czwartek, 6 czerwca 2019

nowa seria kosmetyków Dealia- Botanical flow






Cudowne pudełko po brzegi wypełnione kosmetykami @delia_cosmetics_official z najnowszej  serii Botanical Flow. Kosmetyki te są aż w 95% składników pochodzenia naturalnego. Ich główną bazą są olej kokosowy i olej konopny. W skład zestawu wchodzą 4 kremy, 2 maseczki, wodę micelarna, tonik i 2 serum-boster. Kosmetyki są świetne 💗💗💗. Można je kupić w wybranych drogeriach @rossmannpl.
 Idealne dla każdego fajna pielęgnacji naturalnej. Dopiero zaczęłam je testować ale jestem bardzo pozytywnie nastawiona po tych kilku razach. 
Znacie kosmetyki Delia??? 




Jak widzicie box wypełniony był po brzegi, bardzo ciekawa jestem połączenia kremów z olejkiem z konopi z tym z olejem kokosowym. Pachną obłędnie.


 Serum to coś co bardzo lubię, małe skoncentrowane pudełeczko a w środku zastrzyk energii dla naszej skóry, idealny do stosowania  na wieczór.


Płyn micelarny i tonik to obowiązkowy przystanek w mojej codziennej pielęgnacji.


Kremy bardzo interesująco wyglądają dzięki sympatycznym zakrętkom. Wybiorę dwa dla siebie a resztą podzilę się z siostrami;)
Też dzielicie się kosmetykami z najbliższymi??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...