poniedziałek, 28 stycznia 2019

SKINGARDEN - Dr. Mola 3rd Generation BB Cushion




   Cześć, znacie sklep SKINGARDEN? Znajdziecie go tutaj: https://skingarden.pl . Jest to drogeria z koreańskimi kosmetykami i akcesoriami kosmetycznymi o bardzo dużym asortymencie. Sklep oferuje produkty dla kobiet i mężczyzn oraz zestawy świąteczne. Znajdziecie w nim takie marki jak:

-A'Pieu
-Bellenza Castillo
-Blithe
-Color Bucket
-Dr. Mola
-Ettang
-Frudia
-Klairs
-Manefit
-May Coop
-Missha
-Neogen
-Orchid Skin
-PureHeals
-Pureskin
-Sally;s Box
-Skinmiso
-Swisspure
-Touch In Sol







Muszę się przyznać, że znam tylko kilka z tych marek, ale te, które stosowałam, spisały się bardzo dobrze. Ważne jest aby kupować produkty tylko ze sprawdzonych źródeł, niestety na rynku nie brakuję podróbek, które nie tylko mogą nas zniechęcić do ponownego zakupu, ale i zaszkodzić. Warto o tym pamiętać i mieć to na uwadze.
   Lubicie gdy kosmetyki nie tylko świetnie sprawdzają się na skórze, ale mają też śliczne opakowanie? Jeśli tak - mam coś co z pewnością Was  zainteresuje. Innowacyjny krem BB w kompakcie typu "cushion-tension" Dr. Mola 3rd Generation BB Cushion #21 (Light Beige). 15g produktu kosztuję 109,99 zł (obecnie jest duża promocja i można kupić go już za 59,99 zł). Termin przydatności podkładu wynosi 12 miesięcy od otwarcia.










  Zamknięty w mikrokapsułkach pigment zapewnia równomierny, subtelny makijaż bez efektu maski. Dogłębnie nawilża skórę, wygładza, rozjaśnia oraz działa przeciwzmarszczkowo. Pudełeczko ma piękną kolorową grafikę sowy na wieczku, a otwarcie go jest bajecznie proste - wystarczy przycisnąć tzw. przycisk "klik" i gotowe. Pod pierwszym wieczkiem znajdziemy lustereczko i puszek do aplikacji. Puszek to delikatna i cienka gąbeczka z aksamitną wstążeczką. Kolejne wieko (bardzo szczelnie zamknięte) skrywa mikrokapsułki podkładu, które zabezpieczone są siateczką przed wypadnięciem. Puder posiada bardzo delikatny zapach, jest aksamitny, sprawia wrażenie lekko wilgotnego. Aplikuje się go bezproblemowo, a skóra dostaje naturalny, zdrowy i promienny wygląd. Nigdy nie używałam kosmetyku o takiej konsystencji i czuję się bardzo pozytywnie zaskoczona efektem jaki tworzy.
 Dr. Mola 3rd Generation BB Cushion posiada również wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF50, dlatego uważam, że sprawdzi się idealnie w letnie dni. 







Główne składniki:
Niacynamid, witamina B3 w stabilnej, trwałej postaci. Wzmacnia barierę lipidową skóry, ujędrnia, nawilża oraz ujednolica koloryt skóry. 


Stosowanie:
Nałóż odpowiednią ilość kosmetyku za pomocą aplikatora delikatnie wklepując. W razie potrzeby czynność powtórzyć.  

                            
         SKŁAD:















Koreańska pielęgnacja jest znana na całym świecie i ma coraz większą rzeszę swych fanów. A Wy lubicie koreańskie kosmetyki? Znacie którąś z marek jakie oferuje SKINGARDEN? Ja ze swojej strony testowałam maseczki w płachcie od Manefit i były naprawdę świetne. Polecam Wam zobaczyć co jeszcze ciekawego oferuje ten sklep. 




24 komentarze:

  1. Fajna sowa :) Piękne zdjęcia. Nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ten produkt, efekty jakie daje także mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam kiedyś tego produktu i muszę przyznać że świetnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzimy markę :) Sam produkt bardzo kusząco wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt jest w tak cudownym opakowaniu że aż żal go używać rzadko to spotykane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze, co rzuca się w oczy to piękne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowania są boskie, a skoro chwalisz kosmetyki to chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no piękne opakowanie! Z moją obsesja do sów zdecydowanie muszę to cudo mieć 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna sówka😄, jeśli te kosmetyki są tak dobre jak wyglądają to jest sztos😁.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię bardzo koreańskie BB, ale w tej formie jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam okazji testować nic z tej firmy, ale opakowanie robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu ale widzę że ma bardzo ciekawą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam chyba z trzy cushiony kazka ma inny kolor i żaden mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jak zwykle jak sroka. Zobaczyłam te piękne opakowania, oszalałam i się w nich zauroczylam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt wydaje się dość ciekawy . Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą . Bardzo podoba mi się opakowanie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kiedy kosmetyki nie tylko mają super właściwości, ale także ładne, estetyczne opakowania :) zwracam na to często uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie jest na prawdę świetne. <3 Niestety ja nie lubię kremów BB a i cena mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jego oapowanie powala mnie na kolana😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię koreańskie kosmetyki i chętnie w nie inwestuję.

    OdpowiedzUsuń

ja i moje makijażowe postępy

 Cześć, nie było mnie tutaj daaawno, a nawet bardzo dawno. Rodzina, dzieci ,dom i Instagram zapełniają mi bardzo wiele czasu. Postanowiłam s...