wtorek, 10 września 2019

Kobo Professional moje ostatnie odkrycie



Cześć, ostatnio brakuję mi czasu na wszystko, wrzesień to jeden z najbardziej wymagających miesięcy. Myślę że to spokojnie ogarnę  i wpadnę w ten tok dzienny.
Ale nie o tym.
Chciałam Wam przestawić kilka (dla mnie) nowości z drogerii Natura, 
 Jakoś nigdy wcześniej nie zaglądałam do tej drogerii być może dlatego że jest dosyć daleko od mojego domu, chociaż nie ukrywam że postanowiłam to zmienić w najbliższym czasie.

Kobo Professional MIDNIGHT WONDERS ( paleta cieni)

 


 

To właśnie ta marka która podbiła moje serce, mam kilka ich produktów które według mnie mogą Was zainteresować i mogę je spokojnie polecić. Są to kosmetyki do makijażu w przystępnej półce cenowej. Znajdziemy u nich wszystko od lakierów do paznokci do pięknych palet cieni do oczu.
To od nich zacznę cudowna paletka (już bardzo zużyta więc pokaże Wam swatche a nie to jak wygląda w środku:P) MIDNIGHT WONDERS  z współpracy z Danielem Sobieśniewskim (make up artist ) . Paletka z 10 kolorowymi cieniami, znajdziemy tam dwa cienie z połyskiem, niestety te mogą się rozsypać, myślę że to przez ich konsystencję która jest jakby mokra.Reszta kolorów jest świetna bardzo mocno napigmentowana co widać na zdjęciu poniżej, paletka posiada również lusterko i zapinane jest na magnes. Można za jej pomocą stworzyć cudowne makijaże.




BROW BAR 

Brow Bar to paletka cieni do brwi. Zestaw zawiera 3 podwójne cienie co pozwala nam na pewność że znajdziemy kolor idealny dla siebie gdy jeszcze nie wiemy jakiego koloru szukamy.  Idealnie kamufluje przerzedzone brwi, reguluje ich kontur , nadje idealny kształt oraz maskuje siwe włoski. Jedynie brakuję mi tutaj aplikatora który całkowicie dopełniałby ten zestaw. Cienie utrzymują się na brwiach spokojnie cały dzień bez potrzeby poprawek.
Może świetnie się sprawdzić gdy dzielimy się kosmetykami (a czasem tak jest) z swoja siostrą, każda znajdzie kolory idealne dla siebie.





MATTE COVER



Kryjący podkład regulujący wydzielanie sebum. Ma jak dla mnie cudowną lekką konsystencję która nie jest tłusta i w prosty sposób aplikuję się na skórę. Bardzo zaskoczyło mnie jego krycie, mimo takiej wręcz lejącej konsystencji jest bardzo dobra. Zawiera olejek arganowy który odżywia skórę dzięki czemu podkład jej nie wysusza. Muszę przyznać że to jest moje ostatnie odkrycie i służy mi na co dzień. Nie tworzy efektu maski, utrzymuję się spokojnie przez cały dzień, radził sobie nawet w ostatnich upałach więc myślę że przeszedł wszystkie nawet te bardziej ekstremalne testy.





To tylko kilka wybranych kosmetyków tej marki które najczęściej używam i bardzo lubię, myślę że ta kolekcja z czasem urośnie i będę mogła pokazać Wam inne perełki które uda się wyłowić z kosmetycznego morza.
Znacie Kobo Professional? Macie tam swoich ulubieńców?

23 komentarze:

  1. Paletka cieni do oczu m rewelacyjne kolory, chyba się skusze i kupię. Natomiast cienie do brwi to ulubiona forma makijażu brwi u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki kobo, ponieważ mają rozsądne ceny i są naprawdę dobrej jakości. Uważam, że to kosmetyki zdecydowanie godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamusiu, ale ta paleta ma przepiękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowan ta paleta jest, najbardziej mi sie pdoba! Szkoda, że jej nie mam... buuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujące kolory cieni. Odważne. Sama uwielbiam cienie w kolorze brazu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta cieni jest przepiękna, bardzo mi się podoba. :) Tak szczerze mówiąc z Kobo mam tylko jeden produkt, jest to tint do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra chyba ma paletki od Kobo i jest z nich zadowolona ;) Te pewnie też by się jej spodobały

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie kusi ten podkład, ale w odcieniu 901 tylko chce najpierw skończyć swój z Lumene :) Paleta cieni jest piękna, ale niestety Ja nie mam talentu do kolorowych makijaży i używałabym jedynie tylko kilku kolorów do swojego makijażu :( A cieni do brwi nie używam :) Ja z Kobo kocham paletę cieni Shine On i już mam denko w trzech cieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam okazjie zeby wyprobowac produkty od marki Kobo jeszcze :) Ale dziekuje za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletkę widziałam na Insta i trzeba przyznać, że ma super napigmentowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się kolorki na tej palecie już widzę jaki cudowny makijaż przy jej pomocy bym wyczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paleta to obłęd kolorystyczny, bardzo mi się podoba. Najchętniej sięgam po fiolet

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka szalonych kolorów :D fajne te nowości mają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Także mam te kosmetyki i jestem nimi zachwycona. Szczególnie paletką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory takie "moje" :) Super odkrycie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta paletka ma po prostu przecudne kolorki, niesamowicie mi się ona podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się kolory, które znalazły się w tej paletce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać że Kobo ostatnio bardzo pozytywnie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna jest ta paletka cieni :) te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się zakochałam w tej palecie cieni 😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomocna recenzja, ale przepraszam, nie mogę nie zwrócić Ci uwagi na błędy językowe. Nie "brakuję" i "utrzymuję", tylko - w tym kontekście - brakuje i utrzymuje. Utrzymuję możesz napisać np. w znaczeniu utrzymuję moją rodzinę. "Ę" wtedy kiedy to Ty coś robisz tak ogólnie ;)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...