piątek, 13 września 2019

Razem z Darmar testujemy rozświetlacze w płynie




Cześć, to zapowiadany  na Instagramie post porównujący rozświetlacze które możecie kupić na DarMar (oczywiście tam jest ich o wiele więcej ale wybrane zostały do testu tylko te 4) .
Każdy z przedstawianych rozświetlaczy ma płynną lub kremową konsystencję.
Glow ( rozświetlenie) ostatnio rządzi w makijażu, rozjaśnia skórę sprawia że wygląda na młodszą i bardziej wypoczętą.
Rozświetlacze które mam dziś dla was to :


Gosh Lumi Drops 002 Wanilla



Rozświetlacz 15ml, koszt w sklepie Darmar 32,24 zł. W małej kompaktowej buteleczce. Ma bardzo lekką konsystencję, wydaję mi się że ma najmniej pigmentu z wszystkich 4 które dziś tutaj opisuję. Kolor jest bardzo ładny delikatny wpadający w srebro. Nie posiada żadnego zapachu. Mały dozownik bardzo ułatwia wydobycie produktu, nie grozi nam to że wypłynie go za dużo.  Bardzo ładnie rozświetla buzię, ja aplikuję go palcem i delikatnie wklepuję. Nie tworzy smug czy plam. Twarz staję się bardziej wypoczęta i promienna.




Revers Cosmetics Lumi Strobing 06 Antique Gold 


 

Jedna z tańszych propozycji rozświetlaczy, 15ml kosztuję nie całe 10 zł, znajdziecie je tu ---> Darmar
Kosmetyki Revers Cosmetics znam od dłuższego czasu i co jak co ale rozświetlacze mają bardzo dobrze na pigmentowane, czasem wydaję mi się że nawet za bardzo . Rozświetlacz z praktyczną pipetą którą dozujemy ilość rozświetlacza jaką chcemy użyć. Tutaj konsystencja jest bardziej gęsta, kremowa. Czysta tafla złota moim zdaniem idealna na rozświetlenie obojczyków. Ten rozświetlacz możemy połączyć z kremem lub kremem  BB aby uzyskać delikatne rozświetlenie skóry.




Golden Rose Metals 03 

 

 

Rozświetlacz Metals ma mniejszą pojemność to 4,5 ml za 13,49 znajdziecie go ---> Darmar . 
Tutaj rozświetlacz wyglądający jak błyszczyk do ust z aplikatorem na patyczku, Sam aplikator jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku. Ma bardzo ładny kolor jest to takie przełamanie złoto-srebrne w zależności z której strony pada na niego światło. Dość gęsta konsystencja i bark zapachu to jego duży plus. bardzo ładnie wydobywa ze skóry twarzy piękno, sprawia że wygląda na odprężoną i wypoczętą.




Ingrid Liquid Highlighter Beige 


 

Największy objętościowo z wszystkich przedstawionych rozświetlaczy. Tutaj mamy aż 20 ml za 17,99zł znajdziecie go tu ------> Darmar
Wąska dość duża tubka kryję w sobie korektor którego konsystencja jest  lekką, kolor jest bardzo delikatny i myślę że będzie pasował większości kobiet.  Może służyć jako rozświetlacz do twarzy jak również do całego ciała. Zawiera w sobie kwas hialuronowy, wtapia się w skórę a przy okazji ja nawilża. Możemy dodawać go do kremów lub podkładów.






Tak prezentuję się to zestawienie, mam dwójkę ulubionych wśród nich. Zdecydowanie stawiam na Golden Rose oraz na Ingrid, jak widać kolejny raz droższe nie znaczy lepsze. Chociaż jak wiadomo nie jest tak w każdym przypadku, wszystko zależy od naszych preferencji oraz od tego co służy naszej skórze najlepiej.
Znacie któryś z tych rozświetlaczy? Lubicie te w płynie czy raczej sypkiej formie?


21 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego chociaż wolę rozswietlacze w kompakcie, bo w takich nie znam umiaru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam rozświetlacz Revers stosowałam go latem idealnie podkreśla opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię rozświetlacze w płynie, są bardziej "stabilne" i dłużej się utrzymują na skórze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam rozświetlaczy ( a przynajmniej na razie ) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej siostrze mógłby się spodobać te kosmetyki ;)
    Będę musiała jej pokazać

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne, uwielbiam rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie one są przecudne, chętnie przetestuje sobie któryś z nich <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosuję rozświetlaczy w płynie,nie nadają się dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę rozświetlacze w kamieniu. Lepszy efekt nimi osiągnę niż takimi w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie rozswietlacze w plynie! Te sa przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałem jako facet, znam, polecam. Maskują co mają maskować... a przecież o to się rozchodzi?

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z nich nie miałam, ogólnie wolę wersje w kamieniu. Mam jeden płynny, ale bardzo rzadko po niego sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to jestem jednak laikiem makijażowym i rozświetlacza płynnego jakoś tak nie do końca umiem nałożyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też znam tą markę ale od nie dawna. Stosuje rozświetlacz w płynie jest doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam rozświetlacze, ale w kamieniu :) nigdy nie używałam tych w płynie :) Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlacz w płynie to coś co bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne, ale najbardziej podoba mi się ten z Golden Rose. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji go testować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite błyskotki :) ja jednak wolę prasowane rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...