wtorek, 26 listopada 2019

Jingle Bells - Box wypełniony świąteczną aurą od Joy Box





Święta zbliżają się wielkimi krokami, coraz częściej słychać już świąteczne piosenki w radio a sklepy są już przepełnione propozycjami na prezenty oraz dekoracjami Bożonarodzeniowymi.
Na ten czas cieszą się nie tylko dzieciaki ale również dorośli.
Garstkę magii świąt znalazłam w Jingle Bells od joy-box
Na ich stronie można znaleźć pudełka dla kobiet, nastolatek na urodziny czy właśnie święta ( dobry pomysł dla kogoś kto kocha niespodzianki).




Jingle Bells zawartość pudełka:


 

  • urocza opaska na głowę z dzwoneczkiem Rudolf, PartyDeco


Opaska pasująca na głowę zarówno dziecka jak i dorosłej osoby. Piękne czerwone różki renifera, idealne na zabawę mikołajkową. Dzwoneczek dopięty do opaski jest malutki ale działa bardzo sprawnie. Opaska na głowie mamy lub taty na pewno wywoła uśmiech na twarzach dzieci.
  • szampon do włosów,  Nutka naturalnie polska 
  •  


 Hipoalergiczny szampon do włosów len i echinacea, tą markę znam dość dobrze wyróżnia ją na rynku przede wszystkim zapach kosmetyków który jest przepiękny. Szampon nadaję się do każdego rodzaju włosów. Szczególnie przeznaczony dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. Działa łagodząco i nawilżająco.
  • borówka , owoce liofilizowane,Frupp
 
Liofilizowana borówka 100% owocu. Można dodać ją jako dodatek do ciast i innych deserów. Zdrowa przekąska, wiadomo że borówka ma dobroczynne właściwości szczególnie jeśli chodzi no prawidłowe widzenie jak i poziom cukru we krwi. Borówki nie zawierają barwników i konserwantów.
  • gwiazda dekoracyjna, Ewax
 

Piękna złota gwiazdeczka. Może służyć jak podstawa pod świeczkę lub samodzielna dekoracja.  Wkomponuję się w świąteczny wystrój mieszkania. Podstawka lśni i jest solidnie wykonana.

  • musujące kule do kąpieli dla dzieci, Happy Bubble  
 

Kule do kąpieli dla dzieci, opakowanie składa się z 3 kulek zapakowanych w foliowe opakowanie z  uroczym reniferem. Zapach jest bardzo świąteczny. Kule do kąpieli sprawiają wiele radości dzieciom i 5 minut relaksu dla rodziców. Bardzo podoba mi się ten zestawik kąpielowy. Należy pamiętać że kule nie powinno dodawać się do kąpieli dzieci poniżej 3 roku życia.
  • pastylki w mlecznej czekoladzie jabłkowej oprószona cynamonem, Figle Migle
 
Również łasuch znajdzie coś dla siebie w tym boxie. Pastylki z mlecznej czekolady w pysznej jabłkowej białej czekoladzie z jakże świątecznym akcentem w postaci cynamonu. Pierwszy raz spotykam się z takim przysmakiem, z racji tego że unikam słodyczy ten słoiczek powędruję w ręce mojej teściowej.
  • świeca zapachowa Świąteczny Prezent, Aura 
 
 To produkt którym pachnie to całe świąteczne pudełko. Świeczka pachnie pierniczkami, to właśnie z tymi ciasteczkami wyjątkowo kojarzą mi się święta w moim rodzinnym domu. Zapach jest dość intensywny mimo że jeszcze jej nie zapalałam. Świeczka posiada na sobie świąteczną foliową opaskę. Czas palącej się świeczki to około 22h.
  • Gorąca czekolada ( saszetki), Creolka
 
Napój który głownie znamy z świątecznych Amerykańskich filmów, saszetka starcza na jedna porcję gorącej czekolady. Można ją zalać wodą ale ja wolę tą wersję do której dodajemy gorące mleko. Saszetki to dobra wielkość na wyjazdy świąteczne .
  • bransoleta, Kisskin
 
Minimalistyczna  bransoletka z supełkiem o złotym kolorze. Ma uniwersalny rozmiar poprzez to że potrafi się rozciągać. Piękny i delikatny dodatek do stylizacji nie tylko świątecznych. Bardzo podoba mi się to biżuteria prosta ale z klasą.  Firmę wyróżnia klasyczny styl i kobiecość bijąca z tej biżuterii.
 

  • girlanda papierowa Let it snow, PartyDeco
 


Girlanda zimowa, mam nadzieję że nie tylko papierowy śnieg będzie dekoracją tych świąt. Marzą mi się białe święta ale jeśli się to nie uda te papierowe brokatowe gwiazdki na pewno w pewnej części zrekompensują  jego brak. Mam plan by tą ozdobę zanieść do przedszkola moich dzieci by wywołać uśmiech na twarzach dzieciaków i stworzyć im magiczny świąteczno-zimowy nastrój.
  •  bezpłatne próbki 
 
Są to dwie próbki: pięciominutowa maseczka oczyszczająca Miya oraz żel micelarny Marion. 
  • naturalna szyszka
 

Bardzo fajny i naturalny dodatek idealnie wpasowujący się w klimat boxa kojarzący się z choinką. 





Na koniec istotna informacja, ten Jingle Box Extra kosztuję 159zł. Czy chociaż trochę udzielił się Wam świąteczny klimat ? Lubicie dekoracje świąteczne ?
Korzystacie z boxów niespodzianek? Co myślicie o takim prezencie dla siebie lub  dla bliskiej osoby?


 


10 komentarzy:

  1. Taki świąteczny box jest naprawdę genialny ;)
    Wiele tych rzeczy wygląda naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co prawda nie kupiłabym tego boxu, ale wiem, że wiele osób lubi taką formę prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa zawartość pudełka, ale ja bym się chyba nie skusiła na zakup. Bardzo dobre zdjęcia i ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego po trochu w tym pudełku, podoba mi się zawartość! :D Lubię takie pudełka niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę typowa świąteczną zawartości. Podoba mi się tym bardziej że to swiateczny box.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś nowego, kiedyś kupowałam boxy kosmetyczne, teraz już nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super box :) Bardzo podoba mi się zawartość takiego pudełeczka. Myślę, że to fajne, idealne na prezent nie tylko dla kogoś ale dla nas samych, warto podarować sobie coś szalonego na święta :) Super recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny jest ten box. Od razu poczułam magię świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój box naprawdę posiada świetną zawartość :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, oj nie pogardziła bym taką paczuszką haha, świetny ten box na prezent:)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...