wtorek, 25 czerwca 2019

Catrice dalszy ciąg nowości na wiosnę i lato 2019





W tym sezonie w makijażu króluje tak zwany NO MAKE UP, jest to makijaż który  ma delikatnie wyeksponować i zakryć to co chcemy, podkreśla urodę w delikatny sposób ale nie przerysowuje naszych rys twarzy. Brązy i odcienie złota to kolory tego sezonu.
Oczywiście delikatne rozświetlenie i lekkie konturowane jest też mile widziane.
Kosmetyki które firma Catrice nam oferuje to :



- Tradycyjne lakiery do paznokci dające nam bajkowe efekty:
  • Lakier More Than Nude,    (cena ok. 15 zł), półprzezroczysty , delikatnie połyskujący na niebiesko lakier. Bardzo łatwo się rozprowadza i szybko schnie. Nie odpryskuję przez kilka dni. Jest to produkt całkowicie wegański.
  • Lakier do paznokci  Galactic Glow Translucent (cena ok.15zł) kolor 02 Enchanted By Prismatic Spell, Opalizujący i półprzezroczysty lakier nadający paznokciom iście bajkowy wygląd. Ten kolor jest wprost księżniczkowy, efekt który otrzymujemy bardzo przypomina popularne pyłki do paznokci "Kopciuszek"
  • IcoNails Gel Lacquer nr 78- You glow my mind - to złoto zamknięte w lakierze do paznokci, aby go pokryć całkowicie wystarczy tylko jedna cienka warstwa. Zasycha bardzo szybko i wytrzymuje spokojnie kilka dni na paznokciach bez odprysków. Z tej trójki jest moim faworytem. Bardzo podoba mi się jego odcień Często maluję nim paznokcie u stóp.
- Naklejki na paznokcie -(cena ok.13zł) nie każdy umie malować paznokcie, stworzenie wzorów lub efektów jakie naz zadowalają są nie raz ciężkie do zrobienia. W takich sytuacjach naklejki na paznokcie sprawdzą się cudownie. Efekt holo możemy stworzyć w kilka chwil. Samoprzylepne folie przyklej do paznokcia, delikatnie pilnikiem usuń ich nadmiar i gotowe. Aby je usunąć nie potrzeba zmywacza wystarczy delikatnie zerwać naklejkę .


  - Baza 1 minute face perfector (cena ok 26zł), jej konsystencja to bardzo lekka pianka, delikatnie kryje niedoskonałości i matuję skórę. Można ją stosować jako bazę pod makijaż lub jako podkład. W zależności od naszych potrzeb i tego jaki stopień krycia nas zadowala. W szklanym słoiczku znajdziemy 17 gr produktu. Baza dopasowuję się do naszego koloru skóry. . Ma bardzo przyjemny delikatny zapach. To bardzo wydajny produkt i jak dla mnie idealny na letnie dni.



- Puder sypki Glow Illusion (cena ok,24zł), Jest to bardzo lekki sypki puder który posiada mikropigmenty odbijające światło. Wykończenie które powstaje po jego aplikacji jest bardzo naturalne. Skóra jest gładka i promienna. Można go stosować samodzielnie lub do wykończenia makijażu. Bardzo się polubiliśmy i myślę że znajdzie honorowe miejsce w mojej kosmetyczce.




-Bronzer Bouncy Carribean Vibes odcień 020 Cuba Vibes (cena to ok 17zł). Cudownie pachnący latem- słodki kokos, przywołuje nam od razu wakacyjne wspomnienia. Bronzer niestety jak dla mojej cery ma za ciemny odcień a szkoda bo naprawdę pięknie połyskuję. Bronzer ma kremową konsystencję. Zatknięty w słoiczku o pojemności 7g. Bardzo ciekawy produkt.  Myślę że odcień jaśniejszy byłby dla mnie idealnym. Ten na pewno się nie zmarnuję i obdaruję go nim moją przyjaciółkę.



