wtorek, 11 czerwca 2019

Naturalnie włoskie



Znacie sklep internetowy Naturalnie włoskie?? Znajdziecie go pod adresem https://naturalniewloskie.pl/
W tym internetowym sklepie z naturalnymi włoskimi kosmetykami znajdziecie wszystko to, czego potrzebujesz do pielęgnacji ciała. Są też naturalne kosmetyki do twarzy, włosów, dłoni, rąk, nóg, jak i paznokci. Poza produktami pielęgnacją znajdują się włoskie kosmetyki do makijażu. Jeżeli poszukujesz sprawdzonych środków pielęgnacyjnych dla Twojego dziecka (kremów, oliwek i innych) – to miejsce dla Ciebie. Naturalne kremy, olejki, balsamy do ciała oraz wiele więcej – to wszystko, sprowadzone wprost ze słonecznej Italii.



Ja ze swojej strony mogę Wam polecić krem BB Alkemilla, wiem że dużo osób nie lubi takiej formy kremu ale myślę że znajdzie się sporo kobiet które na co dzień używają takich kremów. Link pod którym go znajdziecie to https://naturalniewloskie.pl/makijaz/podklady-i-fluidy/alkemilla-naturalny-krem-bb-wykonczeniowy-natural-finish-02/

Producent opisuję krem w ten sposób :

Biały krem zawiera mikropigmenty, które w trakcie rozprowadzania rozpływają się na skórze i łączą się z jej naturalnym odcieniem tworząc efekt drugiej skóry. Efekt Soft Focus (efekt miękkiego wykończenia) pozwala naturalnie rozproszyć światło na całej powierzchni skóry ukrywając jej niedoskonałości takie jak rozszerzone pory, drobne zmarszczki czy przebarwienia oraz dając efekt matowej i gładkiej skóry.
Po użyciu kremu NF od Alkemilla skóra będzie promienna i jedwabista oraz optymalnie nawilżona.
Dostępny w 3 odcieniach. 01 dla cery jasnej, 02 dla cery średniej i 03 dla cery ciemnej.

  • certyfikat AIAB
  • wykończenie matowe
  • efekt Soft Focus (miękkie wykończenie)
  • produkt wegański
  • nie testowany na zwierzętach
  • testowany na zawartość niklu, chromu i kobaltu
Działanie:
  • nawilża, rozświetla, wygładza, matuje
  • wyrównuje koloryt cery
  • ukrywa niedoskonałości takie jak rozszerzone pory, przebarwienia, zmarszczki
skład :
 
 INCI:AQUA (WATER), OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, SALVIA SCLAREA FLOWER/LEAF/STEM WATER (SALVIA SCLAREA (CLARY) FLOWER/LEAF/STEM WATER)*, LAURYL OLIVATE, PROPANEDIOL, SILICA, SUCROSE PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, ZINC STEARATE, POTASSIUM PALMITOYL HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, OLIVE GLYCERIDES, TOCOPHEROL, BENZYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), SQUALANE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, CELLULOSE GUM, DEHYDROACETIC ACID, CELLULOSE, GARCINIA MANGOSTANA PEEL EXTRACT, RHAMNOSE, GLUCOSE, GLUCURONIC ACID.
MAY CANTAIN +/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77947 (ZINC OXIDE
* z upraw ekologicznych




Ja ze swojej strony mogę powiedzieć że dla jaśniejszych i nawet takich pośrednich karnacji polecam jednak nr 1, mam  ten ciemniejszy odcień i jest troszkę za ciemny- niestety to jest minus zamawiania czegoś przez internet po raz pierwszy. Dlatego myślę że warto czasem poczytać opinii w Internecie, chociaż i tutaj czasem prawda jest mocno naciągana.
Krem rzeczywiście jest biały i posiada mikrogranulki z pigmentem, jest to bardzo fajne ponieważ same możemy wybrać jaki odcień chcemy mieć na buzi- gdy damy go mniej jest mniej intensywny i działa to podobnie w drugą stronę. Po nałożeniu skóra wygląda bardzo naturalnie.
Zgadzam się z działaniem producenta chociaż mam zastrzeżenie tylko do jednej rzeczy, może drobniutkie zmarszczki zakryję ale jeśli masz je troszkę głębsze niestety nie licz na to. Po prawdzie z takimi rzeczami mało który kosmetyk daję radę.
Nie jest to najtańszy kosmetyk jego koszt obecnie na stronie sklepu to 52,99zł. Jeśli liczysz się z środowiskiem i dobrem zwierzątek, myślę że warto mieć go w swojej torebce. Ogromnym plusem
jest też jego naturalny skład.


Lubicie kremy BB czy to raczej nie Wasza bajka?? Słyszeliście o tym sklepie? Robicie zakupy przez internet? Często zdarza Wam się nie trafić z kolorem??

15 komentarzy:

  1. Prawdę mówiąc nigdy nie używałam tego typu kosmetyków, jednak po Twoim opisie zdecydowanie mogłabym je przetestować. W sumie na dniach będę robiła zamówienie to się zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bladziuchem więc u mnie też na pewno sprawdziłaby się jedynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubie kremy BB :) Ale wole kremy CC bo jakos mi lepiej pasuja do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to chyba i dla mnie odpowiedni byłby odcień nr 1 :) Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tych kosmetyków ale wydaja się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalny skład już mnie przekonuje! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami. Ale sam sklad mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze żadnych kremów BB, ten mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremy BB i obecnie używam z LL. Może kiedyś skuszę się na ten

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie zerknę na ofertę tego sklepu, dlatego, że zainteresował mnie opis kremu BB Alkemilla. Sądzę, że świetnie by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny skład mają te kosmetyki! jestem ich bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy produkt - chętnie go sprawdzę u siebie. A sklepu nie miałam jeszcze okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...