poniedziałek, 17 czerwca 2019

Kolejne dziecko od Nature Queen

Parę miesięcy temu polski asortyment kosmetyków naturalnych poszerzył się o nową markę Nature Queen, od razu podbił serca kobiet i ich popularność zaczęła rosnąć z dnia na dzień.
Jeśli macie ochotę zajrzeć co dokładnie proponuję ta marka zapraszam Was na https://naturequeen.co/.



Ze swojej strony testowałam już piankę oczyszczającą do twarzy,olejek do demakijażu i tonik. Ostatnio firma wypuściła następną bardzo interesującą nowość którą jest  Multi funkcyjny Peeling Do Twarzy  Papaina i Ekstrakt z Orzecha Włoskiego link do niego znajdziecie tu --> https://naturequeen.co/sklep/peeling-do-twarzy/  .  Jego cena to 10,70 a , w opakowaniu znajdują się dwie saszetki po 6 ml.

Połączenie enzymatycznego jak i ziarnistego działania peelingu sprawia, że
skóra staje się gładka i miękka o ujednoliconym kolorycie.
Naturalny enzym występujący w owocach papai rozpuszcza martwą, zrogowaciałą
warstwę naskórka, a drobinki orzecha włoskiego pozwalają ją usunąć.
Zawartość panthenolu oraz bromelainy łagodzi podrażnienia, a skóra staje się piękna i pełna blasku.





Zapach tego peelingu jest delikatny i bardzo przyjemny, czuć go na skórze dość długi czas. Konsystencja jest żelowa o zielonkawym kolorze. Drobinki są bardzo drobno zmielone i przypominają wielkością  fusy z kawy . Po użyciu na twarzy nie wystąpiło żadne zaczerwienienie czy podrażnienie. Po nałożeniu zostawiamy go na 5-10 minut . Skóra staję się dogłębnie oczyszczona, gładsza a jej koloryt jest bardziej  ujednolicony.

skład:

 Aqua, Glycerin, Juglans Regia Powder, Sodium Acrylates Copolymer, Parfum, Propenediol, Polisorbate-20, Panthenol, Caprylyl Glycol, Lecythin, Juglans Regia Leaf Extract, Bromelain, Papain, Caprylhydroxamic Acid, Cl 75810







Kolejny kosmetyk z Nature Queen spełnia należycie swoje zadanie, nie zawiódł mnie podobnie jak inne kosmetyki tej firmy. Jak widać po krótkim składnie nie ma tam nic zbędnego i nie potrzebnego. Bardzo czekam na kolejną nowość  z niecierpliwością . Kosmetyki tej marki możecie znaleźć w wielu drogeriach i hurtowniach kosmetycznych, np w Drogeriach Jasmin, lub też na stronie ich oficjalnego sklepu.
Mieliście okazję wypróbować już jakiś kosmetyk tej marki?? Często stosujecie peelingi?? Jakie u Was najlepiej się sprawdzają??









7 komentarzy:

  1. Ta pianka oczyszczająca do twarzy brzmi rewelacyjnie, chętnie się za nią rozejrzę i oczywiście zerknę na produkty, które są w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo dobrze ten peeling sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten peeling jest świetny. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej firmy olejek do demakijazu i jest swietny. Ten peeling rzucił mi się w oczy i wlasnie bylam ciekawa czy dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi i z chęcią bym poznała i ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturequeen ostatnio coraz więcej się o nich słyszy i super! Bo produkty mają naprawdę genialne. Ten peeling jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...