- Żelowa pomadka do ust Power Plumping (cena ok 17zł) odcienie:
  • 010 My lips! My rules!- idealny kolor Nude z lekko połyskującymi drobinkami. Pomadki zawierają kwas hialuronowy  dający  nawilżenie a także gładkie i widocznie pełne usta. Konsystencja jest bardzo lekka i nie czuć ich na ustach .Nie zjada się w trakcie noszenia i ich trwałość jest bardzo dobra.
  • 090 The future is femme to idealnie klasyczna czerwień którą powinna w swojej kosmetyczce mieć każda kobieta. Kolor bezbłędny i ponadczasowy. Idealnie sprawdzi się na imprezie na plaży oraz w wytwornej restauracji. Bardzo mocno napigmentowana sprawia że już nie wielka ilość pomadki pokrywa całe usta. 

- Błyszczyk do ust Generation Plum & Shine (cena ok 17zł) kolor to 010 Crystal Rock, subtelny i delikatny kolor błyszczyka na każdą okazję. Daję maksymalny połysk i częściowo kryjący efekt. Sprawia że usta mają perłowy subtelny blask.  Ma słodkawy posmak i zapach. Nie podkreśla skórek i pielęgnuję usta poczas noszenia. Podoba mi się. Rzadko malowałam się błyszczykiem ale ten przypadł mi do gustu, nie daję "chamskiego pobłysku" tylko delikatny i zrównoważony glow .

- Korektor One Drop Coverage Weightless (cena ok.19zł) to ostatnia propozycja ale myślę że jest największą perełką tego zestawu. Chyba każda z nas ma problem z znalezieniem idealnego korektora. Jak dla mnie ten jest naprawdę idealny. Mocno skoncentrowany wystarczy dosłownie 2 krople pod oko aby pokryć ta okolicę. Co najważniejsze (przynajmniej dla mnie:P) nie wchodzi w zmarszczki i nie "waży się" . Okolice pod okiem są rozjaśnione i gładkie.  Dzięki zawartości kwasu hialuronowego ma właściwości nawilżające. Mój kolor to 005 i jest dość jasny więc myślę że 003 sprawdzi się nawet u największych baldziuchów. Buteleczka posiada pipetkę dzięki czemu aplikacja kosmetyku jest bardzo łatwa.





Ten wakacyjny zestaw jest bardzo uniwersalny i myślę że sprawdzi się zarówno u mam jak i córek. Catrice po raz kolejny zaskakuję zwłaszcza jakością ich produktów w stosunku do bardzo przystępnej ceny. Aż nie mogę doczekać się jesiennych nowości a to już niedługo.
Który kosmetyk Wam najbardziej się podoba??
Jeśli jesteście ciekawi ich nowej palety znajdziecie jej recenzje u mnie na blogu, pojawiła się jakiś czas temu.
Na czy skupiacie się najbardziej?? Oczy, usta, paznokcie? Lubicie markę Catrice??





12 komentarzy:

  1. To prawda ta firma ma świetne kosmetyki w stosunku do ceny! ja skupiam się najbardziej na oczach, czasami lubię poeksperymentować z kolorami i oczywiście usta! bez pomalowanych nie wyjdę z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie to zawsze znajduje nowe marki! Super ze sie nimi dzielisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo fajne nowości , bardzo podobają mi się lakiery oraz pomadka 💄

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowosci są świetne. A sama markę catrice bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe nowości, dawno nie byłam w drogerii - muszę się wybrać i pomacać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości! Parę z nich gości już w mojej kosmetyczce. Zainteresowała mnie bardzo ta paleta! Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele masz tych nowości :) u mnie ostatnio nic nie wpadło z kolorówki :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ciekawych kosmetyków. Najbardziej podoba mi się ta paletka :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego zestawienia najbardziej ciekawi mnie ten sypki puder, wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Catrice bardzo lubię z uwagi na ich mega znany korektor. Chętnie sprawdziłabym sobie też puder od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze przyznać że paleta wygląda ciekawie. Kolory są takie jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy i już żałuje,że dopiero teraz się o niej dowiedziałam. Człowiek to się uczy całe życie:) muszę przetestować te cudeńka

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...