środa, 20 listopada 2019

Mikołajkowy prezent z Avon


Zestawy prezentowe Avon



Mikołajki to okres w którym wszyscy podrzucają sobie jakieś jakieś paczuszki. Wydaję mi się że coraz więcej osób nie ogranicza się do prezentów tylko dla dzieci ( w moim rodzinnym domu tak właśnie było) ale również dorośli coraz coraz częściej bawią się w w Mikołajki.

Dzieci wiadomo ucieszą się z większości zabawek ale im starsi tym  problem z wyborem prezentu jest coraz większy.
Sama mam problem z wyborem czegoś odpowiedniego dla mojego męża czy siostry. Lubię żeby podarunki były praktyczne więc wszystkie "łapacze kurzu" czy bibeloty nie wchodzą w grę.
Sama ucieszyłabym się z zestawu kosmetyków więc i takie prezenty najczęstszej wybieram.
Kosmetyki Avon sprawdzają się dobrze i to właśnie kilka propozycji z ich katalogu tutaj znajdziecie.
Jeśli macie ochotę coś zamówić zapraszam na profil design_femminile
 U niej zajdziecie ciekawe zniżki i rabaty aż do 40% oraz wiele darmowych próbek.


Zestawy prezentowe Attraction

 

Dla mojego męża wybrałam zestaw upominkowy Attraction w którego skład wchodzą:

  • Avon Attraction dla Niego Woda toaletowa
  • Avon Attraction dla Niego Żel do mycia ciała i włosów
  • Avon Attraction dla Niego Balsam po goleniu
  •  

Zapach to :
  • Kompozycja: drzewno-ziołowa
  • Kategoria: zapach do pracy i na wieczór
  • Główne nuty zapachowe: korzeń imbiru, piżmo, akordy drzewne

Żel do mycia głowy i ciała to jeden z podstawowych kosmetyków mojego męża, to taki typ któremu taki zestaw plus krem do twarz to cała kosmetyczka. Taki kosmetyk zawsze się przyda i jest potrzebny w łazience codziennie. Zapach jest piękny i męski, długo utrzymuję się na skórze.

Koszt takiego zestawu to ok.80zł


Paleta cieni do powiek Supreme

 

 Nastolatki i nie tylko myślę że ucieszyłby się z takiego prezentu. Solidna i masywna paleta z praktycznym lusterkiem składa się z 20 cieni Mark Avon. Znajdziecie tu głownie kolory złota, bieli beżu,fiolety i szarości.

 

Stworzenie makijażu dziennego czy wieczorowego za jej sprawą jest bardzo łatwe. Kolory są zarówno ciepłe jak i chłodne. Mamy tu cienie matowe jak i z połyskiem. Bardzo fajnym pomysłem jest też instrukcja wykonania kilku makijaży w środku palety gdy nie mamy pomysłu jak umalować oko. 

Cienie mają nie mają bardzo dużo pigmentu więc początkująca makijażystka lub dziewczyna która na co dzień nie maluję się za wiele nie zrobi sobie plam. Paleta zamykana jest na mocny magnes, cienie się nie rozsypują.  

Cena to około 150zł 

 

 

Zestaw upominkowy Anew Platinum

Teraz z kolei coś dla mam lub naszych sióstr zestaw liftingujący i redukujący zmarszczki Anew Platinum. To kompleksowy zestaw kosmetyku na co dzień.

 

  • Anew Platinum Krem na noc modelujący kontury twarzy
  • Anew Platinum Krem na dzień modelujący kontury twarzy SPF 25 UVA/UVB
  • Anew Clinical Podwójny program liftingujący okolice oczu z technologią PolyPeptide-X    
  • Anew Platinum Odżywczo-nawilżająca maseczka do twarzy z platyną

 Opis producenta:

Krem na noc modelujący kontury twarzy wzmocni strukturę skóry Twojej twarzy, doda jej sprężystości i skutecznie wygładzi głębokie zmarszczki. Pomoże także wyrównać koloryt i przywrócić skórze odpowiedni poziom nawilżenia. Krem działa na Twoją skórę w nocy, dzięki czemu każdego ranka obudzisz się z coraz młodszą cerą.

