poniedziałek, 28 października 2019

Każdy może mieć małą odskocznię od rzeczywistości


Macie swoje odskocznie od normalnego życia? Co uwielbiacie robić i Was uszczęśliwia i odpręża?
Mimo że mam prawie 30 lat od niedawna zaczekałam bardziej bawić się kosmetykami kolorowymi. Robię stylizacje czasem zdarzę wymalować tylko jedno oko lub pół twarzy. Mamy dzieciaków zwłaszcza tych młodszych na pewno znają te sytuację.
Mimo to nawet ta chwila z pędzlami i kolorami to dla mnie możliwość zabawy kolorami i metamorfozy mamy w damę.  Najlepsze jest to że na co dzień bardzo mało się maluję bądź nawet wcale ewentualnie tusz do rzęs czy krem BB.


Pędzle 


Myślę że trening czyni mistrza, chociaż to dla mnie forma zabawy i nie biorę tego na poważnie. Jeśli chodzi o kosmetyki to mam spory misz masz.  Pędzle które używam to Jessup .
 Są to pędzle o świetnej jakości i przyzwoitej cenie, idealne do domowego użytku jak i w profesjonalnych studiach.  Jessup ma swój oficjalny  sklep w dobrze wszystkim znanej platformie sprzedażowej Alexpress. Ogromna ilość zestawów oraz pojedynczych pędzelków w przeróżnych kształtach i kolorach.
Przesyłka za każdym razem jest bardzo porządnie zabezpieczona, posiada również nr śledzenia więc możemy kontrolować cała trasę jaką nasza paczka przechodzi.
Na moje zamówienia czekam średnio jakieś 2 tygodnie.
Ostatnim nabytkiem jest zestaw  Koral https://www.aliexpress.com/item/4000066755157.html?spm=2114.12010615.8148356.1.46284009ZhHVcJ
Jeśli macie ochotę zamówić taki zestaw pamiętajcie że na aplikacji mobilnej ceny zawsze są niższe a 11.11.2019 Aliexpress obchodzi święto zniżek więc to dobry czas na upolowanie czegoś dla siebie.

Ulubieńcy

 

Teraz może kilka moich ulubieńców z kolorówki :



  • Tusz do rzęs : Deborach Milano 24 Ore Maxi Volume  oraz Avon 5w1 Genious 
  • Podkład : Kobo Professional Matte Cover , Catrice  HD Liquid Coverage, Revlon Colorstay 
  • Palety cieni( tu wymienię tylko kilka): Sensique Late Summer, Ucance  Spotlight, Pixi by petra, Kobo Professional Midnight Wonders, Nabla Coral, Essence Crystal Power
  • Usta : Deborah Milano Velvet, Maybelline Super Stay, Catrice Power Plumping gel lipstick, 
  • Brwi: niezastąpiona paletka o wielu odcieniach Kobo  Professional Brow Bar 
  • Baza : Catrice 10w1 Ten!Sational

Moje malowanki 







 




To oczywiście tylko kilka z kosmetyków  i prac jest ich znacznie więcej i jestem pewna że zapomniałam kilku a nawet kilkunastu pozycji. Wiem że makijaże nie są perfekcyjne ale czy muszą takie być?
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki i hobby które Was uszczęśliwiają??



13 komentarzy:

  1. Makijaż jest po to, aby móc się nim bawić. Nigdy nie jest też za późno na naukę. Mi od jakiegoś czasu marzy mi się kurs wizażu, ale to może jak już skończę aktualną szkołę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle mają fajny kolorek. Chciałabym umieć malować, w końcu makijaż to sztuka malowania! Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje makijaże, szczególnie ten z perełkami. Przy bliźniakach nie mam aż tyle czasu na makijaż, ale moją pasją, która mnie relaksuje to fotografia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym umieć się tak malować O.O, ale niestety nie mam do tego daru, widzę, że umiesz testować kosmetyki i zachęcić innych do tych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę jestem pod wrażeniem twoich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wykonany makijaż :) boski

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne makijaże wychodzą Ci podczas tej zabawy pędzlem. Ja lubię się malować jak jestem sama i nikt mi nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawi mnie marka Pixi mam nadzieje że będę mieć okazję poznać ją bliżej w najbliższym czasie. Muszę przyznać że Twoje makijaże są przepiękne mega mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że lubisz bawić się makijażem. Lubię w ludziach to, że mają pasję. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, artystyczny makijaż. Bardzo jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny makijaż ;) Podobają mi się dobory kolorów

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne makijaże a ta paleta z KOBO jest piękna. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wciąż uczę się wykonywania makijażu, a przy mojej wadzie wzroku nie jest to łatwe. Najważniejsze jest to, aby się rozwijać i realizować, nie zwracając uwagi na to co mówią inni.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...