sobota, 21 września 2019

Drogeria Jasmin, Stylowe Babeczki oraz sklep iAmelia

Drogeria Jasmin jest mi dość dobrze znana ponieważ odwiedzam ją czasem w moim miasteczku.
Posiada bardzo duży asortyment kosmetyków od makijażu poprzez pielęgnacje czy akcesoria kosmetyczne oraz lakiery hybrydowe.Z drogeria iAmelia spotkałam się pierwszy raz.
Ostatnio dzięki nim mogłam przetestować zestaw kosmetyków i właśnie nadszedł moment by się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami.


Balsam na rozstępy MADAMEJUSTINE 


Balsam o pojemności 200ml kosztuję ok 23zł. Kilka słów od producenta.
Jest to balsam idealny dla kobiet w ciąży na bazie naturalnych składników pochodzenia roślinnego. Zawiera w sobie masło shea i wyciąg z lukrecji, które pielęgnują skórę i zapobiegają powstawaniu rozstępów. Balsam ma właściwości nawilżające.

Teraz kilka słów ode mnie, nie będę za dużo informacji ponieważ nie ukrywam że nie używałam tego kosmetyku. Już śpieszę napisać dlaczego. Jak wiecie lub nie;) mam już dwójkę dzieci 5 i 3 latka. Temat rozstępów jest mi dobrze znany i mam je w okolicy brzucha jak i na piersiach czy udach. Przez większość ciąży skóra była czysta ale niestety pod koniec i tak się pojawiły. Dlatego nie widzę sensu stosowania tego balsamu ponieważ nie jestem w stanie określić jak się spisuję. Moje już kilko letnie blizny usunąć może tylko laser ale mi to nie jest potrzebne. Na początku się ich wstydziłam a teraz zaakceptowałam jak wygląda moje ciało i tym się już nie przejmuję.
Balsam zostawię jako prezent dla kolejnej przyszłej mamusi w rodzinie i dopiero po tym będę mogła dam Wam znać o jego działaniu. Myślę że szczerość w opiniach jest jednak najważniejsza.


Regenerujący Płyn Micelarny Nature Queen 



 

Regenerujący płyn micelarny, ekstrakt z kiełków pszenicy i rumianku poj 200ml, cena około 25 zł.
producent:
Delikatny , oczyszczająco-nawilżający płyn micelarny przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Ekstrakt z kiełków pszenicy zwalcza wolne rodniki, będące przyczyną starzenia się skóry. Mleczan sodu posiada bardzo silne właściwości nawilżające. Kwas mlekowy reguluje proces keratynizacji skóry, działa przeciwbakteryjnie, jednocześnie dbając o odpowiednie nawilżenie, dlatego sprawdzi się w pielęgnacji skóry trądzikowej. Dodatkowo zawartość rumianku,  ekstraktu z kiełków pszenicy praz panthenolu łagodzi podrażnienia i stany zapalne skóry.
 Tą firmę znam od dłuższego czasu i każda pojawiająca się nowość jest dla mnie hitem. Tak też było w tym przypadku. O tym płynie micelarnym mogę powiedzieć wiele ponieważ to już druga butelka którą używam. Przede wszystkim pięknie pachnie co w przypadku do  naturalnych kosmetyków jest wyjątkiem. Delikatnie oczyszcza buzię jednocześnie ją nawilżając. Nie podrażnia oczu i nie uczula. Z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt.


Szampon Czarna Porzeczka i Odżywka Figa i Acai marki Ovoc

 

 

Czarna porzeczka, szampon 300 ml cena około 9 zł. To szampon zwiększający objętość włosów.
Producent:  ekstrakt z owoców czarnej porzeczki dokładnie oczyszcza skórę głowy oraz wygładza włosy na całej jej powierzchni. Działą nawilżająco i łagodząco. Proteiny jedwabiu wnikają w strukturę włosa, regenerują je i uzupełniają mikroubytki.

Z szamponami mam zazwyczaj taki problem że większość strasznie po samym spłukaniu plącze mi włosy. Tu taj byłam bardzo zdziwiona że za tak niską cenę dostaję naprawdę fajny szampon o obłędnym zapachu. Włosy po umyciu są lśniące i miękkie a przede wszystkim bardzo łatwo się rozczesują. Jest bardzo skoncentrowany, wystarczy niewielka ilość aby umyć całą głowę.


Figa i Acai, odżywka  300ml cena około 9zł.
Producent: Odżywka polecana do pielęgnacji włosów suchych. Odżywka dzięki zawartości kwasu hialuronowego nawilża włosy, aby stały się gładkie i lśniące. Ma łagodne działanie na skórę głowy oraz wzmacnia cebulki włosów. Zawarte w odżywce ekstrakty z owoców takich jak kiwi, pomarańczy, grejpfruta, jabłka i słodkich migdałów wzmacniają włosy oraz chronią je przed negatywnych wpływem czynników zewnętrznych.

Odżywka ma piękny owocowy zapach, nie jest dość gęsta. wygładza włosy  i dobrze nawilża. Moje dość suche i puszące się włosy bardzo dobrze na nią reagują.Zapach utrzymuję się jeszcze przez jakiś czas. Po wysuszeniu włosy z łatwością można rozczesać bez żadnego ciągnięcia czy wyrywania.


Time Out Hairspray 


 

Lakier do włosów Volume + Shine  Extra Strong, cena ok.9zł za 265 ml. 
Lakier do włosów przetestowałam na chyba najbardziej wymagającej imprezie jaką jest wesele. Moje włosy są nie do końca proste i nie kręcone, zawijają się jak się im podoba i w którą stronę chcą. 
Koleżanka zrobiła mi śliczne loczki i zabezpieczyłam je właśnie tym lakierem. Ma fajny zapach, nie tworzy tzw. łupieżu na włosach za co ma ode mnie ogromny plus. Nie skleja bardzo włosów do tego stopnia że nie jest wyczuwalny. 
A jak się spisał? Świetnie, nad ranem wróciłam do domu z pięknymi loczkami które zniszczyły się dopiero po umyciu głowy. Polecam z całego serca.


Uwielbiam testować nowości, dzięki nim mam okazję znaleźć kosmetyki które wchodzą na moją listę must have. Macie też takie perełki z którymi się nie rozstajecie??

8 komentarzy:

  1. Ten szampon z odżywką wyglądają ciekawie. Nigdy z nich nie korzystałam. Może warto samemu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn Nature Queen mialam i byłam bardzo zadowolona. Z chęcią wrócę do tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych produktów znam tylko Naturę Queen, dobry jest ten płyn. Bardzo ładnie Ci w lokach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nature Queen ma świetne kosmetyki,z moich perełek to lubię peelingi cukrowe od Tutti Frutti

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten płyn micelarny przydał by mi się, bo akurat skończył się mój a na testy nigdy nie późno! Ten szampon musi zjawiskowo pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci że żadnego z przedstawionych tu kosmetyków nie znam , ale mam mega ochotę to zmienić. Podobnie jak Ty też lubię poznawać nowości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn micelarny to mój ulubieniec. Uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam rozstępy po ciąży, ale polubiłam je. Znam ten płyn micelarny Nature Queen i miło go wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...