czwartek, 30 maja 2019

Drogeria Darmar i jej super promocja z pomadkami w kredce Revlon


  Darmar to drogeria którą odkryłam jakiś czas temu znajdziecie ją pod linkiem https://darmarsklep.pl/ . Wyróżniają ją na naprawdę duże promocję. Jedna z ostatnich chciałam Wam pokazać i podzielić się swoimi odczuciami. Czy rzeczywiście cena idzie na równi z jakością produktów.
Pewnie w większości przypadków tak jest, jednak mam dla Was cudeńka w bardzo niskiej cenie dostępne w tej drogerii.




W moje ręce wpadły 3 pomadki w ręce firmy Revlon, muszę się przyznać że nigdy nie używałam pomadek z tej firmy i był to mój pierwszy raz. Kolory które dostałam do przetestowania to:




-  115 whimsical fantaisiste na stronie https://darmarsklep.pl/pomadki-do-ust/revlon-colorburst-balm  za cenę 3,89zł, to kolor ciemnego różu z zatopionymi drobinkami brokatu. Ta pomadka stawia na połysk ale jest subtelny i będzie pasował to większości typu urody. Produkt rozprowadza się bardzo łatwo i utrzymuję się dość długo na ustach bez potrzeby  poprawek. Usta są fajnie nawilżone i wyglądają pięknie.



-125 flirtatious charmeuse znajdziecie ją na https://darmarsklep.pl/pomadki-do-ust/revlon-colorburst kosztuję 3,89 zł. To również błyszcząca czerwona pomadka z zatopionymi, subtelnymi czerwonymi drobinkami. Są bardzo dyskretne i nie rzucają się bardzo w oczy. Pomadka pięknie pachnie zapachem przypominającym mięte. Wydaję mi się że ma lepsze krycie niż nr 115.





- 245 to mój ulubieniec i ostatnio najbardziej używana pomadka, jest matowa a jej kolor to przepiękny pomarańcz. Kosztuję tylko 5,69zł znajdziecie ją na  https://darmarsklep.pl/pomadki-do-ust/revlon-matte-balm. Idealny kolor na letnie dni. Jestem nią zachwycona jej konsystencja jest kremowa, nie wysusza ust oraz nie podkreśla suchych skórek. Ten balsam mimo że jest matowy działa nawilżająco i odżywczo na usta. Myślę że to must have lata.




Ogromnym plusem tych pomadek jest cena, gdy zobaczyłam że kosztują parę złotych zapragnęłam poszerzyć gamę kolorystyczną.
Sprawdzą się zarówno u młodej dziewczyny jak i poważnej kobiety. Pomadki są małe i poręczne więc bez problemu zmieszczą się w każdej torebce.
Jestem bardzo zadowolona z tych produktów, widać nie zawsze cena ma się do jakości produktów.Czasem za niską cenę można znaleźć nie lada perełki. Też macie takie odczucia?

15 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory, za taką cenę naprawdę warto zainwestować w te pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogerii nie znam , ale te pomadki są fajne i mają ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! I po co ja wchodziłam na stronę sklepu! Teraz przepadne jak nic 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej drogerii, tyle jest sklepów że ciężko je wszystkie poznać. Pomadki mają ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tyle drogerii internetowych, że już sama nie wiem gdzie zaglądać. Przyjrzę się bardziej darmar, może upoluje coś ciekawego 😉. Pomadki zapowiadają się ciekawie muszę wypróbować te z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorki tych pomadek�� Muszę zajrzeć na stronę tej drogerii��

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiająco tanie te pomadki :D bardzo ładne kolory wybrałaś do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pomadki są naprawdę tanie. A samej drogerii niestety nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam u Ciebie na instagramie te pomadki i bardzo mnie zaciekawiły! jeszcze nie miałam w takiej formie pomadki! I jestem bardzo ciekawa tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde, nie wiedziałam ze one maja tak fajna cenę. Kolory które wybrałaś naprawdę świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często robię tam zakupy! Świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakie cudowne pomadki, kolory są idealne dla mnie, dlatego muszę ich poszukać :) bardzo lubię twoje polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne kolory! Pasuja teraz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze sobie obczaic ich asortyment, chetnie zrobie tam jakies zamowienie <3 Te pomadki prezentuja sie naprawde ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena jest dla mnie szokująca. Sama bym chętnie je spróbowała.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...