poniedziałek, 6 maja 2019

Diamond Smile - węgiel wybielający zęby





  Cześć, majówka minęła  w bardzo szybki tempie. Przez ostanie 2 tygodnie miałam możliwość przetestowania proszku do wybielania zębów, które ostatnio stają się bardzo popularne na rynku kosmetycznym.
Diamond Smile organiczny węgiel aktywny wybielający zęby. Jest to to produkt w 100 % naturalny.
Teraz podam Wam kilka informacji od producenta a poniżej przedstawię Wam jak u mnie sprawdził się ten produkt i czy go Wam zarekomenduję.




Jedno opakowanie zawiera 30g proszku do wybielania zębów, koszt to 69zł a można go kupić pod adresem https://allegro.pl/oferta/diamond-smile-aktywny-wegiel-wybielanie-zebow-new-7760974207

Diamond Smile wybiela szkliwo zębów, wzmacnia dziąsła i usuwa toksyny oraz nieprzyjemny zapach z ust. Zapobiega próchnicy i powstawaniu kamienia nazębnego.Innowacyjnym składnikiem jest węgiel aktywny z łupin orzecha kokosowego w utlenionej wersji. Węgiel aktywny w połączeniu z glinką bentonitową skutecznie usuwa przebarwienia z kawy, herbaty, wina czy tytoniu. Dodatkowo olej kokosowy, ekstrakty z skórki pomarańczowej oraz mięty odświeżają oddech i wygładzają szkliwo. Produkt nie powoduję uszkodzenia szkliwa, wręcz przeciwnie ma go wzmacniać. Proszek ten pomaga zachować odpowiednie pH w jamie ustnej.


Jak stosować ten proszek (bardzo ważne informację): lekko zwilżoną szczoteczkę (polecam wybrać miękką lub super miękką) zanurzamy w proszku po czym delikatnie je masujemy jakieś 2-3 minuty. Pozostawiamy produkt na zębach przez ok. 2 minuty. Wypłukujemy buzię i myjemy zęby jeszcze raz  pastą do zębów. producent zaleca używać go 2 razy dziennie .



Teraz krótka relacja z mojego testowania. Zacznę od początku. Moim problemem głownie jest to że uwielbiam kawę, piję ją co najmniej 2 razy dziennie i jest to element obowiązkowy każdego dnia. Jak wiadomo mimo tego że kawa ma wiele pozytywnych właściwości na nasz organizm, niestety nasze zęby nie bardzo ją lubią. Tworzą się przebarwienia i zęby żółkną. Mam też kilka plomb na przodzie
( uprzedzając pytania, nie proszek nie działa negatywnie na plomby ale też nie zrobi ich jaśniejszych niż wtedy gdy były zakładane u stomatologa).
Nie ukrywam że już od dłuższego czasu bardzo kusiło mnie aby wypróbować na sobie ten produkt. Więc byłam bardzo szczęśliwa jak paczka trafiła w moje ręce.
W kartonowym pudełeczku znajdziemy broszurkę i proszek. Czarne plastikowe pudełeczko a w nim idealnie zabezpieczony czarny proszek. Miałam problem by otworzyć to drugie wieczko ale dzięki temu wiem że był doskonale zabezpieczony. Proszek bardzo drobno zmielony można powiedzieć, że na pył jest go bardzo dużo i jest mega wydajny. Pachnie delikatnie miętą za co daję mu ogromny plus.

Proszek stosuję tylko raz dziennie ( muszę się przyznać że kilka razy po prostu o tym zapomniałam). Nie zauważyłam u siebie żadnych negatywnych efektów (zero nadwrażliwości czy bólu). Szczoteczka którą używam jest super miękka.
Teraz to co jest kluczem tego wpisu czy działa? Tak, jeśli chodzi o usuwanie przebarwień robi to świetnie, zęby są idealnie czyste i lśnią jak nigdy wcześniej.  Jeśli komuś zżółkły zęby poprzez swoją dietę, myślę że warto zainwestować w ten produkt zwłaszcza że można podzielić się nim z mężem czy innymi domownikami. Nie jestem do końca przekonana czy wybielą zęby do tzw. Hollywoodzkiego Uśmiechu - jeśli któś nie ma idealnie białych kości to nie wydaję mi się to możliwe nawet w gabinecie stomatologicznym, chyba że za pomocą licówek ale to już inna bajka.
Jestem zadowolona i śmiało mogę rekomendować ten produkt , mam nadzieję że w miarę upływu czasu zęby staną się coraz jaśniejsze. Muszę tylko popracować nad systematycznością  i robić to na razy dziennie.


 A TUTAJ ŻEBY NIE BYĆ GOŁOSŁOWNĄ ZDJĘCIA PRZED I PO (NIE BYŁY PRZERABIANE JEDNAK PRZEDNI APARAT TROCHĘ JE ROZMAZAŁ)
  PRZED:



PO OK 2 TYGODNIACH :



 FAJNA RÓŻNICA JAK NA TAK KROTKI CZAS

Żeby nie było tak różowo to zauważyłam tylko jeden minus, wiadomo czarny węgiel bardzo brudzi. Zlew nie jest jeszcze większym problemem wystarczy go przemyć szmatką czy gąbką. Za to nie radzę myć zębów przed samym wyjściem, zróbmy to zanim przebierzemy się w wyjściowe ciuchy. Trzeba też uważać żeby nie dmuchnąć czy kichnąć do otwartego pudełeczka;).


Stosujecie takie produkty typu Diamond Smile? Jak u Was się sprawdzają, dajcie znać z miła chęcią przeczytam Wasze opinie;)


24 komentarze:

  1. U mnie podobnie efekt jest praktycznie po 1 użyciu ale nie są to piękne białe zęby. Nie oszukujmy się ale jednak to co ludzie pokazują po tych proszkach to często jakiś fotomontaż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, chociaż dużo tutaj zależy od naszych genów i koloru kości;)

      Usuń
  2. Wegiel bardzo fajnie działa, miałam okazję testować już kiedyś i sprawdził się mega dobrze, choć jak przy wszystkim trzeba regularności w stosowaniu dla utrzymania efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takich produktów , się może kiedyś z ciekawości to zmienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego. Produktu, ale już od pewnego czasu się właśnie zastanawiam. Ciekawa jestem jakby u mnie zadziałało

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam ostatnio węgiel wybielający do zębów ale akurat z tej firmy nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie takie preparaty do wybielania zębów ale ze wzgledu na paradontoze nie mogę ich stosować

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie naturalne środki, które przywracają piękny zdrowy uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ząbki masz kochana 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam właśnie, że jest dobry. Muszę po niego sięgnąć, bo moje ząbki ostatnio niestety trochę straciły biel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać różnicę! Świetny produkt muszę go wypróbować na sobie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica jest bardzo widoczna :D Aż bym chętnie sama po niego sięgneła :O)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja właśnie mam taki proszek, muszę zobaczyć jaki będzie efekt!

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, kusi mnie aby ten produkt przetestować :) Też jestem fanką kawy i coś czuję, że u mnie by się świetnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj widać bardzo różnicę na zębach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super! Ja tez widze roznice i dziekuje za receznje :) Chyba sama wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak długo ten efekt się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Domowe sposoby wybielania zębów są ograniczone, nigdy nie osiągniemy takiego efektu jak u dentysty. polecam przejść się do gabinetu https://www.dentystagdynia.pl/ i skonsultować zabieg wybielania. Nie jest on bardzo kosztowny

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko i wyłącznie profesjonalne wybielanie u stomatologa może dać spektakularne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wpis. Super produkt

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...