czwartek, 6 czerwca 2019

Paletkowe szaleństwo w przywoitej cenie.






Każda z nas kocha kolory, teraz w okresie letnim można bardziej poszaleć z kolorem na koncertach czy imprezach pod chmurką.
Jak już wiecie ostatnio miałam okazję testować dwie paletki od Essence i jedną od Catrice, te nowości i we mnie ( beztalenciu makijażowym) wyzwoliły lekkie szaleństwo i jak na mnie dość intensywne kolory na oczach, najlepsze jest to że chcę więcej;D. Szkoda tylko że z czasem jest dość krucho.




Zacznę może od dwóch zupełnie różnych pod względem kolorystycznym paletek od Essence :
-G' DAY SYDNEY - to paletka ciepłych kolorów,zawiera tylko dwa maty- ten jasny kolorek i najciemniejszy brąz. Reszta to delikatnie połyskujące kolory. Ich konsystencja jest bardzo miękka a pigmentacja naprawdę dobra. Długo utrzymują się na powiece bez obsypywania, nie tracą intensywności podczas całodziennego noszenia.


-HELLO NEW YORK - to mój ulubieniec z tych trzech paletek, bardzo odpowiada mi ta chłodna tonacja. Paletka prezentuję się pięknie i podobnie jak jej poprzedniczka zapina się na praktyczny magnes, w środku znajdzimy również lusterko. Tutaj znajdziemy odcienie szarości i fioletu to one królują w tej paletce. Znajdziemy tutaj również dwa maty reszta to cienie z połyskiem.



Paletki Essence mimo niskiej ceny (ok.30zł) oferują bardzo dobrą jakość. Kosmetyki te możemy spotkać w wielu drogeriach stacjonarnie jak i internetowo, ostatnio ich wystawkę spotkałam także podczas zakupów w Kaufland .Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i myślę że mogą być świetnym prezentem dla dziewczyn w każdym wieku które dopiero zaczynają makijażową przygodę.





Ostatnią paletką jest SUPERBIA VOL.! WARM COPPER  od Catrice, tutaj znajdziemy 10 kolorów cieni w ciepłej tonacji , króluje tu złoto które jest bardzo modne w tym sezonie. Paletka nie zawiera lusterka i aplikatora jest plastikowe, wygląda naprawdę efektownie dzięki złotym dodatkom i nietypowym kształcie. Znajdziemy tutaj dwa maty jasny i ciemny, reszta to kolory o silnym połysku. W porównaniu do poprzedniczek są mniej miękkie i kremowe.




Która z tych paletek najbardziej Wam odpowiada? Polecam wypróbować wyżyć się artystycznie, skoro mi wyszło - wyjdzie każdemu .

15 komentarzy:

  1. Paletka Essence najbardziej mi odpowiada kolorystycznie! koniecznie muszę ja wypróbować bo nie miałam kosmetyków z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsze ma kolory zbliżone do tych które lubię ,ale ta druga też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka Catrice zachwyca swoją kolorystyką, bardzo mi się podoba i chętnie bym się nią pojawiła przy makijażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są kolory bardzo uniwersalne, myślę że będą pasować prawie każdej kobiecie

      Usuń
  4. Ale cudowne kolory, uwielbiam kosmetyki, które nie dość, że są jakościowe, to jeszcze mają przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne odcienie ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się najbardziej podoba ta pomarańczowa, bo ma fajne ciepłe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ta z kawałkami miodu tak bym to nazwała albo ula bylaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piekny makijaz sobie zrobilas! Super! Wiecej takich wpisow poprosze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia paletka chyba najbardziej mi odpowiada jeśli chodzi o kolory :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Palety prezentują się cudnie a ja chętnie kupię sobie coś nowego 😃dawno już nie zainwestował w nowe cienie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię paletki w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka New York ma kolory, które bardzo podobają mi się w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dwie pierwsze kojarzą mi się z ZOEVA a ta ostatnia mocno mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...