wtorek, 18 czerwca 2019

Kolejne kosmetyki od Revers Cosmetics

  

  Cześć, jak już wiecie lub nie (wtedy odsyłam do starszych postów) kosmetyki Revers Cosmetics towarzyszą mi na co dzień. Parę tygodni temu do mojej już sporej rodzinki dołączyło kilka nowych kosmetyków. Jak dotąd tylko dosłownie pojedyncze sztuki nie przypadły mi do gustu, reszta spisuję się świetnie i chcę Wam przybliżyć kolejne nowości .Tym razem są to :



1.PRO MATTE MAKE-UP BASE Matująca baza pod makijaż-  znajdziecie ją pod adresem https://sklep.reverscosmetics.pl/do-makijazu-twarzy/622-matujaca-baza 
baza o pojemności 30 ml, kosztuję 18,49 zł. 
To pomoc dla skóry twarzy, która zwłaszcza latem potrzebuję nieco więcej matu. Jej główną zaletą jest to że nie wchodzi w załamania, nawilża i wygładza. Jest bardzo wydajna. Polecana głównie do skóry normalnej tłustej lub mieszanej.Jej kolor to biel a konsystencja jest bardzo lekka. Po aplikacja stapia się z skóra buzi i jest całkowicie nie widoczna. Jej zapach jest lekko chemiczny ale bardzo słabo ją czuć.
Na co dzień nie maluję się ale to świetna opcja na większe wyjścia gdzie chcemy mieć pewność że nasz makijaż zostanie na swoim miejscu a buzią nagle nie zacznie się całą świecić . 





2.Puder prasowany HD BEAUTY Matting Powder Nr 02 znajdziecie go pod adresem https://sklep.reverscosmetics.pl/do-makijazu-twarzy/618-puder-prasowany
Jego cena to 9,49zł za 9 g produktu, to jest hit. Cudownie w momencie matuję nam buzie. Kolor 02 jest dla mnie idealny.  Puder absorbuje nadmiar sebum, dzięki czemu zapobiega błyszczeniu się skóry. Doskonale tuszuje niedoskonałości, kryje oznaki zmęczenia i zmniejsza widoczność rozszerzonych porów.To kosmetyk który powinien znaleźć się w każdej damskiej torebce. Mimo niskiej ceny uważam że jego jakość jest naprawdę dobra.



3.Pomadka do ust HD BEAUTY LIPSTICK nr 09 Bella- https://sklep.reverscosmetics.pl/do-makijazu-ust/617-pomadka
4 g produktu za 10,49zł, uwaga tutaj możecie przepaść do wyboru jest aż 12 kolorów i ciężko zdecydować się na jeden, może lepiej się nie ograniczać;) . Mój nr to 09 o wdzięcznej nazwie Bella, mi jako fance Wampirzej Sagi ta nazwa od razu wpadła w oko. Jej kolor jest piękny i głęboki ogromnymi zaletami tych pomadek jest bardzo wysoka pigmentacja, nawilżanie oraz trwałość. Pomadka nie ściera się łatwo, po całym dniu noszenia musiałam ją jeszcze domywać.  Szminka nie podkreśla suchych skórek. Już zastanawiam się jaki kolor będzie moim kolejnym.



4.LUMI STROBING Rozświetlacz w płynie 03 Romantic Kiss https://sklep.reverscosmetics.pl/do-makijazu-twarzy/619-rozswietlacz
15 ml kosztuję 14,99 zł. Kolekcja tych rozświetlaczy składa się z 6 kolorów. Mój kolor to nr 03 Romantic Kiss, jest to kolor ciepłego złota z nutką różu. Rozświetlacz posiada praktyczną pipetę dzięki czemu jego aplikacja jest banalnie łatwa. Pięknie wygląda na opalonej skórze. Bardzo dobrze komponuję się na obojczykach. To produkt który powinna mieć każda "sroka". Możesz go także połączyć z podkładem dla ogólnego efektu rozświetlenia.






5.Maskara LASH ARE READY, High Volume&Long Mascara-  link do produktu https://sklep.reverscosmetics.pl/do-makijazu-oczu/650-tusz-do-rzes-lash
Jego koszt to 12,99zł za 12 ml produktu.  Jeśli chodzi o tusze do rzęs mam ich sporo i mam już swojego ulubieńca. Ten tusz od Revers Cosmetics jest dobry pogrubiająco-wydłużający bez efektu sklejania. Czarna maskara zamknięta w bardzo gustownej czarnej buteleczce z złotymi dodatkami. Szczoteczka tego tuszu jest długa prosta z sylikonowymi włoskami. Tusz nie obsypuję się. Myślę że spokojnie się sprawdzi w makijażu na co dzień.





Jak widzicie kolejne nowości spisują się bardzo dobrze, moimi ulubieńcami z tej grupy jest puder prasowany oraz pomadka to one mogę dodaję do swojego niezbędnika kosmetycznego. Kosmetyki przeznaczone są dla każdego wieku, jestem bardzo ciekawa mgiełek zapachowych które firma wypuściła na rynek jakiś czas temu.  Wszystkie te kosmetyki oraz wiele innych możecie znaleźć na www.sklep.reverscosmetics.pl
Lubicie latem mocny makijaż czy stawiacie na lekkości naturalność??
Który z kosmetyków przypadł Wam najbardziej do gustu?














17 komentarzy:

  1. Znam kilka produktów Revers i większość lubię. Tych akurat nie posiadam. Podoba mi się kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pozytywnych opinii słyszałam o tych kosmetykach z tej firmy! Z chęcią wypróbuję je na sobie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja musze w końcu skusić się na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowła tę bazę mającą i puder ;) Kosmetyki odpowiednie dla mojej cery :) Chociaż tusz niedrogi i wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ich kosmetyki śliczny kolor szminki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadł mi w oko ten kolor pomadki. Wydaje się być bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam tą Maskara LASH ARE READY, nie skleja moich rzęs i je pięknie wydłuża. Rzęsy po całym dniu wyglądają tak jak rano i nic się z nich nie osypuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozświetlacz w płynie jest fantastyczny, mam kilka odcieni i lubię ich używać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niebawem chce poznać kolejne ich kosmetyki, bardzo dobrze sprawdzil mi się ich podkład matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo czytałam o tych kosmetykach, ale nie miałam okazji żadnego z nich używać - ciekawi mnie ten puder HD:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh chetnie przetestuje ten roswietlacz! Kocham i moge je miec od groma :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleksandra ze StyleVibes.pl24 czerwca 2019 22:27

    Właśnie musze sobie sprawdzić ten rozświetlacz i puder - jestem mega ciekawa jakości produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matująca baza pod makijaż brzmi świetnie - to coś dla mnie z uwagi na ostatnie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie ta baza pod makijaż:) nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków tej marki, ale widzę, że muszę nadrobić

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...