wtorek, 12 listopada 2019

Cameleo w dwóch nowych wersjach





Jesień to czas gdy możemy bardziej zadbać o kondycję naszych włosów,  moje zniszczone silnym słońcem i suchym powietrzem po lecie. A zaraz będą narażone na wiatr i mróz.
Początkiem października ścięłam około 10 cm, końcówki nie były za ciekawe ale też nie widziały nożyczek od około 2 lat więc to była najwyższa pora na zmianę. Farbuję je już od ładnych lat, mimo że kończę w grudniu 29 lat mam już sporo siwych włosów, myślę że jest to spowodowane tym że jestem ogromnym nerwusem i wszystko biorę do siebie chociaż geny na pewno mają też tutaj duża role, widzę to po moim młodszym bracie u którego też widać już srebrne nitki na głowie.
Największym problemem jest puszenie się włosów i ich plątanie.


Nowości Cameleo

Ostatnio dzięki firmie Delia   miałam okazję poznać nowości do pielęgnacji włosów Cameleo.
 Dwa zestawy zawierały szampon, maskę do włosów oraz odżywkę. 
Można było wybrać kosmetyki które odpowiadają swoim wymaganiom a tą drugą serię podarować znajomym lub rodzinie za co wielki ukłon w stronę producenta.
Jednak w moim przypadku obydwie serie podbiły moje serce i nie chcę się rozstawach chociażby z jednym z tych kosmetyków.  


Aloes i Kokos



 

To zielona seria przeznaczona dla suchych, łamliwych i matowych włosów. Są to kosmetyki z dodatkiem ekstraktu z liści aloesu oraz wody kokosowej które gwarantują nawilżenie na długi czas. Zapach jest przecudowny i utrzymuję się dość długo na włosach. Bardzo cenię brak sztucznych barwników oraz to że kosmetyki są przyjazne dla Wegan. 
Włosy po umyciu szamponem nie są splątane a ich rozczesywanie jest bardzo łatwe. Zestaw jest bardzo wydajny a dzięki naturalnym składnikom może służyć całej rodzinie w tym dzieciom. 
Jeśli macie ochotę przetestować kosmetyki z zielonej nawilżającej  serii macie ode mnie 20% zniżki na hasło ALOESKOKOS na https://sklep.delia.pl/




Kolagen i Biotyna  



 

Seria fioletowa  przeznaczona jest dla delikatnych, zniszczonych i pozbawionych blasku włosów. Są to kosmetyki na bazie Kolagenu oraz Biotyny które nawilżają i chronią włosy dodatkowo działają wzmacniająco  i obudowująco oraz nadają objętość.       
Duży plus dla tych kosmetyków za brak sztucznych barwników oraz silikonów. 
Mimo tego że lekko poprawiają objętość nie robią czupiradła na głowie.   Zapach jest bardzo przyjemny. 
 Jeśli macie ochotę przetestować kosmetyki z fioletowej wzamcniająco- odbudowującej   serii macie ode mnie 20% zniżki na hasło KOLAGENBIOTYNA na https://sklep.delia.pl/


Znacie kosmetyki tej firmy? Jak myślisz która seria sprawdziłaby się u Ciebie??





 

9 komentarzy:

  1. Zainteresowała mnie aloesowa wersja, myślę że wypróbuję szampon i odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie stosuję tą wersję zieloną z Aloesem i Kokosem, moje włosy ją bardzo polubiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej serii, a wydaje się być intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tymi kosmetykami spotykam się po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloes i kokos odpada , ale kolagen i biotyna brzmi całkiem interesująco. Ogólnie marki jeszcze nie znam i chyba najwyższa pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aloesowa wersja wygląda interesująco. Może się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam aloesowej wersji i bardzo jetem zadowolona! Fioletową komuś tak zwyczajnie podauję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam kosmetyki z tej serii, jednak nie do końca przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...