się teraz gdy łapię mocniejsze promienie słoneczne. Zgadzam się z Tobą, że nie wszystko u każdego się sprawdzi ale warto próbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli krem dedykowany jest przebarwieniom, a nie radzi sobie z nimi to raczej bym po niego nie sięgnęła:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebarwienia są trudne do usunięcia i taki proces jest długotrwały. Fajnie że mocno nawilża

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochalam sie w tym opakowaniu! Sliczny! Moge go kupie i wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi ten krem , a efekty marne :( Szkoda. Ja wole wydać tyle pieniędzy na kosmetyczkę, efekty są wtedy bardziej widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja cera jest leciutko przebarwienia, więc chętnie bym. Użyła kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To opakowanie wygląda obłędnie, chętnie bym przetestowała sobie ten kremik <3 Ciekawa jestem jak on pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię jak mój krem nawilża moją suchą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam mnóstwo przebarwień. Wciąż szukam kosmetyków które zniwelują plany posłoneczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Herla jest super. Uwielbiam tą firmę ale jeśli chodzi o piegi to akurat ja bym bardzo chciała mieć a nie mam😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja po okresie zimowym mam pełno przebarwień i właśnie się zastanawiam co z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałoby mi się coś na moje przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, ze mocno nawilża. Nawet wyłącznie z tego powodu może się skuszę, jak zużyję to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam piegi i nigdy przenigdy ich nie próbowałam wybielać :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się opakowanie tego kremu! Przyznam się, że pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam przebarwień ale uwielbiam poznawać nowe marki a tą widzę po raz pierwszy. Chętnie sprawdzę co jeszcze mają w ofercie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście walczę z przebarwienia po tradziku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja póki co przebarwień mam bardzo mało, jakieś delikatne po trądziku. Będę miała ten krem na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe szczęście nie mam problemów z przebarwieniami. Jednak krem jest godny uwagi ze względu na intensywne nawilżenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie w ciąży dopadły przebarwienia i trudno się ich pozbyć :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Herlě, świetna marka, wszystko jest fajne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę koniecznie polecić ten krem mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...