czwartek, 5 grudnia 2019

Lucas Cosmetics- kosmetyki z Rosji

Mamy grudzień, za oknem jest coraz chłodniej więc chcąc nie chcąc więcej  czasu spędzam w domu.
Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka od Rosyjskiej firmy Lucas Cosmetics, poprosili o opinię na temat ich kosmetyków ponieważ lada moment wchodzą na europejski rynek i ciekawi ich opinia kobiet czy te kosmetyki wyróżniają się na tle innych marek.



Lucas Cosmetics

Kosmetyki które otrzymałam są  w większości do stylizacji brwi. Zestaw który dostałam zawierał:
  • krem do rąk
  • CC lash czyli olejek przyśpieszający wzrost brwi i rzęs
  • pomada do brwi BROWN
  • Brow Mascara BROWN
  • Brow Gel KERATIN
  • Brow  Liner  BROWN
  • Czarny Eyeliner w pisaku 

Najbardziej zainteresowały mnie produkty do brwi i oczy, kremów do rąk mam ostatnio pod dostatkiem a ten oprócz ładnej i poręcznej metalowej butelki z pompką nie wyróżnia się jakoś za bardzo. Dość szybko się wchłania i nie ma zapachu więc sprawdzi się również u panów.




Olejek przyspieszający wzrost rzęs od początku nie miał ze mną łatwo, na dzień dobry przez przypadek wylałąm chyba połowę na dywan. Tutaj mamy pipetkę, jeśli do brwi może to być poręczna rzecz to do rzęs nie bardzo, brak jakiejkolwiek szczoteczki nie pomaga w aplikacji tego olejku na rzęsy. Poza tym olej i oko to nie jest najlepsze rozwiązanie, jeśli próbowałyście olejku rycynowego na wzrost rzęs wiecie o co chodzi. Odrobinka za dużo płynu lub chwilka nieuwagi i już mamy go w oku co nie jest zapewne ani zdrowe ani przyjemne. Raczej nie będę go stosować no chyba że na brwi, moje naturalnie są dość duże i gęste wiec narazie nie czuję takiej potrzeby.




Produkty do brwi i oczy są naprawdę świetne, bardzo długo się utrzymują i pigmentacja jest bardzo dobra. Każdy z nich jest w kolorze Brown a te kolory się bardzo od siebie różnią. Maskara do brwi jest po prostu za jasna i wygląda nieestetycznie.
Gel Keratynowy jest bezbarwny nadający brwiom fajny zdrowy blask, odżywia włosy. Ma malutką i szczoteczkę dzięki czemu łatwo je wyczesać.






Teraz trójka moich ulubieńców: pomada, eyeliner i brow liner, każdy z nich wyróżnia się intensywnością, idealnym dla mnie kolorem i konsystencją. Pisak ma mega głęboką czerń, nie odbija się na powiece oraz nie robi dziurek co często w eyelinerach mnie bardzo denerwuje. To produkt do precyzyjnej roboty.
Pomada o bardzo ciemnym brązowym kolorze, jej konsystencja jest taka "w sam raz" nie twarda jak skałą czy lejąca się jak guma. Bardzo podoba mi się ten produkt chociaż muszę przyznać że to dopiero druga pomada do brwi w moim życiu.
Browliner to produkt dobrze mi znany, posiadam kilka w swojej kosmetyczce ten jednak ma drobniejsze ząbki co daję cieńsze linie i te bardziej przypominające włos. próbując go pierwszy raz na dłoni miałam problem z jego zmyciem co świadczy o dużej trwałości produktu.






Pierwszy raz spotkałam się z rosyjskimi kosmetykami, jak na pierwsze spotkanie  jestem bardzo zadowolona. Ciesze się że na rynek wejdą naprawdę dobre jakościowo produkty a nie byle jakie zapychacze półek. Bardzo jestem jak cenowo będzie to wyglądać.
Stylizujecie brwi czy raczej nie zawracacie sobie głowy ich malowaniem?




11 komentarzy:

  1. Szczerze nie mialam nigdy kosmetyków rosyjskich. Bardzo ciekawie się zapowiadaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po twojej recenzji jestem skłonna poczekać, jeszcze trochę na ich wejście do Europy. Uwielbiam eksperymentować z produktami do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, chętnie wypróbowałabym ten browliner. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki, ale produkt do brwi wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak maluję brwi zazwyczaj sama podczas codziennego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc zaciekawiłaś mnie, bo nie słyszałam wcześniej o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko się maluję i też nie korzystam z rosyjskich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie czytałam wpisu o kosmetykach Z ROSJI! :D Tym mnie kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O...ile taki zestaw mniej więcej kosztuje? Mam prezent dla Siorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zaciekawiły te kosmetyki. Ciekawa jestem czy będą dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrego się dowiedziałem tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...