Krem na dzień modelujący kontury twarzy pomoże zredukować widoczność głębokich zmarszczek, ujednolici jej odcień i zwiększy elastyczność skóry. Dzięki pobudzeniu produkcji kolagenu Twoja cera zostanie wygładzona i stanie się bardziej sprężysta. Krem ochroni ją również przed fotostarzeniem dzięki filtrowi przeciwsłonecznemu SPF 25.

Podwójny program liftingujący okolice oczu składa się z żelu na górną powiekę i kremu na dolną powiekę. Jego formułę opracowaliśmy w oparciu o innowacyjna technologię PolyPeptide-X – aktywny kompleks liftingujący, który pomaga zwiększyć produkcję protein kluczowych w procesie odmładzania skóry: kolagenu, elastyny i fibronektyny.  W efekcie działania kosmetyku skóra okolic oczu staje się zdecydowanie jędrniejsza i sprężysta, zmarszczki zredukowane, a obrzęki i cienie wyraźnie się zmniejszają.

Obecna w maseczce do twarzy platyna, wraz z intensywnie nawilżającym kwasem hialuronowym, tworzą prawdziwą eksplozję składników rewitalizujących i opóźniających procesy starzenia. Cenna formuła kosmetyku wzmocni Twoją skórę, wygładzi ją, zapewni przyjemną w dotyku miękkość i przywróci młodzieńczy blask.


 Cena takiego zestawu to ok. 130zł.




To moje propozycje a Wy co kupujecie swoim bliskim? Jestem ciekawa i być może skorzystam z Waszych propozycji w końcu mąż ma ogromną rodzinę co równa się wieloma prezentami do zrobienia. 








21 komentarzy:

  1. Wow, naprawdę wszystko to jest samo w sobie ładne. Jeśli ktoś lubi kosmetyki z Avon to na pewno taki prezent będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw wygląda naprawdę dobrze. Może kupię go mojej siostrze. Ona lubi kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw zawłaszcza paletka, nie wiedziałam ze są one w Avon

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta paleta cieni, widziałam ją w katalogu i bardzo mnie zaciekawiła. Jednak cena trochę wysoka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pomysły na prezent, jednak ta paletka według mnie słaba a i pigmentacja nie zadowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw Anew Platinum najbardziej mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się ta paleta cieni ma piękne kolorki. Super że masz już prezenty ja jestem w trakcie ich szukania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paleta cieni wydaje się być najbardziej kusząca szkoda że cenowo nie najtaniej wypada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że bardzo fajne propozycje na prezent mają, podoba mi się ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły na prezent. Ja jeszcze nie mam pomysłu na tegoroczne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta prezentuje się naprawdę pięknie- zamówiłam ją i zobaczymy, jakie cuda z niej można wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My Mikołajek nie robimy sobie ale pod choinkę napewno nie braknie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  13. No tak, Mikołajki tuż tuż, pora kupować prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletkę dostanę do testu. Już nie mogę się jej doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę miły gest z ich strony - co do samego upominku, to jestem pewna, że Ci się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki,wszyscy o tym wiedzą, nawet siostra w dniach podarowała mi kartę upominkową do sklepu z kosmetykami. Bardzo się cieszę i jutro idę po zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez względu na okazję jeśli kupujemy prezent bliskiej osobie to trzeba zastanowić się czego ona tak naprawdę potrzebuje. Dla mojej mamy, pasjonatki gotowania znalazłam kilka ciekawych akcesoriów na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy. Myślę, że na dzień mamy trzeba będzie zamówić :D Nie wiadomo czy będzie już można normalnie bez stresu wybrać się do sklepu. A na pewno zamówienie zdąży przyjść na czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...