piątek, 8 listopada 2019

Paletka z Aliexpress hit czy kit?

 Aliexpress

Przyznam się Wam że czasem  robię zakupy na platformie Aliexpress. Są to przeróżne przedmioty, zazwyczaj jednak stawiam na małe drobiazgi tupu kolczyki czy jakieś dekoracje do domu lub akcesoria kosmetyczne.
Jest tam tysiące przedmiotów o każdej tematyce jaka przyjdzie Ci do głowy, jest taniej niż u nas w stacjonarnych sklepach oraz wybór jest o wiele bogatszy.
Aplikacja jest bardzo przejrzysta i łatwo się w niej odnaleźć. Jedynym dla mnie minusem jest czas jaki zamówienie do nas idzie, ale trzeba też zrozumieć że płynie bądź leci do nas z drugiego końca świata. Na paczki czeka się od 2 tygodni do czasem 2 czy 3 miesięcy.
 Jeśli nie znacie tej platformy  to zapraszam na aliexpress


UCANBE Spotlight

 

Kosmetyki to dział który zazwyczaj omijałam, nieznajomość sklepów i pochodzenia tych kosmetyków oraz składu mnie trochę przerażała, ale przeglądając Aliexpress trafiłam na sklep z kolorowymi kosmetykami  UCANBE
Paletka o której tu mowa to Spotlight
Paleta zawiera w sobie aż 40 mocno napigmentowanych kolorów o wszystkich kolorach tęczy od bieli pod granaty i czerń. Kolory są  w połyskujące, świetnie się z nimi pracuję. Blendo-wanie ich to czysta przyjemność można powiedzieć że same się ze sobą łącza i tworzą piękny makijaż.
Można wyczarować dzięki niej cuda na oku, nadaję się zarówno do dzienne go makijażu jak i stylizacji na każdy temat dzięki bogactwie kolorów odnajdzie się w każdej porze roku.
Opakowanie jest solidnie zrobione ale nie posiada lustereczka na wewnętrznej stronie, mi to całkowicie nie przeszkadza w jej użytkowaniu.
  Mimo iż cena nie jest jakoś wygórowana kosztuję ok 50zł więc to naprawdę spora okazja,  czas jej wysyłki  to około 2 tygodni. Bardzo martwiłam się o to czy dojdzie w całości i cienie nie będą pokruszone, jak wiadomo paczki nie są delikatnie traktowane. Ku mojemu zdumieniu paczka dotarła w całości była dobrze zabezpieczona folią bąbelkową oraz kartonowym opakowaniem.
Dzięki nr śledzenia mogłam monitorować  trasę przesyłki od sklepu w Chinach aż do mojego oddziały Poczty Polskiej



Jeśli macie ochotę coś zamówić  na Aliexpres 11.11.2019 odbędzie się ta m(jak co roku) święto zniżek,  wiele przedmiotów można kupić taniej chociaż nie ukrywam że trzeba uważać by nie naciąć się na naciągacza, tak jak wszędzie tak i tam są sprzedawcy którzy celowo  zawyżają ceny by właśnie 11.11 wrócić do normalnych cen a ogłosić ogromną zniżkę.
Sama mam zamiar zamówić sobie zestaw pędzli oraz być może kolejną paletę cieni UCANBE.
Robicie czasami zamówienia na Aliexpress?? Co tam ciekawego ostatnio kupiliście?


13 komentarzy:

  1. Wow kolorów co nie miarą znam tą stronę ale nic tam nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromna paleta, ale z niewielu kolorów bym korzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robię zakupy na Aliexpress, ale cieni do powiek jeszcze tam nie zamawiałam. Paleta ma bardzo ładną kolorystykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły makijaż, a jakoś nigdy nie robiłam zakupów na Ailiexpress.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy tam nie kupowałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja unikam tak dużych palet. Zwykle i tak korzystam z dwóch-czterech kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczy ten Twoj makijaż! Tka syrenka <3 Palata jak widac ma genialne kolory, czasem też kusze się na jakieś kolorowe palety z Chin, mam kilka i zapomnialam o ich posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już czekam na 11.11 mam mnóstwo super okazji w koszyku Aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaz swietny odcienie paletki rowniez. Wszystko lacznie wyglada idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka jest niesamowita, taka wesoła i optymistyczna. Sama kosmetyków nie zamawiam na ali

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupuje kosmetyków na Aliexpress ale kuszą mnie mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda nawet tam zdarzają się asiorki, zamówiłam ale drobiazgi, kosmetyków tam nie zamawiałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne kolory, no i jaki wybór! :) Zdarzają się jednak perełki :D

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...