środa, 30 października 2019

Essence Jesień Zima 2019/20

Wiem że już trochę po czasie ale chciałam podzielić się z Wami nowościam na sezona Jesień Zima 2019/20 kosmetykami marki Essence.


Nowości Essence

W tym sezonie  nowości tej marki znów zaskoczyły swoimi koloroami oraz jakościa, wydaję mi się że jest dużo lepsza niż w wiosennym wydaniu.
Zestaw jaki otrzymałam to:
  • cienie do powiek Crystal Power Eyeshadow palette
  • róż i rozświetlacz  Crystal Power Blush & Highlighter Palette
  • maskara What The Fake 
  • pomadka Perfect Shine Lipstick 
  • błyszczyk Shine Shine Shine Lipgloss
  • rozświetlacz 
  • róż 
  • paletka do konturowania  Contouring Duo Palette 


Paleta cieni i rozświetlaczy

 

Muszę przyznać że te dwie paletki to perełki wśród tych kosmetyków. Paletka rozświetlaczy i różu w jednym to bardzo fajna kompozycja , mamy wszystko na miejscu i nie musimy szukać po szafkach i szufladach dodatkowych kosmetyków do wykończenia makijażu. Produkt jest przyjazny dla wegan. Paletka łączy pudrowe i błyszczące róże o odcieniach jagodowym i morelowym z łagodnymi kolorami rozświetlaczy które tworzą taflę na skórze, jeden ma wykończenie bardziej złote a drugi perłowe.
Cena tej paletki to ok 27zł.



Paleta cieni znajduję w sobie 9 kolorów o wysokiej pigmentacji. Mamy tutaj aż 8 błyszczących cieni które idealnie wpasują się w sylwestrowo karnawałowe szaleństwo oraz jednego matowego brązu pośrodku. Są bardzo miękkie i kremowe ale nie osypują się zbyt znacznie podczas aplikacji. Kolory mienią się  i prezentują pięknie na oku.
Cena tej paletki to ok 27zł.


Maskara

 

Jeśli lubicie maskary z silikonową szczoteczką w przystępnej cenie to ta What The Fake jest jedna z opcji do rozważenia. Czarna maskara proponująca długość oraz większą objętość rzęs. Mam wiele tuszy a ten bardzo lubię i mogę polecić, może nie zrobi efektu WOW ale jest całkiem przywoity w cenie  ok. 15,15zł


Pomadka i błyszczyk 

 

Pomadka zachwyca pigmentem, jej wykończenie jest błyszczące. Mój nr to 05 Perfect Shine jest to typowy jesienny kolor, bardzo głęboki i piękny. dodatkowo szminka pachnie owocami. Jej opakowanie jest dość ciężkie i wygląda bardzo gustownie. Wydaje mi się że kolor będzie idealny nie tylko na towarzyskie wyjścia ale również do pracy czy na studia.
Cena tej pomadki to ok. 13zł.


Błyszczyk o perłowym wykończeniu pełny mieniących się drobinek. Może być używana samodzielnie lub nałożony na ulubioną pomadkę. Pachnie słodką wanilią. Usta pomalowane tym błyszczykiem wydają się bardziej pełne i wydatne. Dzięki składnikowi chłodzącemu zapewnia uczucie świeżości na ustach.
Jego cena to zaledwie ok. 9zł.



Róż i rozświetlacz

 

Róż o numerku 10 Befitting, ma bardzo delikatny kolor i pudrową konsystencję. Dzięki delikatnemu kolorkowi spokojnie mogą go używać osoby które dopiero początkującą z makijażem, nie zrobi plam tylko dyskretne muśnięcie na skórze. Nie posiada jakiegoś wyraźnego zapachu.
Cena to ok. 11zł.



Pojedynczy rozświetlacz 10 Heroic, muszę przyznać że zarówno ten rozświetlacz jak i powyższy róż wypadają najsłabiej z tego całego zestawu. tutaj gdybym miała Wam podpowiedzieć co wybrać to moim zdaniem wybierzcie paletkę która zawiera w sobie od razu te dwa a nawet 4 produkty. Tam ich jakość jest o wiele większa. Tutaj ten kolor jest  dość mało na pigmentowany i słabo go widać na skórze.
Za ten rozświetlacz zapłacicie 10,99 zł


Paleta do konturowania 


 

Paletka posiada kolory do konturowania ciemny oraz jasny ich pigmentacja nie jest zbyt mocna. Są dwie wersje kolorystyczne moja to 10 lighter skin. Bardzo cenie to że produkt jest przyjazny dla wegan. Myślę że i tutaj może posłużyć osobą które dopiero uczą się konturowania i boją się ciemniejszych i bardziej na pigmentowanych kolorów. Obydwa kolory mają matowe wykończenie.
Mam swój ulubiony bronzer i jednak tez zestawik u mnie nie zdał egzaminu.
Cena tej paletki to 15,49zł.





Wpadło wam coś w oko z tego zestawu?
Jak dla mnie wygrywają paletki oraz produkty do ust.  Myślę że to dobrze że nie wszystko jest w moim guście i mogę szukać dalej czegoś co mi w pełni będzie odpowiadało.
Kosmetyki które mi nie podpasywały na pewno rozdam znajomym lub dziewczynom w rodzinie. A Wy rozdajecie kosmetyki które  się nie koniecznie dobrze u Was spisują??






12 komentarzy:

  1. W oko wpadła mi ta paleta cieni, odcienie są piękne! Myślę, że można by nią przygotować śliczny, sylwestrowy makijaż. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak z trwałością szminki? bo wygląda ślicznie, jak na tak małe pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra jest fanką kosmetyków, ja nie bardzo. Będę musiała pokazać jej te kosmetyki. Może jej się spodobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te paletki rewelacyjnie się prezentują. Nie robiłam nigdy makijażu kosmetykami tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju ! Ja chce te dwie paletki <3 będę na nie polować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zainteresowała mnie ta paleta do konturowania, fajna się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz bardzo mnie zainteresował, jest to kosmetyk, który zawsze jest pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te kosmetyki i z czystym sercem mówię, że błyszczyk jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paleta rozświetlaczy i cieni mi się podoba, ładna kolorystyka i taka w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się obie te palety. Mają przepiękne kolory. Po prostu muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przed chwilą czytałam o tej marce, nigdy jednak nie miałam okazji z niej korzystać. Ciekawi mnie ten tusz oraz paletki bo wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny odcień jest tej szminki mega mi się podoba. Do tego te paletki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...