wtorek, 24 września 2019

Buatic- serum przeciwzmarszczkowe



Każda kobieta chciałaby jak najdłużej zachować młody wygląd nie przejmując się zmarszczkami i innymi znakami które czas zostawia na naszej skórze. Oczywiście wiele zależy od naszego trybu życia, odżywiania czy genów. Jednak w pewnym stopniu możemy sobie pomóc różnymi kosmetykami mającymi na celu odżywić i utrzymać kondycję naszej skóry w jak najlepszej kondycji.
Ostatnio miałam możliwość testować buatic.pl 
To serum przeciwzmarszczkowe które zawiera tylko i wyłącznie naturalne składniki.
Kilka słów od producenta:


Krem przeciwzmarszczkowy Buatic to bogata kompozycja składników aktywnych, kompleksowo wpływających na stan skóry. Znajdziemy tu substancje o działaniu:
  • pobudzającym produkcję włókien kolagenu i elastyny: za powstawanie zmarszczek w dużym stopniu odpowiada zanikanie włókien kolagenu i elastyny, które rozpoczyna się około 18 – 20 roku życia. Kolagen i elastyna to naturalne budulce skóry, które odpowiadają za jej jędrność i gęstość. Gdy zaczyna ich brakować, cera łatwo się rozciąga i powstają zmarszczki mimiczne. Dlatego krem przeciwzmarszczkowy Buatic zawiera składniki, które pobudzają produkcję tych włókien,
  • nawilżającym: nawilżanie to jedna z najważniejszych właściwości naszego kosmetyku. Przesuszona skóra łatwo ulega uszkodzeniom, szybciej pojawiają się na niej zmarszczki, jest szara i pozbawiona blasku,
  • redukującym wolne rodniki: wolne rodniki to cząsteczki, które powodują starzenie się całego organizmu, w tym także skóry. Zwalczają je przeciwutleniacze, których nie zabrakło także w naszym kremie,
  • wzmacniającym naczynka: to właściwość, która jest istotna nie tylko dla osób z cerą naczynkową. Takie składniki sprawiają, że cera jest lepiej odżywiona, dotleniona i nawilżona, a także ma zdrowy koloryt.

skład: 

 INCI: Aqua, Propanediol, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Algin, Ruscus Aculeatus Root Extract, Acanthopanax Senticosus Root Extract, Lavandula Angustifolia Flower Extract, Populus Nigra Bud Extract, Paullinia Cupana Seed Extract, Lecithin, Propylene Glycol, D-panthenol, Trilaureth-4-phosphate, Sorbitol, Citric Acid, Magnesium PCA, Sodium Carbomer, Ubiquinone, Palmitoyl Tetrapeptide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Benzyl Alcohol, Santalum Album Oil, Rosa Damascena Flower Oil, Citrus Limon Peel Oil, Nelumbo Nucifera Oil


Teraz kilka słów od siebie:
Zacznijmy od początku . Serum zamknięte jest w plastikowej buteleczce z pompką. Serum ma konsystencje żelowa i bardzo delikatny przyjemny zapach. Bardzo podoba mi się to że dosłownie w kilka chwil, pięknie się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Stosuję go rano i wieczorem pod krem. Wiadomo żeby zobaczyć jakieś rezultaty trzeba być konsekwentnym i systematycznym. Żaden krem czy serum nie zadziała nam po jednym czy kilku użyciach.
To serum 50ml starcza na miesiąc regularnego stosowania rano i wieczorem.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu nawilża skórę i lekko ją napina. Radzi sobie świetnie z opuchnięciami. Dla mnie ważnym plusem jest to że się w żaden sposób nie roluję więc nada się również pod makijaż.
Teraz z tych wad,  o ile można nazwać to wadą to jego cena, serum w regularnej cenie kosztuję około 150zł na stronie https://buatic.pl/produkt/buatic/. 
Jednak myślę że warto go na sobie wypróbować zwłaszcza jeśli stawiacie na naturalne produkty.

A wy stosujecie kremy przeciw zmarszczkowe czy serum o takim działaniu? Słyszeliście o firmie Buatic??

18 komentarzy:

  1. Ja stosuje kremy przeciwzmarszczkowe tak zapobiegawczo, tego jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety czas upływa bardzo szybko i widać to na twarzy coraz mocniej:P

      Usuń
  2. O tej firmie jeszcze nie słyszałam. Brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie, ale jak tak czytam opinie i sam skład tego buatic to wowowowo, to moze byc czarny kon wsrod kosmetykow ktore kupie.

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tym serum. Tak zaczynam po mału stosować i szukać kremów przeciwzmarszczkowych dla swojej cery

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie stosowałam żadnych preparatów przeciwzmarszczkowych ale chyba powinnam zacząć póki jeszcze sie nie pojawiły

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej firmie, ale jakoś nigdy nie korzystałam z produktów przeciwzmarszczkowych. Nie widzę na razie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sam skład zachęca do tego, aby go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto stosować takie kremy, lepiej zapobiegać niż leczyć zmarszczki. Sama mam ich kilka wokół oczu

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciała bym to kupić mojej kochanej Mamie. :) Ona nie lubi zmarszczek. Poza tym niedawno chyba skończył jej się dotychczasowy specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena tego produktu trochę zwala z nóg, ale dla dobrego efektu zawsze fajnie jest przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ten buatic nada sie do noszenia pod makijazem? Zakladam, że skoro nie zostawia filmu i sie wchlania to tak, ale wole sie upewnic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z moich testow wynika ze nie roluje sie, o ile nie nalozysz za grubej warstwy.

      Usuń
  11. Po 30 stce niestety pokazują się pierwsze zmarszczki a więc serum w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto nawet szybciej coś takie stosować. Mi minęły 26 urodziny i już od jakiegoś czasu używam Buatica

      Usuń
  12. Nie znam tych kosmetyków. To serum zapowiada się świetnie. Taka formuła na pewno szybko się wchłania i doskonale działa. Muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. mysle ze na moj stan skory byloby to idealne rozwiazanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio mi koleżanka powiedziała, że jestem "płaska" haha a jej chodziło o to, że nie mam zmarszczek xd polecam buatic zapobiegawczo nawet bo serio w porównaniu z moimi dziewczynami z czasów liceum widzę że u mnie jest gładsza skóra, nie wiem czy dziękować genom czy temu wynalazkowi ale zamawiać nie przestanę, nawet nie wiem która to moja buteleczka a już trochę używam ogólnie nie wydaje się ale jest wydajny i starcza na długo

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...